Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?
Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.
Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.
Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?
Kommentit (249)
Miksei voi vaa olla rehellinen alusta asti.
Mutta vaikee ihmistä alkaa muuttaamaa ja sit miten tossa tilanteessa voi uskoo mitään mitä sanonut, jos onki valetta. Sit myöhemmi kertoo vuosien päästä et no joo eihä se totta ollukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kysyä kauanko se toinen nainen oli kuvioissa entäs jos se ollu monta kuukautta, vuoden, ei voi tietää.
Ja tähän kysymykseen varmaankin saisin luotettavimman vastauksen siltä toiselta naiselta. Harmi että en tiedä kuka hän on. Mies tuskin tunnustaisi jos toinen olisi ollut mukana koko tämän ajan. Koska tietää että sitten tulisi ainakin kenkää. Ellen sitten onnistuisi jotenkin lirkuttelemalla vakuuttamaan miestä että pahimmallakaan tunnustuksella ei olisi eroon johtavia seurauksia. Mutta olen siinä mielentilassa että varmaan en pystyisi pitämään hymyä huulilla tarpeeksi kauan aikaa että uskoisi.
Suhteen alussa rassasin häntä tästä asiasta koska ilmeisesti se naisen intuitio sitten piti paikkansa kun oli jotenkin olo outoasiasta vaikka toinen systemaatttisesti asian kielsi ja päätin silloin uskoa. Jos nyt sitten halusi puhdistaa omatuntonsa. Tämä tai sitten se että naiselle on sanottu moro tyyliin viimeviikolla.
Ap
Itse en kyllä pystyisi enää luottamaan mieheen tai haluamaan miestä, vaikka sitä kahden naisen yhtäaikaista panemista olisikin kestänyt vain 2kk. Ihan törkeä, moraaliton ja ällöttävä tyyppi olisi silloinkin.
Itse asiassa kerran sain tietää 3v seurustelun jälkeen, että mies oli alussa pettänyt mua. Lisäksi mulla oli siinä vaiheessa epäilyksiä pettämisestä ja kun sain tietää tuosta suhteen alun jutusta, niin päättelin, että todennäköisesti tyyppi on epäluotettava ja ne myöhemmät epäilyksetkin voi pitää paikkaansa. Jätin miehen ja mies oli ihan romahtaa. Ja sitten 1kk päästä kuulin tutun kautta, että miehellä oli jo uusi (silti vielä yritti muakin takaisin). :D
Nää on näitä tyyppejä, keillä ei ole mitään moraalia ja jotka haluavat ihan kaikki naiset, mitä suinkin voivat saada. Itsekkäitä ja vähän narsistisia piirteitä, vaikkei ihan diagnoosiin asti yltäisikään.
Vuoden päästä se mies kertoo että ai niin saatoin mää tavata kerran kolmattaki naista.
Mikä logiikka :o
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tämän sillä tavalla pois, että olette miehen mielestä päässeet suhteessanne sellaiselle luottamuksen tasolle, että uskaltaa kertoa sellaisetkin asiat, jotka eivät toista osapuolta kenties miellytäkään. Hän kertoi nyt jotain todella uskaliasta ja odottaa, että pystyt tässä vaiheessa hyväksymään sen. Ei kai teistä kumpikaan tapailun alkuvaiheessa oikein tiennyt, mitä tämä on ja mitä tulee olemaan, ja itse ottaisin tuon tunnustuksen positiivisena avautumisena, vaikka sitä pitäisikin hetki sulatella.
Tosiaan nyt ollaan uudella tasolla, kun vanhat panot löydään pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Anna kostoksi pillua kymmenelle ja kerro sitten sille
Niin tekisi mieli!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, minulla on hieman samanlainen tarina takanani, siitä pitkä ketjukin parin vuoden takaa. "Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?" https://www.vauva.fi/keskustelu/3946076/miten-suhtautuisitte-jos-saisit…
Nyt tilanne on se, että tuosta ei ollut lopulta paluuta entiseen ja nyt olen hakemassa eroa.
Kiitos! Käyn lukemassa läpi jos vaikka selvittäisi omiakin ajatuksia.
Ap
Urki miehen tutuilta, kuka tämä toinen nainen on, jos mies ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tämän sillä tavalla, että olette miehen mielestä päässeet suhteessanne sellaiselle luottamuksen tasolle, että uskaltaa kertoa sellaisetkin asiat, jotka eivät toista osapuolta kenties miellytäkään. Hän kertoi nyt jotain todella uskaliasta ja odottaa, että pystyt tässä vaiheessa hyväksymään sen. Ei kai teistä kumpikaan tapailun alkuvaiheessa oikein tiennyt, mitä tämä on ja mitä tulee olemaan, ja itse ottaisin tuon tunnustuksen positiivisena avautumisena, vaikka sitä pitäisikin hetki sulatella.
Siis mitä mies tarkalleen ottaen olisi kertomisella tällöin yrittänyt saavuttaa? Tehdä naisensa epävarmaksi? Saada naisensa tuntemaan itsensä likaiseksi, koska mies on harrastanut seksiä aina välillä ap:n ja välillä jonkun toisen kanssa? Saada naisensa tuntemaan itsensä riittämättömäksi, kun alussa kaipasi vielä seksiä tältä toiselta naiselta, vaikka saikin sitä jo ap:lta? En keksi mitään muuta kuin ap:n alistamiseen ja itsetunnon tuhoamiseen liittyviä syitä.
Epävarmuus, likaisuus, alistaminen, itsetunnon tuhoaminen - mitä ihmettä nyt taas?? Mies on nyt vaan niin sitoutunut Ap:hen, että rohkenee myöntää alkuaikojen kompastelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen tämän sillä tavalla, että olette miehen mielestä päässeet suhteessanne sellaiselle luottamuksen tasolle, että uskaltaa kertoa sellaisetkin asiat, jotka eivät toista osapuolta kenties miellytäkään. Hän kertoi nyt jotain todella uskaliasta ja odottaa, että pystyt tässä vaiheessa hyväksymään sen. Ei kai teistä kumpikaan tapailun alkuvaiheessa oikein tiennyt, mitä tämä on ja mitä tulee olemaan, ja itse ottaisin tuon tunnustuksen positiivisena avautumisena, vaikka sitä pitäisikin hetki sulatella.
Siis mitä mies tarkalleen ottaen olisi kertomisella tällöin yrittänyt saavuttaa? Tehdä naisensa epävarmaksi? Saada naisensa tuntemaan itsensä likaiseksi, koska mies on harrastanut seksiä aina välillä ap:n ja välillä jonkun toisen kanssa? Saada naisensa tuntemaan itsensä riittämättömäksi, kun alussa kaipasi vielä seksiä tältä toiselta naiselta, vaikka saikin sitä jo ap:lta? En keksi mitään muuta kuin ap:n alistamiseen ja itsetunnon tuhoamiseen liittyviä syitä.
Epävarmuus, likaisuus, alistaminen, itsetunnon tuhoaminen - mitä ihmettä nyt taas?? Mies on nyt vaan niin sitoutunut Ap:hen, että rohkenee myöntää alkuaikojen kompastelunsa.
Ei se, että joitakin viikkoja tai kuukausia panee kahta naista yhtäaikaa samalla todennäköisesti väittäen molemmille naisille, ettei enää tapaile muita, ole mitään kompastelua, vaan todella tietoista ja törkeää näiden naisten hyväksikäyttöä ja hyvin alentavaa suhtautumista naisiin.
Mä en enää voisi tehdä mitään romanttista miehen kanssa, joka ois dipannu munaansa johonkin toiseen. Ihan kyllä hohto menis.
Ei kunniallinen mies (tai nainen) harrasta seksiä tapailukumppanien kanssa.
En luottaisi tuollaiseen mieheen. Ja toiseksi se toinen nainen saattoi lempata miehen ja mies tyytyi sinuun kakkosvaihtoehtona.
Jos olisitte seurustelleet kauemmin, voisin olla tuo toinen nainen. Jokunen vuosi sitten tulin muutaman kuukauden tapailusta jätetyksi, todennäköisesti toisen naisen takia. Mies oli vakuutellut että on kanssani tosissaan ja vielä viimeisenkin tapaamisen jälkeen lupaili päivämäärää myöten, että jatkoa on luvassa - kunnes sitten päivämäärän koittaessa pudotti (tietenkin viestillä) pommin, että tämä oli tässä. Todellakin suutuin miehelle ja olin aivan romuna, tunsin oloni vedätetyksi ja hyväksikäytetyksi.
Jälkikäteen olen kyllä miettinyt että taisi olla minun onneni, etten tullut valituksi. En itse ikinä pystyisi olemaan miehen kanssa, joka kohtelee naisia tällä tavalla - en vaikka itse olisin se valittu parempi pano, joka saisi kunnian tulla kohdelluksi paremmin. Onnea vaan sille joka tämänkin mulk... anteeksi siis helmen nappasi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ja onko tavoitteena perustaa perhe (lapsia) vai ihan vaan parisuhde?
Ihmetyttää kyllä tuo kertominen. Voisiko olla riski, että mies saattaisi jäädä kiinni tuon toisen naisen pyörittämisestä (esim. suuttunut jätetyksi tullut toinen nainen uhannut paljastaa miehen sinulle) ja mies katsoi parhaaksi kertoa itse? Eli ehkä mies petasi sitä, että jos toinen nainen ottaa yhteyttä, olisit jo hyväksynyt asian tms. Tällöin heidän suhteensa olisi varmasti kyllä kestänyt pidempään, kuin mitä mies nyt myönsi.
En ainakaan huomannut, että kertoiko ap tuota ikää ja perheenperustamistoivetta, mutta munkin mielestä niillä on merkitystä. Esim. jos ovat alle 30v, on ihan mahdollista, että naisia pyörittänyt mies voisi asettua ja tuo on ollut sellaista villiä nuoruutta. Jos kyse yli 30-vuotiaasta miehestä, on tuollainen käytös jo paljon vakavampi asia ja kertoo kyllä miehen arvomaailmasta. Yli 30-vuotiaalle miehelle en edes harkitsisi antavani anteeksi.
Myös lapsitoive oleellinen siinä mielessä, että vain kahden aikuisen parisuhteesta on helpompi irrottautua, jos myöhemmin selviää, että mies on moraaliton pettäjä. Eli silloin voisi ottaa riskin ja jatkaa, jos suhde nyt tuntuu hyvältä. Mutta jos hänen kanssaan menee tekemään lapsia, tulee todennäköisesti vauvavuotena petetyksi taas ja sitten erokin on vaikeampi, koska lapsi. Eli lapsia en tuollaisen kanssa tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette ja onko tavoitteena perustaa perhe (lapsia) vai ihan vaan parisuhde?
Ihmetyttää kyllä tuo kertominen. Voisiko olla riski, että mies saattaisi jäädä kiinni tuon toisen naisen pyörittämisestä (esim. suuttunut jätetyksi tullut toinen nainen uhannut paljastaa miehen sinulle) ja mies katsoi parhaaksi kertoa itse? Eli ehkä mies petasi sitä, että jos toinen nainen ottaa yhteyttä, olisit jo hyväksynyt asian tms. Tällöin heidän suhteensa olisi varmasti kyllä kestänyt pidempään, kuin mitä mies nyt myönsi.
En ainakaan huomannut, että kertoiko ap tuota ikää ja perheenperustamistoivetta, mutta munkin mielestä niillä on merkitystä. Esim. jos ovat alle 30v, on ihan mahdollista, että naisia pyörittänyt mies voisi asettua ja tuo on ollut sellaista villiä nuoruutta. Jos kyse yli 30-vuotiaasta miehestä, on tuollainen käytös jo paljon vakavampi asia ja kertoo kyllä miehen arvomaailmasta. Yli 30-vuotiaalle miehelle en edes harkitsisi antavani anteeksi.
Myös lapsitoive oleellinen siinä mielessä, että vain kahden aikuisen parisuhteesta on helpompi irrottautua, jos myöhemmin selviää, että mies on moraaliton pettäjä. Eli silloin voisi ottaa riskin ja jatkaa, jos suhde nyt tuntuu hyvältä. Mutta jos hänen kanssaan menee tekemään lapsia, tulee todennäköisesti vauvavuotena petetyksi taas ja sitten erokin on vaikeampi, koska lapsi. Eli lapsia en tuollaisen kanssa tekisi.
Niin että 29-vuotiaalta sietäisit, mutta vuotta vanhemmalta et? Mikä logiikka? Mitä ihmettä sille miehelle tuossa vuoden aikana tapahtuu? Ei se arvomaailma mihinkään tuossa vuoden aikana muutu, sori vaan. Mun mielestä olisi loogista että teini-ikäiseltä tuollaisen pelleilyn katsoo läpi sormien, mutta kun puhutaan aikuisista, se ihminen on tosiaankin ollut täysin tietoinen mitä tekee.
Muistankin tämän ketjun! Hyvin samantapainen case. Tsemppiä eroon. <3