Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menisin käymään Italiassa, löytäisinkö sieltä miehen?

Vierailija
18.09.2022 |

Olen vaalea, sanottu nätiksi. Suomessa olen miehille täysin näkymätön.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat muuttua näkyväksi niin ala laihduttamaan/treenaamaan.

Vai väitätkö että olisit fitness-kropan omaavana edelleen näkymätön?

Kyllä voi väittää. Itsellä on jonkin verran lihasta, ei tippaakaan ylipainoa. Silti olen näkymätön miehille. Ja myös naisille. En kaipaa parisuhdetta, mutta haluaisin löytää ystäviä ja jonkin yhteisön, johon kuulua ja tulla nähdyksi ja hyväksytyksi. Mutta ei onnistu, ei edes fitness-kropalla.

Vierailija
42/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä varmasti löytyisi joku kelpo Luigi Mario Gigulizziano. Anteeksi, oli pakko! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.

Totta. Nuorena luulin, että en kelpaa kenellekkään. Sitten matkustin Italiaan lomalle, ja miehet olivat ihan hulluja. Huutelivat kadulla ja lauloivat serenadeja ravintolassa. Olin tosi ujo, tämä vielä innosti.

Ei nykyajan italialaiset miehet polvistu ravintolan pöydän ääreen serenadeja laulelemaan. Olisihan se tosi romanttista!

Silloin nuorena kyllä. Mutta olin tosi ujo, ehkä juuri sen takia. Kun punastuin huomiosta.

Siveys on tärkeää naiselle. Paljon tärkeämpää, kuin Suomessa. Säädyllinen pukeutuminen. Vanhat naiset ovat hartaita katolilaisia.

Olin lapsen kanssa lomalla, niin koin paljon ystävällisyyttä. Selkeästi arvostivat.

Vierailija
44/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, minkälainen olet.

Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.

Ovat romanttisia ja machoja.

Minkälainen sitten on ulkoisesti italialaiseen makuun oleva?

Italiassa miehet arvostavat samannäköisiä naisia, kuin Suomessakin. Myös suomalaiset naiset arvostavat samannäköisiä miehiä, kuin italialaiset naiset. Ihanteet ovat universaaleja.

Ei välttämättä. Italialaiset ovat ehkä maailman kaunein kansa, koska geenit ovat risteytyneet tehokkaasti.

No varmaan naisten näkökulmasta miehet ovat siellä parempia, koska hiukset ja miehet ovat tummia (kaljut italialaiset ihan yhtä vähäarvoisia, kuin suomalaisetkin kaljut miehet). Miehet tuskin mitenkään erityisesti himoitsevat juuri italialaisia naisia, koska kauniita naisia on maailman jokaisessa kansakunnassa. Naiset ovat paljon addiktoituneempia joihinkin eksaktisti tiettyihin miehiin, joita löytyy vaikka Italiasta tai Kreikasta.

Vierailija
45/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, joku sanoi että jos olet Suomessa näkymätön olet sitä myös muissa maissa. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta. Muissa maissa miehet katsovat, saattavat tulla juttelemaan, ovat kiinnostuneita. Suomessa saat olla yksin vaikka olisit miss Universum.

Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.

Kunpa joku juttelisi. Ei tarvitse iskeä, mutta juttelis vaikka säästä. Arvostaisin sitä.

Vierailija
46/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla naiset monesti sanovat, että miehet tekevät Suomessa useita kertoja viikossa lähestymisiä ihan arkisissa tilanteissa. En ole itse koskaan lähestynyt arkisissa tilanteissa vierasta naista, mutta ilmeisesti tällaista tapahtuu Suomessa selvinpäin koko ajan.

Kunpa joku juttelisi. Ei tarvitse iskeä, mutta juttelis vaikka säästä. Arvostaisin sitä.

Kulttuuri tulee tuskin enää koskaan olemaan sellainen, että miehet ainakaan laajassa mittakaavassa alkaisivat höpöttämään vieraiden naisten kanssa säästä. Osa sitä toivoo ja suurin osa naisista ei halua. Jos haluat, niin mene itse juttelemaan säästä miehille. Näin asia toimii paljon yksinkertaisemmin.

Kaikki kääntyy kohti sitä, että keskustelu tapahtuu nykyistäkin enemmän digitaalisesti.

Vierailija
47/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on italiaisyhteisöjä. Koita hakeutua niihin. Olethan ulkoisesti ja sisäisesti mahdollisimman traditionaalinen? Pistä Tinder, Millionairematch, Rosebrides ja Farmers Only, Bumble laulamaan. Ilmaise hakevasi italialaista (50% käy)

Vierailija
48/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat muuttua näkyväksi niin ala laihduttamaan/treenaamaan.

Vai väitätkö että olisit fitness-kropan omaavana edelleen näkymätön?

Kyllä voi väittää. Itsellä on jonkin verran lihasta, ei tippaakaan ylipainoa. Silti olen näkymätön miehille. Ja myös naisille. En kaipaa parisuhdetta, mutta haluaisin löytää ystäviä ja jonkin yhteisön, johon kuulua ja tulla nähdyksi ja hyväksytyksi. Mutta ei onnistu, ei edes fitness-kropalla.

Kaveri appi

Vierailija
49/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu varmasti löytäisit, saataisiin Suomeen taas lisää naisten arvoja halveksivia raiskaajia lisää bravoo!

Italiasta? Nyt se karttapallo käteen ja opiskelemaan.

Vierailija
50/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suomalaisena miehenä lohduttaa sinua, ettet välttämättä ole niin näkymätön, kuin ajattelet. Näen aika älyttömän paljon naisia kaupungilla kulkiessani, mutta eivät kai he sitä tiedä, että minä heitä katson.

Vierailija
51/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa on italiaisyhteisöjä. Koita hakeutua niihin. Olethan ulkoisesti ja sisäisesti mahdollisimman traditionaalinen? Pistä Tinder, Millionairematch, Rosebrides ja Farmers Only, Bumble laulamaan. Ilmaise hakevasi italialaista (50% käy)

Siveyttä arvostetaan sielläkin. Jos on melkein autisti, niin vielä parempi.

Vierailija
52/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.

Olin pienen lapsen kanssa lomalla muutama vuosi sitten kahdestaan. Kävivät silti ehdottelemaan treffejä. Eli ei olisi todellakaan vaikea saada seuraa.

Suomessahan treffien ehdottelu ohikulkeville naisille ei ole mitenkään hyväksyttävää, eikä varsinkaan, jos mukana kulkee lapsia.

Vierailija
53/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pienen lapsen kanssa lomalla muutama vuosi sitten kahdestaan. Kävivät silti ehdottelemaan treffejä. Eli ei olisi todellakaan vaikea saada seuraa.

Suomessahan treffien ehdottelu ohikulkeville naisille ei ole mitenkään hyväksyttävää, eikä varsinkaan, jos mukana kulkee lapsia.

Ei mutta hotellissa, taksissa ja ravintolassa. Piti käydä sairaalassa, ja menimme vahingossa väärään sairaalaan, niin sattumalta paikalla olleet poliisit veivät meidät oikeaan paikkaan.

Paljon ystävällisempää, kuin Suomessa.

Vierailija
54/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule hesaan, täällä on pulaa naisista. Täällä valkoihoinen mies on näkymätön.

Vierailija
55/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaaleus ole mikään valtti enää missään maailmankolkassa. Miehet pitävät enemmän bruneteista kokemukseni mukaan.

Vierailija
56/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen luulee, että on haluttu, kun näyttää tissejä ja muuta. Ei se todellakaan ole niin. Päinvastoin.

Naisen kunnia on koko perheen kunnia.

Mitä vähemmän suhteita eri miesten kanssa, niin hyvä. Pitkiä suhteita saa toki olla.

Vierailija
57/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni suomalainen nainen luulee, että on haluttu, kun näyttää tissejä ja muuta. Ei se todellakaan ole niin. Päinvastoin.

Naisen kunnia on koko perheen kunnia.

Tämä muuten pitää Suomessakin paikkansa, kun menee vaikka baariin. Mitä lyhyempi hame ja avonaisempi kaula-aukko, sen vähemmän seuraa. Joskus olen ihan mennyt villapaita päällä baariin. Oikein kuhina on käynyt.

Vierailija
58/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaaleus ole mikään valtti enää missään maailmankolkassa. Miehet pitävät enemmän bruneteista kokemukseni mukaan.

Hiusten väri on se ja sama miehille. Hiusten tumma väri on naisten preferenssi miehille. Miehet tuntevat himoa niin vaaleita, kuin tummia (hiukset ja/tai ihon väri), kunhan muu ulkoinen paketti on kasassa.

Vierailija
59/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehen lähestymistä pidetä vähintäänkin arveluttavana? Melkein rikollisena.

Nyt on ilmeisesti italiaanotkin pullautettu incelhyypiöiden sakkiin, kun lorvivat lapsuuskodissaan.

Vierailija
60/84 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemus- ja tuttavapiirini otannalla Italiasta saa suomalainen nainen huomattavasti omaa tasoaan paremman miehen. Siellä nousee pari tasopykälää ihan vain olemalla vaalea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi