Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
141/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän että tapaillaan useampaa ihmistä kerrallaan on ihan normi ainakin Helsingin naisten keskuudessa.

Jep. Itse olen jäänyt monta kertaa varasijalle, joka yleensä tapahtuu noin 1-2kk treffailun jälkeen.

Ensimmäisen kerran kun minulle tästä ilmoitettiin, niin olin kieltämättä aika järkyttynyt. Ilmeisen naiivina ihmisenä luulin, että tämäkin nainen keskittyisi tutustumaan lähemmin vain yhteen henkilöön kerrallaan - aivan niin kuin minäkin olen aina tehnyt.

Kaikkein ankeita on ajatella sitä, kuinka minua ja kaikkia oninaisuuksiani on tietämättäni

koko ajan vertailtu johonkin toiseen mieheen. Yhteen tai useampaan ja ihan intiimistä kanssakäymisestä lähtien. Taidan olla vähän vanhanaikainen, ja näistä huonoista kokemuksista johtuen lopetin deittailun lopulta kokonaan.

Vierailija
142/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nykyään jotenkin hyväksytty malli enkä voi ymmärtää sitä. En tajua "kevyttä deittailua" ollenkaan ja kyllä, olisin pahastunut.

Mutta joillekin ei vaikuta olevan iso juttu.

Niiden joille tällainen ei ole ongelma kannattaakin seurustella keskenään. Vakaampien ihmisten taas keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo on nyt sinulla. Haluatko olla valehtelevan häntäheikin kanssa vai et?

Vierailija
144/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän että tapaillaan useampaa ihmistä kerrallaan on ihan normi ainakin Helsingin naisten keskuudessa.

Jep. Itse olen jäänyt monta kertaa varasijalle, joka yleensä tapahtuu noin 1-2kk treffailun jälkeen.

Ensimmäisen kerran kun minulle tästä ilmoitettiin, niin olin kieltämättä aika järkyttynyt. Ilmeisen naiivina ihmisenä luulin, että tämäkin nainen keskittyisi tutustumaan lähemmin vain yhteen henkilöön kerrallaan - aivan niin kuin minäkin olen aina tehnyt.

Kaikkein ankeita on ajatella sitä, kuinka minua ja kaikkia oninaisuuksiani on tietämättäni

koko ajan vertailtu johonkin toiseen mieheen. Yhteen tai useampaan ja ihan intiimistä kanssakäymisestä lähtien. Taidan olla vähän vanhanaikainen, ja näistä huonoista kokemuksista johtuen lopetin deittailun lopulta kokonaan.

Mä olen samanlainen ja oon ollu ny 12 vuotta saman henkisen emännän kans.

Noi tommoset pullasta rusinan poimijat ei ole sen arvosia et niiden takia kannattaa lopettaa, ne on se ripuli minkä seasta yrität etsiä sitä yhtä helmeä jonka kans arvot kohtaa, niitä on kyllä, ei tosin baareissa tai tinderissä, ne on ripulin jakeluvälineitä.

Tsemppiä!

Vierailija
145/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu kaupungissa ei sovi ns. vanhanaikaisille, joten oikea päätös.

Vierailija
146/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä mammoja, jotka ihan ihmeissään miksi piti kertoa totuus :D Vaikka itse elät omien salaisuuksien kanssa niin monelle on helpottavaa olla rehellinen. Luulen, että mies huomasi, että tästä voi oikeasti tulla jotakin ja yrittää puhdistaa pöytää ja aloittaa alusta rehellisesti. Mies ei vain ymmärrä, että naiset elävät mielummin pienten petosten kanssa kuin hieman karskin todellisuuden.

T: mies miehen aivoilla

Rehellisyys olisi ollut hienoa silloin alussa, kun asiaa suoraan kysyttiin. Vuoden jälkeen randomisti kertominen on kummallista eikä sillä saavuteta muuta kuin pahaa mieltä ja mahdollisesti ero. En tajua tätä omantunnon puhdistamista niin kuin siitä pitäisi joku mitali saada.

Vierailija
147/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä mammoja, jotka ihan ihmeissään miksi piti kertoa totuus :D Vaikka itse elät omien salaisuuksien kanssa niin monelle on helpottavaa olla rehellinen. Luulen, että mies huomasi, että tästä voi oikeasti tulla jotakin ja yrittää puhdistaa pöytää ja aloittaa alusta rehellisesti. Mies ei vain ymmärrä, että naiset elävät mielummin pienten petosten kanssa kuin hieman karskin todellisuuden.

Rehellisyys olisi ollut hienoa silloin alussa, kun asiaa suoraan kysyttiin. Vuoden jälkeen randomisti kertominen on kummallista eikä sillä saavuteta muuta kuin pahaa mieltä ja mahdollisesti ero. En tajua tätä omantunnon puhdistamista niin kuin siitä pitäisi joku mitali saada.

Jep. Omantunnon puhdistaminen on jo käsitteenä täysin itsekäs ja vain omaa etua ajava.

Terapeutille, papille, ystävälle tai vaikka päiväkirjaan voi tehdä sellaiset.

Vierailija
148/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee olemaan välillänne aina, jos päätät jatkaa suhteessa. Se ei katoa.

Vierailija
149/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatteli mies varmaa et ap jättäisi jos kertoisi jo tapailleensa pitempään toista naista yms. Siksi varmaan vaikka ap kysy asiaa tapailun alussa niin kielsi asian. Voihan olla että oli jo aiemmin näin käynnyt miehelle. Nyt sit uskalsi kertoa kun olikin jo suhde vakaalla pohjalla.

Eihän tämä suhde ole millään pohjalla, koska valehtelu pilasi sen välittömästi. Luottamus on mennyttä, joten ei kannata jatkaa.

Vierailija
150/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin eilen poikki 25v suhteen ja avioliiton 2vuodeksi. Nyt käyn polkee kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
151/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Omantunnon puhdistaminen on jo käsitteenä täysin itsekäs ja vain omaa etua ajava.

Te toistatte tätä kun mantraa.

Suorastaan altruistista valehdella ja peitellä!

Te ootte niitä aikasemmin mainittuja ripuli-ihmisiä. : D

Vierailija
152/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tein, tapailin kahta miestä, kun tutustuin mieheeni. Sitten jossain vaiheessa nämä kaksi muuta jäivät pois. En tosin ole niin tyhmä että olisin koskaan asiasta miehelleni kertonut. Kun aloimme mieheni kanssa seurustella, niin samalla kävimme keskustelun siitä mitä seurusteleminen kummallekin tarkoittaa, ja sovimme eksklusiivisuudesta, sekä löimme kättä päälle ettei menneitä muistella. 

Ei mitään käsitystä onko miehelläni ollut joku toinenkin siinä sivussa silloin aluksi, eikä kiinnostele pätkääkään, koska olemme sopineet että päivämäärästä x lähtien olemme parisuhteessa, eikä sitä aiemmalla ole mitään merkitystä.

Vierailija
153/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se altruistisempaa kantaa itse se syyllisyys ja vastuu omista valinnoistaan ja elää sen kanssa, kuin oksentaa se rakkaansa niskaan.

Ja tosiaan terapeutille, papille tms. voi avautua jos liikaa häiritsee.

Ei minua kiinnosta noin itsekkään ja epäloogisen ihmisen näkemys siitä, mitä minä olen (lol koko sanakin ripuli-ihminen, lapsellinen).

Vierailija
154/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se altruistisempaa kantaa itse se syyllisyys ja vastuu omista valinnoistaan ja elää sen kanssa, kuin oksentaa se rakkaansa niskaan.

Ja tosiaan terapeutille, papille tms. voi avautua jos liikaa häiritsee.

Ei minua kiinnosta noin itsekkään ja epäloogisen ihmisen näkemys siitä, mitä minä olen (lol koko sanakin ripuli-ihminen, lapsellinen).

Itse "rakkaana" tahdon tietää kumppanini vakavasta valehtelusta ja joko lopettaa suhteen tai jatkaa suhdetta faktojen pohjalta.

Vierailija
155/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin tein, tapailin kahta miestä, kun tutustuin mieheeni. Sitten jossain vaiheessa nämä kaksi muuta jäivät pois. En tosin ole niin tyhmä että olisin koskaan asiasta miehelleni kertonut. Kun aloimme mieheni kanssa seurustella, niin samalla kävimme keskustelun siitä mitä seurusteleminen kummallekin tarkoittaa, ja sovimme eksklusiivisuudesta, sekä löimme kättä päälle ettei menneitä muistella. 

Ei mitään käsitystä onko miehelläni ollut joku toinenkin siinä sivussa silloin aluksi, eikä kiinnostele pätkääkään, koska olemme sopineet että päivämäärästä x lähtien olemme parisuhteessa, eikä sitä aiemmalla ole mitään merkitystä.

No siis kävitkö paneskelemassa noiden kahden muun miehen kanssa sen jälkeen, kun olit kättä päälle lyönyt miehesi kanssa? Ja silmät kirkkaina väitit miehellesi, että ehei, ketään en edes tapaa?

Näin siis ap:n mies teki.

Vierailija
156/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun taas on vaikeaa ymmärtää, kuinka joidenkin (miesten) mielestä aina sitä vain löytyy uusia alkuja ja puhtaita pöytiä. Sitten sikailun ja perseilyn voi aloittaa alusta, kunnes taas on aika nollata tekoset ja innoissaan heittää uutta alkua ja pöytää kehiin. Koskeeko rellestämisen nollaus myös mahdollisia naisen pikkuseikkailuita?

Vierailija
157/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu ei ole eksklusiivista. Jos halutaan, ettei tapailla muita, siitä pitää puhua ja sopia.

3 ylänuolta, 14 alanuolta.

Minun käsittääkseni tapailun ja seurustelun ero on siinä, että seurustelun aikana ei tapailla muita romanttisessa/seksuaalisessa tarkoituksessa.

Vierailija
158/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Ei pettänyt, jollei oltu sovittu, ettei tapailla muita.

Vierailija
159/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttäis aika tavalla. Nimenomaan se, että mies olisi uitellut melaansa ties missä, vaikka muutama tunti ennen sitä, kun meillä olis seksiä 🤮.

Vierailija
160/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Ei pettänyt, jollei oltu sovittu, ettei tapailla muita.

Valehteli!! Mies sanoi, ettei ole ketään muuta ja oikeasti nussi koko ajan toista muijaa.