Jos menisin käymään Italiassa, löytäisinkö sieltä miehen?
Olen vaalea, sanottu nätiksi. Suomessa olen miehille täysin näkymätön.
Kommentit (84)
Älä ota italialaista. Ovat pahempia kuin suomalaiset.
Italialaiset miehet ovat yleisesti ottaen sellaisia 3 tyyppejä (enneagram). He arvostvat kovasti sosiaalisuutta ja puheliaisuutta ja heille on tärkeää olla elämässä menestyneitä. Jos sinä et ole sivistynyt tai lahjakas niin on hyvin suuri sinkuksi jäämisen riski.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, minkälainen olet.
Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.
Ovat romanttisia ja machoja.
Olin pienen lapsen kanssa lomalla muutama vuosi sitten kahdestaan. Kävivät silti ehdottelemaan treffejä. Eli ei olisi todellakaan vaikea saada seuraa.
Juu varmasti löytäisit, saataisiin Suomeen taas lisää naisten arvoja halveksivia raiskaajia lisää bravoo!
Kommentoija taitaa olla vielä kovin nuori; sen verran lapsellinen aloitus.
Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.
Vierailija kirjoitti:
Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.
Italiassa on Euroopan surkeimmalla tolalla oleva syntyvyys, joten ilmeisesti miehet eivät ole kovin romanttisia ja machoja. Monet nuoret miehet asuvat pitkään vanhempiensa nurkissa, koska rahaa ei ole muuttaa omaan asuntoon. Ja takuuvarmasti Italiassa on suuri määrä samoja nörttimiehiä, mitä Suomessakin, jotka eivät ole naisten kanssa missään kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Italialaiset miehet ovat yleisesti ottaen sellaisia 3 tyyppejä (enneagram). He arvostvat kovasti sosiaalisuutta ja puheliaisuutta ja heille on tärkeää olla elämässä menestyneitä. Jos sinä et ole sivistynyt tai lahjakas niin on hyvin suuri sinkuksi jäämisen riski.
Päinvastoin olen ymmärtänyt että italialaisilla on hyvin kehittynyt kauneuden taju. Pukeutuminen ja ulkonäkö ovat tosi tärkeitä. Naiset ovat hoikkia.
Naisen arvo on ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.
Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.
Onhan Ferrarikin Italialainen, onhan :)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nuorena luulin, että en kelpaa kenellekkään. Sitten matkustin Italiaan lomalle, ja miehet olivat ihan hulluja. Huutelivat kadulla ja lauloivat serenadeja ravintolassa. Olin tosi ujo, tämä vielä innosti.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen sitten on ulkoisesti italialaiseen makuun oleva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.
Ulkomaalaiset miehet tulevat juttelemaan kuntosalilla. Eivät ehkä käy baarissa, niin kuntosali on hyvä paikka lähestyä. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat romanttisia ja machoja.Minkälainen sitten on ulkoisesti italialaiseen makuun oleva?
Italiassa miehet arvostavat samannäköisiä naisia, kuin Suomessakin. Myös suomalaiset naiset arvostavat samannäköisiä miehiä, kuin italialaiset naiset. Ihanteet ovat universaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Nuorena luulin, että en kelpaa kenellekkään. Sitten matkustin Italiaan lomalle, ja miehet olivat ihan hulluja. Huutelivat kadulla ja lauloivat serenadeja ravintolassa. Olin tosi ujo, tämä vielä innosti.
Ei nykyajan italialaiset miehet polvistu ravintolan pöydän ääreen serenadeja laulelemaan. Olisihan se tosi romanttista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat romanttisia ja machoja.Minkälainen sitten on ulkoisesti italialaiseen makuun oleva?
Hoikka ja kaunis. Muodikas ja hyvin pukeutuva ja naisellinen. Pitkät hiukset ovat plussaa. Madonnamainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyajan italialaiset miehet polvistu ravintolan pöydän ääreen serenadeja laulelemaan. Olisihan se tosi romanttista!
Silloin nuorena kyllä. Mutta olin tosi ujo, ehkä juuri sen takia. Kun punastuin huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa miehet arvostavat samannäköisiä naisia, kuin Suomessakin. Myös suomalaiset naiset arvostavat samannäköisiä miehiä, kuin italialaiset naiset. Ihanteet ovat universaaleja.
Ei välttämättä. Italialaiset ovat ehkä maailman kaunein kansa, koska geenit ovat risteytyneet tehokkaasti.
Löydät varmasti. Lähde jo tänään. Kaikki voittavat.