Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli samanlainen tilanne joskus muinoin. Miehellä oli tyttöystävä, jonka olemassaolosta hän ei vaivautunut kertomaan minulle. Lemppasi naisen 2kk sen jälkeen kun aloitimme tapailun, aloitimme vakavan suhteen 3kk tapailun alusta, ja 9kk suhteen jälkeen ilmoitti että olin ollut toinen nainen. Sydän meni rikki, luottamus ei palautunut ja erosimme katkerissa merkeissä 2v suhteen jälkeen. En pystynyt luottamaan enää siihen että mies ei toistaisi temppuaan, olin koko ajan surullinen ja epätoivoinen, ja heti kun sopivan "iloinen ja pirteä" vaimokandidaatti ilmestyi kuvaan, sain kenkää. Pidän miestäsi alhaisena lierona ja antaisin turpaan.

Vanha sitruuna kannattaakin heivat iloisen, pirteän ja kauniin nuoren naisen tieltä pois.

No ymmärtäisinkin jos olisin ollut vanha, mutta olin 24. Mies oli 29, ja uusi nainen yli 30.

Vaan elä huoli, kyllä se uudellekin totuus on taitanut valjeta. :)

Onhan se, karma ainakin iski lujaa. Muutin eron jälkeen toiselle paikkakunnalle ja sain uuden työn ja paremman miehen. Mies sai puolestaan kenkää omasta työstään, hah! :D

Vierailija
242/249 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla on suhteiden alussa sellaista epämääräistä tapailua ja mahdollista pientä päällekkäisyyttä kun ei oikein tiedä seurustellaanko vai ei, joten en ottaisi tuosta mitään stressiä.

Suhteen alussa tämän kyllä jokainen valehtelee, ellei kyseessä ole joku ihan avoin pelleily suhde.

Miksi avautui nyt? Ehkä halusi asian pois omatuntoa kolkuttamasta, en keksi muuta, mutta tämähän vain kertoo, että miehellä on omatunto, eli näen tämänkin hyvänä asiana???

Allekirjoitan tuon alkuvaiheen päällekkäisyyden ja useampien tapailun, mutta se yleensä päättyy siihen, kun asiasta on keskusteltu ja sovittu, ettei enää muita. Eikös ap ollut kysynyt mieheltä tapaileeko hän muita ja mies oli sanonut, että ei? Toi on minusta se pointti ja ongelma.

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Yhtäkkiä mies sitten muistikin tämän petoksen ja päätti suuressa neroudessaan kertoa tämän ap:lle.

Tämä valehtelu on suuri ongelma tällä hetkellä. Mies tiesi että tämä asia on dealbraker ja tärkeä asia minulle. Toki tunnen myös ahdistusta siitä että on harratannut seksiä iloisesti jonkin toisen naisen kanssa samaan aikaan.

Syytä valehtetuun en ole vielä mieheltä kysynyt, olin niin pölmistynyt kun tästä avautui etten saanut juuri mitään kommentoitua. Ja mies nyt kuvittelee että kaikki on ok välilämme kun en saanut raivaria. No nyt kun tämän kunnolla sisäistin olen aika lailla valmis sen saamaan.

Olemme jo nelikymppisiä ja lapsettomia molemmat joten onneksi viattomat eivät tässä tule kärsimään. Mitenkään voittajafiilis tässä ei nyt todellakaan ole vaikka ilmeisesti valinta osui minuun. Toimi kuitenkin aika ikävästi tuota toista naistakin kohtaan. Eli suoraan sanoen kusetti meitä kumpaakin. Ja tokihan siinä toisessa naisessakin oli jotain mikä häntä veti puoleensa koska selvästikään ihan heti ei sanonut hänelle että on löytänyt uuden ja pystynyt lopettamaan suhdetta. Ei sekään mikään kiva juttu jonka kanssa nyt elää.

Ap

Haluutko elää kusettajan kanssa? Niinpä. 

Ite eroaisin enemmittä selittelyittä enkä antais ukollekaan enää tilaa selitellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/249 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Vierailija
244/249 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppppppp

Vierailija
245/249 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
246/249 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tuu nyt kertoo jatkoo tälle tarinalle

Vierailija
247/249 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni mies valehtelee tällaisista asioista ihan vaan sen takia, ettei menettäisi... Haluaa syödä ja säästää kakkua.

Kyllä mä tapailen nyt kahta miestä samanaikaisesti. En etsi mitään vakavaa. Tuskin nämä miehetkään. En voi olla rehellinen, koska miehet haluavat olla niitä "ainoita oikeita" näissä kevyt suhteissakin. Eli eivät itse halua sitoutua mihinkään, mutta olettavat naisen olevan uskollinen. Dream on. Kerranhan täällä vain eletään. N40

Vierailija
248/249 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni mies valehtelee tällaisista asioista ihan vaan sen takia, ettei menettäisi... Haluaa syödä ja säästää kakkua.

Kyllä mä tapailen nyt kahta miestä samanaikaisesti. En etsi mitään vakavaa. Tuskin nämä miehetkään. En voi olla rehellinen, koska miehet haluavat olla niitä "ainoita oikeita" näissä kevyt suhteissakin. Eli eivät itse halua sitoutua mihinkään, mutta olettavat naisen olevan uskollinen. Dream on. Kerranhan täällä vain eletään. N40

Niin naiset mitä te täällä valitatte. Näin kuuluu toimia.

Vierailija
249/249 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut vähän pidempäänkin sutinaa molempien kanssa. Veikkaan, että toisen naisen kanssa on mennyt sukset ristiin ja on uhannut paljastaa miehen sinulle, joten koittaa nyt selitellä tilannetta parhain päin.

Minä sanoisin myös että tämä. Nimittäin oon ollu suhteessa miehen kanssa, joka alun jälkeen paljastui varatuksi. Oli jättämässä kumppaniaan ja meillä oli todella ihanaa ja kaikki oli täysin erilaista mitä kenenkään muun kanssa. Nyt mies on vetkuttanut tuota eroa eri syistä, lasten tilanne, jne. Voi olla varma, että jos ei eroa niin käsken kertoa kumppanille, tai minä kerron. Lähetän joka ikisen siirappisen viestin ja rakkaudentunnustuksen ja kaipausviestin ja kuvan toiselle.

Toivottavasti teet tuon!!! Minua harmittaa edelleen kun minussa ei ollut tarpeeksi naista käräyttää petturisikaa vaimolleen.  Silloin ajattelin että säästyn itse raskaammalta, mutta myöhemmin tajusin että olisi vain pitänyt ottaa se vastaan, koska nyt mies pääsi koirana veräjästä, se kaiken pahan alku ja juuri.

Niin kuka se oikein jalkansa levitti ja kaiken mahdollisti?