Jos menisin käymään Italiassa, löytäisinkö sieltä miehen?
Olen vaalea, sanottu nätiksi. Suomessa olen miehille täysin näkymätön.
Kommentit (84)
Ehkä joku italialaisen mammapojan äiti voi hyväksyä sinut.
Italiassa miehet elää äitinsä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaaleus ole mikään valtti enää missään maailmankolkassa. Miehet pitävät enemmän bruneteista kokemukseni mukaan.
Olen huomannut saman asian. Myös maissa joissa kerrotaan kaikkien miesten pitävän vaaleista, pitävät miehet tummahiuksisista. No, pitäköön tunkkinsa.
Ei sillä hiusten värillä ole väliä, jos olet siveä. Ihan oikeasti kannattaa pukeutua peittävästi ja käyttäytyä hillitysti.
No kuulepas olen siveä, pukeudun tyylikkäästi, en polta, en juo, olen ollut vain yhden miehen kanssa. Olen miehille kuin ilmaa.
Naisen pitää kuitenkin olla himokas, samalla siveä. Ehkä sun kannattaisi hommata seksisuhde, niin seksi oikein tuoksuu sinusta. Miehet haluavat sitä, mitä muutkin haluavat.
Ei todellakaan niin, että pukeutuu paljastavasti, mutta ei ole mitään annettavaa.
Tämä jälkimmäinen tuntuu olevan nykytrendi varsinkin instamallien joukossa. Paljastetaan, mutta sitten ei saada sitä yhtä pitkäaikaista kalaa koukkuun.
Parempi pitää hiukan salaisuutena, mitä sieltä hameen alta löytyy. Ei mies lähde mihinkään, jos saa kaiken tarvitsemansa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku italialaisen mammapojan äiti voi hyväksyä sinut.
Italiassa miehet elää äitinsä kanssa
Se on maan tapa. Mies haluaa äitinsä kaltaisen naisen. Tuliko yllätyksenä. Joskus äiti jopa päättää, kenen kanssa poika on.
Naisen pitää kuitenkin olla himokas, samalla siveä. Ehkä sun kannattaisi hommata seksisuhde, niin seksi oikein tuoksuu sinusta. Miehet haluavat sitä, mitä muutkin haluavat.
Ei todellakaan niin, että pukeutuu paljastavasti, mutta ei ole mitään annettavaa.