Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisin käymään Italiassa, löytäisinkö sieltä miehen?

Vierailija
18.09.2022 |

Olen vaalea, sanottu nätiksi. Suomessa olen miehille täysin näkymätön.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät varmasti. Lähde jo tänään. Kaikki voittavat.

Vierailija
22/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota italialaista. Ovat pahempia kuin suomalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset miehet ovat yleisesti ottaen sellaisia 3 tyyppejä (enneagram). He arvostvat kovasti sosiaalisuutta ja puheliaisuutta ja heille on tärkeää olla elämässä menestyneitä. Jos sinä et ole sivistynyt tai lahjakas niin on hyvin suuri sinkuksi jäämisen riski.

Vierailija
24/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, minkälainen olet.

Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.

Ovat romanttisia ja machoja.

Olin pienen lapsen kanssa lomalla muutama vuosi sitten kahdestaan. Kävivät silti ehdottelemaan treffejä. Eli ei olisi todellakaan vaikea saada seuraa.

Vierailija
25/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu varmasti löytäisit, saataisiin Suomeen taas lisää naisten arvoja halveksivia raiskaajia lisää bravoo!

Vierailija
26/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija taitaa olla vielä kovin nuori; sen verran lapsellinen aloitus.

Vierailija
27/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.

Vierailija
28/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.

Italiassa on Euroopan surkeimmalla tolalla oleva syntyvyys, joten ilmeisesti miehet eivät ole kovin romanttisia ja machoja. Monet nuoret miehet asuvat pitkään vanhempiensa nurkissa, koska rahaa ei ole muuttaa omaan asuntoon. Ja takuuvarmasti Italiassa on suuri määrä samoja nörttimiehiä, mitä Suomessakin, jotka eivät ole naisten kanssa missään kontaktissa.

Vierailija
29/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaiset miehet ovat yleisesti ottaen sellaisia 3 tyyppejä (enneagram). He arvostvat kovasti sosiaalisuutta ja puheliaisuutta ja heille on tärkeää olla elämässä menestyneitä. Jos sinä et ole sivistynyt tai lahjakas niin on hyvin suuri sinkuksi jäämisen riski.

Päinvastoin olen ymmärtänyt että italialaisilla on hyvin kehittynyt kauneuden taju. Pukeutuminen ja ulkonäkö ovat tosi tärkeitä. Naiset ovat hoikkia.

Naisen arvo on ulkonäössä.

Vierailija
30/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.

Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.

Vierailija
31/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Ferrarikin Italialainen, onhan :)

Vierailija
32/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et.

Vierailija
33/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nuorena luulin, että en kelpaa kenellekkään. Sitten matkustin Italiaan lomalle, ja miehet olivat ihan hulluja. Huutelivat kadulla ja lauloivat serenadeja ravintolassa. Olin tosi ujo, tämä vielä innosti.

Vierailija
34/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sitten on ulkoisesti italialaiseen makuun oleva?

Vierailija
35/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.

Ulkomaalaiset miehet tulevat juttelemaan kuntosalilla. Eivät ehkä käy baarissa, niin kuntosali on hyvä paikka lähestyä. Muuten ei.

Vierailija
36/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa miehet arvostavat samannäköisiä naisia, kuin Suomessakin. Myös suomalaiset naiset arvostavat samannäköisiä miehiä, kuin italialaiset naiset. Ihanteet ovat universaaleja.

Vierailija
37/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nuorena luulin, että en kelpaa kenellekkään. Sitten matkustin Italiaan lomalle, ja miehet olivat ihan hulluja. Huutelivat kadulla ja lauloivat serenadeja ravintolassa. Olin tosi ujo, tämä vielä innosti.

Ei nykyajan italialaiset miehet polvistu ravintolan pöydän ääreen serenadeja laulelemaan. Olisihan se tosi romanttista!

Vierailija
38/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja kaunis. Muodikas ja hyvin pukeutuva ja naisellinen. Pitkät hiukset ovat plussaa. Madonnamainen.

Vierailija
39/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyajan italialaiset miehet polvistu ravintolan pöydän ääreen serenadeja laulelemaan. Olisihan se tosi romanttista!

Silloin nuorena kyllä. Mutta olin tosi ujo, ehkä juuri sen takia. Kun punastuin huomiosta.

Vierailija
40/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa miehet arvostavat samannäköisiä naisia, kuin Suomessakin. Myös suomalaiset naiset arvostavat samannäköisiä miehiä, kuin italialaiset naiset. Ihanteet ovat universaaleja.

Ei välttämättä. Italialaiset ovat ehkä maailman kaunein kansa, koska geenit ovat risteytyneet tehokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi