Essayah olisi saanut menestyä paremmin.
Rummutin Essayahia palstallakin aika ajoin. Vaalityö ei kuitenkaan kantanut erityistä hedelmää.
Kommentit (11)
En tuollaista valekristittyä äänestä kuuna päivänä! Hyi olkoon!
Halusin äänestää häntä , on kotimaan asioita puolustava rohkea nainen . Ehkä hänen aikansa tulee seuraavalla kerralla . Äänestin nyt Halla-ahoa koska toivoin tällä pudottavani nyt jomman kumman jäljellä olevan .
Ei olisi. Sai juuri niin ison äänipotin, kuin mileikuvitusolentojen nimiin vannovan kuuluikin saada.
Vierailija kirjoitti:
Halusin äänestää häntä , on kotimaan asioita puolustava rohkea nainen . Ehkä hänen aikansa tulee seuraavalla kerralla . Äänestin nyt Halla-ahoa koska toivoin tällä pudottavani nyt jomman kumman jäljellä olevan .
Hyvä, että oli Essayah mielessä. Vähän marginaaliselta tuntuu tämä menestys. Vaikka Essayah fiksu, filmaattinen, niin ei tunnu pärjäävän suurille. Oli totta tuo, että rohkea nainen. Tämmöisiä kaivattaisiin suomessa lisää.
Minä äänestin moraalisin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääs hellarihihhulit minulle, miksi Essayah on niin Kiina myönteinen? Rahoittaako Kiinan valtio helluntailaisia, vai mistä moinen johtuu? Toinen Kiinan mielistelijähän on Mika Niikko. Sattumoisin hellari hänkin.
Tähän kysymykseen minäkin haluaisin kuulla vastauksen. Tosin satavarmasti sitä vastausta emme tule saamaan.
Oli todella hämmentävää kuunnella Essayahin Kiina myönteisiä mielipiteitä, jotka oli täysin päinvastaisia kuin muilla ehdokkailla. Pakkohan siellä taustalla on jotain olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin moraalisin perustein.
Niin minäkin eli jätin äänestämättä häntä :)
Minustakin Sari oli tosi hyvä. On kumma, ettei pärjännyt yhtään paremmin.
Vaalit olikin tekoälyn tekemät. Siksi gallupit ja äänestystulos oli ihan samanlaiset.
Essayah menestyisi loistavasti jos olisi isomman puolueen ehdokas, mutta arvostan sitä että hän edustaa pienen puolueensa arvoja ja seisoo omissa riveissään. Hieno poliitikko.
Mielipiteitä kenelläkään? Ei taida kovin moni palstalainen Essayahia äänestänyt.