Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte jos saisitte 5v. jälkeen tietää, että mies seurusteli ekat 3kk päällekkäin myös toisen naisen kanssa?

Vierailija
15.11.2020 |

Kannattaako tässä vaiheessa tehdä enää asiasta numeroa kun tuo suhde on satakymmenvarmasti loppunut silloin aikanaan? Oltiin vaan jo sovittu yhteenmuutostakin ja siitä vasta n. 2-3 viikon päästä mies oli lopettanut kunnolla tuon toisen suhteen. (On todisteet että noin tapahtui, tätä ei tarvitse kyseenalaistaa. Eli ei ole kyse väärinkäsityksistä, toiveajatteluista, peloista tms. vaan kaikkineen ihan oikeasta tilanteesta.)

Mietin että annanko nyt vaan olla... Mutta itseäni tämä homma kalvaa sillä tasolla, että mietin mihin muuhun mies pystyy kun en tuolloin aikanaan tajunnut yhtään mitään siitä että meneillään oli muutakin minun ohellani.

Kommentit (469)

Vierailija
1/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hän sinuun silloin heti ainakaan rakastunut kun pystyi pitämään toista suhdetta rinnalla. Ehkä hän pystyy samaan jatkossakin?

Vierailija
2/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menisi kyllä luottamus kokonaan. Onko teillä lapsia? Jos ei ole, niin eroaisin. Vaikka olisi muuten miten ihana mies, tuollainen vain ei ole hyväksyttävää. Itse olen joskus ollut siinä mielessä samaasa tilanteessa, että mies alkoi seurustella toisen kanssa kun vielä säädimme. Ei siis minulle kertonut, mutta tunsin tuon toisen naisen ja kun mies lopetti säätömme ja juttelin joskus myöhemmin tämän naisen kanssa, selvisi että olivat aloittaneet juttunsa melkein kuukausi ennen kuin mies minun kanssa lopetti. Itsellä meni kaikki vähäinenkin luotto siihen mieheen. Yritti itseasiassa vielä lämmitellä välejä muhun vaikka olivat suhteessa edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota muun muassa ihmettelen joo... oltiin ihan mielettömän rakastuneita ja eritoten mies oli se joka meidän juttua vei eteenpäin, hänen aloitteestaan muutimme yhteenkin jne. Olin ihan haltioissani että kävi tuuri, ihana mies ja palava rakkaus.

Niin sitten onkin ollut siinä ohessa muuta. Ihan pöljä fiilis. Ymmärtäisin jotenkin edes jos minä olisin ollut se innokkaampi ja mies sitten alistunut yhteenmuuttoon jne. painostukseni alla, mutta kun siitä ei todellakaan ollut kyse.

AP

Vierailija
4/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole lapsia, mutta naimisissa ollaan.

AP

Vierailija
5/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies olla hölmö ja vaikka ulospäin vaikuttaisi olevan suurinpiirtein sinut itsensä kanssa niin ei ollut eikä ehkä ole, huono itsetunto. Ajatellut, että täytyy jostain itselleen perustellusta syystä pitää monta rautaa kuumana jos sinä, ykkösvaihtoehto, menetätkin kiinnostuksesi. Okei, onhan tuo aika paha. Jos teillä ei ole paljon käytännön kiemuroita erossa niin ei ole pakko olla yhdessä jos meni fiilikset. Pitkistä suhteista olen oppinut, ettei kaikesta kannatakaan keskustella. Lopputulos voi olla yhtä sekava ja kallista aikaa menee hukkaan. Ei terapiaan!

Vierailija
6/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex aloitti suhteen, kun olimme eroamassa. Olisi halunut mun kaa naimisiin. Meni sit sen uuden.

Vierailija
7/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta päällekkäin on kyllä hemmetin pitkä aika. Käytännössä lopetti siis tuon toisen suhteensa vasta kun teidän yhteenmuutto lähestyi? Ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
8/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota muun muassa ihmettelen joo... oltiin ihan mielettömän rakastuneita ja eritoten mies oli se joka meidän juttua vei eteenpäin, hänen aloitteestaan muutimme yhteenkin jne. Olin ihan haltioissani että kävi tuuri, ihana mies ja palava rakkaus.

Niin sitten onkin ollut siinä ohessa muuta. Ihan pöljä fiilis. Ymmärtäisin jotenkin edes jos minä olisin ollut se innokkaampi ja mies sitten alistunut yhteenmuuttoon jne. painostukseni alla, mutta kun siitä ei todellakaan ollut kyse.

AP

Kukapa noita miehiä ymmärtää. Ehkä oli tunteita molempia kohtaan ja jatkoi mahd pitkälle molempien kanssa että näkee kumman kanssa sujuu kokonaisuutena paremmin? Mutta tuo 3kk on se isoin ongelma tässä. Ymmärrän että ero (en tiedä kauanko oli tämän toisen naisen kanssa säätänyt ennen kun te aloitte tapailemaan?) vaatii jonkin verran valmisteluja (tavaroiden kotiin viemistä yms yms) mutta 3kk on kyllä aivan törkeän pitkä aika jatkaa kahden naisen kanssa.

Suosittelen ottamaan asian vielä miehen kanssa puheeksi. Jos osaa jotenkin perustella tätä asiaa, voisin harkita jatkavani (mutta lapsia en koskaan hankkisi) mutta muuten kyllä miettisin, että jos mies pystyi noin hyvin salaamaan toimintansa alussa, mikä estäisi nyt pettämästä ja olla naama täysin peruslukemilla kotona.

Vierailija
9/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, että fiksu mies, koska jos parin kuukauden seurustelun jälkeen ollaan sopimassa yhteenmuutosta, niin vauhti on aikamoinen. En ole maailman ainoa nainen enkä kuvittele, että tapailuvaiheessa mies muuttuu sokeaksi.

Vierailija
10/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan tekopyhää, että se on nyt yhtäkkiä väärin, ettei mies kertonut suhteesta vaikka miten moni suhtautuu palstalla seurusteluun niin, että ennen kuin on sovittu seurustelusta, on ok, jos toinen nai samaan aikaan muitakin, mitä olen aina pitänyt ihan tajuttoman oksettavana.

Joten miksi tuo nyt näin tuomitaan?

Aika harvan mielestä tapailubaiheessa muiden paneminen on väärin. Minusta se tietenkin on.

Vierailija
11/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi antamaan anteeksi tai ainakaan unohtamaan.

Yksi kaveri järjesti itsensä aikoinaan vähän samaan tilanteeseen. Hänen tyttöystävänsä (josta myöhemmin tuli jopa vaimo) kertoi aina onnellisena suhteen alkaneen toukokuussa, mutta me kaverit tiesimme miehen tapailleen muitakin koko kesän. Emme edes tienneet koko seurustelusta, mies ei sanonut mitään eikä käytös kyllä siitä kertonut. Tämä oli mahdollista, koska tämä kaveri on muuttanut toiseen kaupunkiin, mutta juhli säännöllisesti myös vanhassa kotikaupungissaan, ilman tätä tuoretta tyttistä tietenkin.

Kyseenalaistimme tämän alkua koskevan aikajanan miehen kanssa muutaman kerran jälkikäteen. Ajatus oli, että ehkä suhde oli alkuun vain tapailua, mutta eipä se niin tainnut naisen mielestä olla. Tätä naista emme kukaan tunteneet niin hyvin, että oltais kehdattu ihan suoraan kertoa tilanteesta. Säälitti kyllä aina se nainen. No, ero on sittemmin tullut, koska luottamus meni monella muullakin tavalla.

Kyllähän tuollainen kaksinaamaisuus kielii siitä, että muutenkin pystyy vastaaviin tekoihin. Omatunto ei paljoa soimaa, jos pystyy kirkkain silmin ylläpitämään kahta suhdetta.

Niin että lähde nyt, kun vielä voit.

Vierailija
12/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi antamaan anteeksi tai ainakaan unohtamaan.

Yksi kaveri järjesti itsensä aikoinaan vähän samaan tilanteeseen. Hänen tyttöystävänsä (josta myöhemmin tuli jopa vaimo) kertoi aina onnellisena suhteen alkaneen toukokuussa, mutta me kaverit tiesimme miehen tapailleen muitakin koko kesän. Emme edes tienneet koko seurustelusta, mies ei sanonut mitään eikä käytös kyllä siitä kertonut. Tämä oli mahdollista, koska tämä kaveri on muuttanut toiseen kaupunkiin, mutta juhli säännöllisesti myös vanhassa kotikaupungissaan, ilman tätä tuoretta tyttistä tietenkin.

Kyseenalaistimme tämän alkua koskevan aikajanan miehen kanssa muutaman kerran jälkikäteen. Ajatus oli, että ehkä suhde oli alkuun vain tapailua, mutta eipä se niin tainnut naisen mielestä olla. Tätä naista emme kukaan tunteneet niin hyvin, että oltais kehdattu ihan suoraan kertoa tilanteesta. Säälitti kyllä aina se nainen. No, ero on sittemmin tullut, koska luottamus meni monella muullakin tavalla.

Kyllähän tuollainen kaksinaamaisuus kielii siitä, että muutenkin pystyy vastaaviin tekoihin. Omatunto ei paljoa soimaa, jos pystyy kirkkain silmin ylläpitämään kahta suhdetta.

Niin että lähde nyt, kun vielä voit.

Miksi ei saisi juhlia ilman tyttistä? Jos se suhde oli miehelle kepeää tapailua, naiselle vakava suhde, niin vika on heidän kommunikaatiossaan eikä siinä miehessä.

Vierailija
13/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kukapa noita miehiä ymmärtää. Ehkä oli tunteita molempia kohtaan ja jatkoi mahd pitkälle molempien kanssa että näkee kumman kanssa sujuu kokonaisuutena paremmin? Mutta tuo 3kk on se isoin ongelma tässä. Ymmärrän että ero (en tiedä kauanko oli tämän toisen naisen kanssa säätänyt ennen kun te aloitte tapailemaan?) vaatii jonkin verran valmisteluja (tavaroiden kotiin viemistä yms yms) mutta 3kk on kyllä aivan törkeän pitkä aika jatkaa kahden naisen kanssa.

Suosittelen ottamaan asian vielä miehen kanssa puheeksi. Jos osaa jotenkin perustella tätä asiaa, voisin harkita jatkavani (mutta lapsia en koskaan hankkisi) mutta muuten kyllä miettisin, että jos mies pystyi noin hyvin salaamaan toimintansa alussa, mikä estäisi nyt pettämästä ja olla naama täysin peruslukemilla kotona.

Heidän juttunsa oli kestänyt ennen minun tapaamistani ehkä sen toiset 3 kk, eli mikään pitkäaikainen seurustelu ei heillä ollut kyseessä. Ymmärtäisin toisesta vinkkelistä, jos heidän kohdallaan olisi kyse pitkäaikaisesta suhteesta. Rakastuimme päätä pahkaa ja etenkin mies, niin että en millään ymmärrä miksi hän on roikottanut vielä tuota edellistä naista mukana kuukausia siitä kun me tavattiin ja sovittiin seurustelusta. Vasta tosiaan yhteenmuuttomme korvilla mies lopetti tuon suhteen.

Äääh, mitä enemmän kirjoitan tätä auki, sitä vastenmielisemmältä tämä omaan korvaani kuulostaa.

AP

Vierailija
14/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Heidän juttunsa oli kestänyt ennen minun tapaamistani ehkä sen toiset 3 kk, eli mikään pitkäaikainen seurustelu ei heillä ollut kyseessä. Ymmärtäisin toisesta vinkkelistä, jos heidän kohdallaan olisi kyse pitkäaikaisesta suhteesta. Rakastuimme päätä pahkaa ja etenkin mies, niin että en millään ymmärrä miksi hän on roikottanut vielä tuota edellistä naista mukana kuukausia siitä kun me tavattiin ja sovittiin seurustelusta. Vasta tosiaan yhteenmuuttomme korvilla mies lopetti tuon suhteen.

Äääh, mitä enemmän kirjoitan tätä auki, sitä vastenmielisemmältä tämä omaan korvaani kuulostaa.

AP

Melkein sitten suosittelisin vähintään aikalisää, eli hommaatte jommalle kummalle oman kämpän, asutte erillään sen 6kk harkinta-ajan ja sitten päätät voitko elää tuon asian kanssa vaiko et. Melkein uskaltaisin sanoa, että ei tuosta enää mitään tule. Ehkä jos olisi kertonut asiasta silloin heti kun oli lipetttanut suhteen, voisi olla ok, mutta se ettei kertonut 5 vuoteen asiasta on myös iso ongelma. Miten asia tuli ilmi nyt?

Lainaamasi

Vierailija
15/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, että fiksu mies, koska jos parin kuukauden seurustelun jälkeen ollaan sopimassa yhteenmuutosta, niin vauhti on aikamoinen. En ole maailman ainoa nainen enkä kuvittele, että tapailuvaiheessa mies muuttuu sokeaksi.

Mutta mies itse nimenomaan hinkui kanssani yhteenmuuttoa. Se tässä hämää.

AP

Vierailija
16/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo tapailuvaiheessa useamman tapailu johtua ihan siitäkin, ettei mikään taipailivaihe ole tapailuSUHDE. Ei välttämättä ole mitään varmuutta siitä tapaako ketään uudestaan, jonkun sattuu tapaamaan. Kaikilla ei edes kuulu tapailuun seksi, toisilla kuuluu, turha alkaa jakorasioiksi haukkumaan. Yleensä seksiin helposti heittäytyvät muutenkin tapailee toisiaan, ei se muihin vaikuta. Itse tapailin pari kuukautta kahta miestä yhtä aikaa avioeron jälkeen. Ensimmäisen tapasin, sitten tapasin toisen, ensimmäinen halusi nähdä uudestaan, toinen halusi tavata uudestaan. Isona erona aloitukseen kyllä, että kerroin tavanneeni muitakin senkin jälkeen kun olimme tavanneet. Ensimmäinen mies myös piti vaihtoehtonsa avoinna eikä ollut varmuutta tapaisimmeko toiste. Toisella ei ollut muuta tai enhän tietenkään voi olla 100-varma kuten ei ap:kaan, mutta olen 99-varma. Parina kuukautena tapasin tuon ekan miehen siis kolmesti, suhteelliseen pitkään ajanjaksoon ei mahtunut paljon mitään. Toista tapailin ja seurustelin vuoden, treffit noin kerran viikossa.

Ap:n miehen alkuvaihe on voinut mennä monella tavalla. Salannut koska pelkää eroa. Jos luottamus et voi enää luottaa niin eroat. Siihenkin ehkä vaikuttaa jos mies tajuaa hyvitellä vuolaasti, järjestää sellaiset romanttiset juhlaviikot ettei ole sellaista nähty. Pelkkä "sori siitä" ei nyt riitä.

Vierailija
17/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk menee yllättävän nopeasti. Alkuvaiheessa voi olla tuollaista pientä epävarmuutta. Ottaisin asia kyllä vielä puheeksi ja selvitäisin juurta jaksaen mutta ei toi vaikuta kovin huolestuttavalle.

Vierailija
18/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olisi niin kova kolaus ja pettymys, että en usko suhteen sen jälkeen enää normalisoituvan. Kyseenalaistaisin miehen tunteet ja rehellisyyden, luottamus olisi kokonaan menetetty. En näkisi muuta vaihtoehtoa kuin eron.

Vierailija
19/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Miksi ei? Hyvästä seksistä ei halua luopua, joten sitä tarvitsee aikaa miettiäkseen, riitätkö sinä kaikkeen muuhun ja mitkä osat sinusta kompensoivat puutteet.

Vierailija
20/469 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni aikanaan elokuussa ekan kerran, tapailusuhteena ja pitkinä puhelinkeskusteluina se jatkui jouluun, jonka jälkeen alkoi seurustelu. Sain noin 6 vuoden yhdessäolon jälkeen tietää, että mies oli viettänyt joulun ex-seurustelukumppanin vanhempien luona.

En suuttunut, miksi olisin, sillä asian voi nähdä myös niin, että minä tungin miehen ja exänsä väliin. Vaikka en tästä tiennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä