Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?
Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.
Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.
Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?
Kommentit (249)
Mä näen tämän sillä tavalla, että olette miehen mielestä päässeet suhteessanne sellaiselle luottamuksen tasolle, että uskaltaa kertoa sellaisetkin asiat, jotka eivät toista osapuolta kenties miellytäkään. Hän kertoi nyt jotain todella uskaliasta ja odottaa, että pystyt tässä vaiheessa hyväksymään sen. Ei kai teistä kumpikaan tapailun alkuvaiheessa oikein tiennyt, mitä tämä on ja mitä tulee olemaan, ja itse ottaisin tuon tunnustuksen positiivisena avautumisena, vaikka sitä pitäisikin hetki sulatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailuvaiheessa mies saa tapailla useaa naista samaan aikaan. Oma vikasi, kun et älynnyt vaatia parisuhdetta, jossa ei tapailla enään muita. N23
Ei ap sitä kieltänytkään. Mies valehteli, että ei tapaillut, mutta nyt tuli joku aivopieru vuoden jälkeen, että täytyikin kertoa totuus... Miksi?
Jos tälle toiselle naiselle on jäänyt ketutus päälle. Hän on nyt saanut selville, kuka syrjäytti hänet ja on uhannut kertoa miehen nykyiselle tyttöystävälle alkuaikojen tilanteesta. Ihan tyypillistä naismaista toimintaa. Mustasukkainen ihminen voi hyvin myös toimia noin. "Jos en minä häntä saanut, ei kukaan muukaan saa saada."
Joo varsinainen palkinto tämä jutun mies
Mieti jos asia ois selvinny kun ois jo lapsia ja oltu yhdessä 10 vuotta :S
Vierailija kirjoitti:
Siis kilpailuttaako ja "koeajaako" miehet naisia, ennen seurusteluun valintaa? Ei kai naiset autoja ole. Nuoruuden sekoiluako vai vakiokäytäntö pelimiehillä?
Kyllä tätä koeajamista on myös naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tämän sillä tavalla, että olette miehen mielestä päässeet suhteessanne sellaiselle luottamuksen tasolle, että uskaltaa kertoa sellaisetkin asiat, jotka eivät toista osapuolta kenties miellytäkään. Hän kertoi nyt jotain todella uskaliasta ja odottaa, että pystyt tässä vaiheessa hyväksymään sen. Ei kai teistä kumpikaan tapailun alkuvaiheessa oikein tiennyt, mitä tämä on ja mitä tulee olemaan, ja itse ottaisin tuon tunnustuksen positiivisena avautumisena, vaikka sitä pitäisikin hetki sulatella.
Mitä tästä nyt hyötyi kukaan, paitsi ehkä mies itse jos tunsi syyllisyyttä?
Pitäisi kysyä kauanko se toinen nainen oli kuvioissa entäs jos se ollu monta kuukautta, vuoden, ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni mies seurustelee yh:n kanssa, mutta heti kun löytävät lapsettoman naisen niin häneen vaihdetaan lennosta.
Siksi kannattaisi seurustella sellaisen henkilön kanssa jolla on myös lapsia.
Ai tää yh-sheimaus onkin jonkun eronneen isän mainospuhetta, että edes naiset, joilla lapsia, ottaisivat hänet, eikä lapsetonta miestä. Ei ihan toimi. Tämä yh (hoikkakin vielä ja hyvätuloinen, ettei edes elättäjän perässä - kun nämä palstalla on niin tärkeää ilmoittaa), ei ainakaan em. mainitun riskin vuoksi vaivaudu deittailemaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehen motiivi kertoa tämä voi olla esim. se, että tämä nainen on yhä loukkaantunut asiasta, kun hänet jätettiin sinun takiasi ja hän uhkaa paljastaa sen sinulle. Mies halusi kertoa sen sinulle ennen häntä.
Toinen vaihtoehto on se, että mies yksinkertaisesti ei muista, nimittäin valheita on vaikea muistaa. Ja vaikea muistaa tota alun kuviota, kun kerta tapailua et kieltänyt. Meinaan, jos mies muistaa asian siten, että oli jo jättänyt naisen, kun sovitte että nyt tästä pisteestä ei enää ketään tässä? Siksipä pyysin sua miettii tarkkaan noita päivämääriä. Selaa vaikka kalenteria muistin tueksi.
Kolmas vaihtoehto on se, että mies luulee, että eihän tässä ole mitään, hänhän valitsi sinut (ja sinun sietäisi olla tyytyväinen).
Neljäs vaihtoehto on omantunnontuskat.
Viides vaihtoehto on, että haluaakin olla rehellinen kaiken uhalla. Pohtinut, että piru vie jos tämä jostakin tulee muuta kautta esille.
Eli nyt tongit miehestä kaiken ulos. Minkälainen tapailu? Oliko seksiä? Kuinka kauan kesti jne. ja miten loppui.
Tässä tuli monta hyvää pointtia esille. Varteenotettava mahdollisuus juuri tuo kiinnijääminen tavalla tai toisella ja siksi tunnustus. Voihan olla että valinta tehtiin vasta nyt ja pelko siitä että joku nyt paljastaa ajoi tunnustukseen.
Tokihan voi potea huonoa omaatuntoakin. Mutta jos kuvittelee että lankeaisin nyt onnesta sirkuttaen hänen jalkoihinsa kun olen "valittu" on paha erehdys. Koska ymmärsin että toinen nainenkin on kuvitellut suhteen jatkuvan. Ja seksiä on harrastettu molempien kanssa samaan aikaan. Sen tunnusti ja se häiritsee minua myös todella paljon.
Sitten kyllä poksahdan jos selviää että kun olemme sopineet olevamme vain toistemme kanssa tämä onkin itseasiassa koskenut vain minua ja hän on käynyt hoitelemassa toista naista samalla.
Ap
Oh hoh. Nyt tulikin aika pahoja tietoja. Eli mies painoi teitä molempia vuorotellen siinä alussa!!! Tosi törkeää. Ei mitään kevyttä tapailua kahvikupposen ääressä, vaan ihan kunnon toimintaa ja samaan aikaan!! Ja silloin aikoinaan kielsi, ettei edes tapaillu ketään! Ja tosiasiassa pani toista naista samaan aikaan sun kanssa.
Toi olis mulle kyllä deal breaker.
No miehet nyt monet valehtelee, koska syystä a tai b haluaa pitää sut kuvioissa. Turvana, huvina, varasuunnitelmana, paremman puutteessa, egon pönkittäjänä...
Minulle yksi sanoi että on eronnut exästään jo vuosi sitten, kaikki on siltä osin ohi ja käsitelty ja yhtään ei eksää kaipaa. Kun nimenomaan kyselin, kun itse hain miestä joka on valmis uuteen suhteeseen ja erot käsitelty.
Sitten muutaman kuukauden tapailun jälkeen mies lipsautti että oli pannut eksää vielä sen koko vuoden eron jälkeen, ihan meidän tapaamiseen saakka melkein. Ja kun heillä oli yhteisiä lapsia, eli eksä pysyisi kuvioissa jatkossakin niin... yök.
Ap, oisit voinu muuten muotoilla otsikon näinkin:
"Mies kertoi painaneensa toistakin naista samaan aikaan kanssani - WTF"
Se oli jo painanu sitä naista jo kauan ennen ap taapaamista jos se kerta tapaili sitä paljo ennen aptä ja sit samaa aikaa molempii.
Aika ketku miehe retkale!
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mies tarkalleen ottaen olisi kertomisella tällöin yrittänyt saavuttaa? Tehdä naisensa epävarmaksi? Saada naisensa tuntemaan itsensä likaiseksi, koska mies on harrastanut seksiä aina välillä ap:n ja välillä jonkun toisen kanssa? Saada naisensa tuntemaan itsensä riittämättömäksi, kun alussa kaipasi vielä seksiä tältä toiselta naiselta, vaikka saikin sitä jo ap:lta? En keksi mitään muuta kuin ap:n alistamiseen ja itsetunnon tuhoamiseen liittyviä syitä.
Ap on ollut varalla ja kun ykkösvalinta on jättänyt miehen, niin nyt pönkitetään egoa. Koska ap tulee aina olemaan se vara. Ja varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän moni mies seurustelee yh:n kanssa, mutta heti kun löytävät lapsettoman naisen niin häneen vaihdetaan lennosta.
Siksi kannattaisi seurustella sellaisen henkilön kanssa jolla on myös lapsia.
Ai tää yh-sheimaus onkin jonkun eronneen isän mainospuhetta, että edes naiset, joilla lapsia, ottaisivat hänet, eikä lapsetonta miestä. Ei ihan toimi. Tämä yh (hoikkakin vielä ja hyvätuloinen, ettei edes elättäjän perässä - kun nämä palstalla on niin tärkeää ilmoittaa), ei ainakaan em. mainitun riskin vuoksi vaivaudu deittailemaan ketään.
Kukaan nyt tuollaiseen mt-ongelmaiseen yhäriin kukaan halua tutustua, kakaratkin varmaan samanlaisia sekopäitä kuin äitinsä. 🤣🤣🤣
Itselläni oli parin kuukauden tapailusuhde, jonka kanssa vielä nähtiin kerran ja sanottiin heipat ja jatkoin nykyisen mieheni kanssa. En edes hoksannut sanoa tuosta miehelle kuin vuosi myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kysyä kauanko se toinen nainen oli kuvioissa entäs jos se ollu monta kuukautta, vuoden, ei voi tietää.
Ja tähän kysymykseen varmaankin saisin luotettavimman vastauksen siltä toiselta naiselta. Harmi että en tiedä kuka hän on. Mies tuskin tunnustaisi jos toinen olisi ollut mukana koko tämän ajan. Koska tietää että sitten tulisi ainakin kenkää. Ellen sitten onnistuisi jotenkin lirkuttelemalla vakuuttamaan miestä että pahimmallakaan tunnustuksella ei olisi eroon johtavia seurauksia. Mutta olen siinä mielentilassa että varmaan en pystyisi pitämään hymyä huulilla tarpeeksi kauan aikaa että uskoisi.
Suhteen alussa rassasin häntä tästä asiasta koska ilmeisesti se naisen intuitio sitten piti paikkansa kun oli jotenkin olo outoasiasta vaikka toinen systemaatttisesti asian kielsi ja päätin silloin uskoa. Jos nyt sitten halusi puhdistaa omatuntonsa. Tämä tai sitten se että naiselle on sanottu moro tyyliin viimeviikolla.
Ap
Ap, minulla on hieman samanlainen tarina takanani, siitä pitkä ketjukin parin vuoden takaa. "Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?" https://www.vauva.fi/keskustelu/3946076/miten-suhtautuisitte-jos-saisit…
Nyt tilanne on se, että tuosta ei ollut lopulta paluuta entiseen ja nyt olen hakemassa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oisit voinu muuten muotoilla otsikon näinkin:
"Mies kertoi painaneensa toistakin naista samaan aikaan kanssani - WTF"
Oletin jotenkin että tämä olisi aika selvä juttu, että tapaillessa myös harrastetaan seksiä. Vaikka ei vielä olisi sovittu yskiavioisuudesta. Mutta toki monet näkevat tapailun eri tavoin.
Käsitykseni mukaan mies oli jo tavannut tämän toisen aikaisemmin niin että olivat jo sänkypuuhiinkin edenneet, ennen kuin tuli kuvioihin. Ja että siinä sitten on tämänkin asian puitteissa pyöritelty molempia minulle nyt hieman epäselvän ajan verran. Ilmeisesti minimissään tyyliin kaksi viikkoa ja pahimmillaan liki vuosi. Ei mikään todellakaan kiva ajatus.
Ap
On kyllä mystistä miksi hän nyt päätti asian kertoa. Täytyihän hänen tajuta, ettei siitä seuraa muuta kuin kuraa. Saattaisin ehkä sinuna tiedustella häneltä olisiko mitään muuta kerrottavaa vielä, nyt kun hän on juttutuulella.
Vuosi??? Haloo!!