Jos menisin käymään Italiassa, löytäisinkö sieltä miehen?
Olen vaalea, sanottu nätiksi. Suomessa olen miehille täysin näkymätön.
Kommentit (84)
Äitisikö kehui nätiksi, jos olet miehille näkymätön?
Jos olet Suomessa miehille näkymätön, olet sitä luultavasti kaikkalla.
Miehet löytäisivät sinut, sinä eteerinen pellavapää.
Luulen, että ei. Italialaiset miehet eivät ole ollenkaan enää sellaisia kuin heistä aina puhutaan. Ovat aika ujoja ja töykeitäkin osa.
Ehdottomasti, ikuinen rakkaus on luvassa eikä sinun tarvitse piikoa taloudessa!
Et löytäisi miestä mutta jonkun rasvalettisen mammanpojan ehkä.
Jos haluat muuttua näkyväksi niin ala laihduttamaan/treenaamaan.
Vai väitätkö että olisit fitness-kropan omaavana edelleen näkymätön?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ei. Italialaiset miehet eivät ole ollenkaan enää sellaisia kuin heistä aina puhutaan. Ovat aika ujoja ja töykeitäkin osa.[/
Italiassa, Espanjassa, Ranskassa jne.jne. miehet ovat nähneet sieviä ja vaaleita (vaalennettuja) naisia vuosikymmenten ajan; ei näille etelän miehille se ole enää mitään uutta. Jos menisit käymään Italiassa, ehkä tapaisit siellä miehen, joka ihastuisi juuri sinuun (ja sinä häneen) tai sitten et. Ujoja ja vähemmän kohteliaita miehiä löytyy Italiasta aivan samoin kuin mistä päin maailmaa tahansa. Monet italialaiset miehet ovat varmasti myös tosi mukavia.
Italiassa pidetään mun mielestä hoikista ja pitkistä naisista..
Itse olen huomannut sen sijaan että musta kiinnostuu intialaiset, jotkut Euroopan maat, amerikkalaiset joskus, venäläiset joskus, egyptiläiset, joskus aasialaiset ja mustat.
Arabit ei kiinnostu, ja hyvä niin.
Riippuu, minkälainen olet.
Olen ulkoisesti italialaiseen makuun. Nuorena oli muutama italialainen poikaystävä.
Ovat romanttisia ja machoja.
Gambiasta löydät miehen. Se on "naisten Thaimaa".
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö? Annatko kakkoseen?
Näillä helpottuu kummasti miehen saanti.
Homot etsivät miehiä, eivät naisia.
Itselläni on ollut fitness kroppa, ja huomio miehiltä ei ollut merkittävässä määrin isompaa kylläkään. Osa sanoi, että naisellinen pyöreys sopi minulle ym. Toki osa tykkää semmoisesta, mutta itseni kohdalla kuulin myös paljon että pieni pyöreys sopii minun ulkonäköön joten se fitness kroppa ei todellakaan ole mikään kaikkien ihanne.
Vierailija kirjoitti:
Kumman helposti saa miehen vaikka ei tee noita. Joten älä puhu pa$kaa.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa pidetään mun mielestä hoikista ja pitkistä naisista..
Itse olen huomannut sen sijaan että musta kiinnostuu intialaiset, jotkut Euroopan maat, amerikkalaiset joskus, venäläiset joskus, egyptiläiset, joskus aasialaiset ja mustat.
Arabit ei kiinnostu, ja hyvä niin.
Italialaiset ovat hulluna punatukkaisiin. Pohjois-Italiassa on myös punatukkaisia. Tämä on italialainen erikoisuus. Ei niinkään Espanjassa tai Kreikassa saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot etsivät miehiä, eivät naisia.
Niinpä
Mikä tämä naisten "olen miehille näkymätön" -juttu on? Miksi pitäisi näkyä miehille? Eivätköhän miehetkin totu olemaan näkymättömiä koko elämänsä, ellei ole julkisuudessa. Eiväthän naiset edes halua miesten näkevän heitä, joten miksi pitää olla läpi elämänsä näkyvä?
:D