Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelevatko naiset helposti miehellä olevan muita kuin kaverillisia aikeita?

Vierailija
07.09.2022 |

Jos nainen ja mies tapaavat ja mies ystävällinen jne. mutta mies haluaa olla kaveri vain tehdä tuttavuutta, niin miten helposti nainen ajattelee, että onko miehellä kuitenkin jotain muuta mielessä?

Kommentit (925)

Vierailija
421/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin näin ajattelen.

Saattaa vaikuttaa se, että työskentelen miesvaltaisella alalla ja lähtökohtaisesti näen miehet puhtaasti työkavereina.

Vierailija
422/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun joku joskus haluaiskin olla vaan kaveri. Sitten ne loukkaantuu jos alan vaikka puhua jostain toisesta miehestä. Oon vähän odotellut että jonain päivänä oon niin vanha, että se poistais tän ongelman. Kaikki vaan aina rakastuu muhun eikä usko etten vastaa tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei ole sitä ongelmaa että alkaisin ehdottelemaan hypoteettiselle naiskaverille, koska ei sitä ensimmäistäkään seksikokemusta ole ollut.

Sen mitä naisten kanssa puhuu niin ei käy päässä se, koska miksi hän minusta niin paljoa välittäisi että sinne asti pääsisi? Turha yrittää.

Muutenkin tulee kohdeltua naisia keskultaessa kuin miehiä, ei pahemmin mitään filttereitä puhuessa. Muutamat ovat sanoneet että oli kiva jutella tuommosen kanssa joka ei kiertele ja käsittele kuin kukkaa kädessä, liekö sitten joidenkin lapasten kanssa jutellu, en tiedä.

Nämä naiset kaverimiehet, jotka käsittelevät naista kuin kukkaa kämmenellä, ovat korviaan myöten naiseen ihastuneita ja yrittävät kohteliaalla käytöksellä saada nainen lämpenemään seurusteluun.

Vierailija
424/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ystävystynyt työkaverin (mies) kanssa, niin että saatetaan viestitellä vapaallakin toisillemme. Minulla ei ole muita kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan, enkä usko että hänellä on minua kohtaan. Ikäeroa meillä on reilu 20 vuotta. Ehkä tämä vaikuttaa 🤷

N38

Vierailija
425/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkään miehet "omii" naisen itselleen ja tulee nokittelua muille miehille. Vaikka olis kuinka tehnyt selväksi että ollaan pelkkiä kavereita. Moni mies on oikeasti vielä ollut niin hölmö että ne vaan jää odottamaan tilaisuuttaan ja sitä että kävisikö jossakin kohtaa kuitenkin flaksi. Surullista ja säälittävää.

Mulla on aina ollu miespuolisia kavereita, ja omalta puolelta kaveruus on vilpitöntä kaveruutta. Harmi ettei se yleensä miesten suunnalta oo niin yksiselitteistä.

Vierailija
426/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se on niin päin, että miehet luulee itsestään liikoja

Tämäkin on totta.

Höpönlöpön.

Naiset itse luulee että joka ukko olisi heistä kiinnostunut. Luulotauti se.

Eli nainen arvioi vetovoimansa aivan yläkanttiin.

Tosiasiassa miehiä kiinnostaa vain kauniit naiset eli 8, 9 ja 10 tasoiset.

Vierailija
427/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi kun joku joskus haluaiskin olla vaan kaveri. Sitten ne loukkaantuu jos alan vaikka puhua jostain toisesta miehestä. Oon vähän odotellut että jonain päivänä oon niin vanha, että se poistais tän ongelman. Kaikki vaan aina rakastuu muhun eikä usko etten vastaa tunteisiin.

Tämä! Ihan niinkuin miehellä olis joku omistusoikeus sinuun ja alkavat sitte mustistella jos erehtyy kertomaan että nyt on löytynyt parisuhdemielessä kiva tyyppi. 🙄

Vierailija
428/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ystävystynyt työkaverin (mies) kanssa, niin että saatetaan viestitellä vapaallakin toisillemme. Minulla ei ole muita kuin kaverillisia tunteita häntä kohtaan, enkä usko että hänellä on minua kohtaan. Ikäeroa meillä on reilu 20 vuotta. Ehkä tämä vaikuttaa 🤷

N38

Onko mies nuorempi vai vanhempi? Miehellä saattaa olla mielessä naisen lämmittely pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
429/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Ihan niinkuin miehellä olis joku omistusoikeus sinuun ja alkavat sitte mustistella jos erehtyy kertomaan että nyt on löytynyt parisuhdemielessä kiva tyyppi. 🙄

Ne miehet ovat olleet korvia myöten ihastuneita ja se on ollut alunperinkin syy hakeutua naisen seuraan.

Vierailija
430/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset kaverimiehet, jotka käsittelevät naista kuin kukkaa kämmenellä, ovat korviaan myöten naiseen ihastuneita ja yrittävät kohteliaalla käytöksellä saada nainen lämpenemään seurusteluun.

Tämä tuntuu naisena erityisen pahalta siksi että yleensä en voi vastata tunteisiin samalla tavalla.

Eipä sitä voi päättää kehen ihastuu tai on ihastumatta.

Joskus harmittaa paljon että mies olis kaikin puolin hyvä ja kunnollinen, kumppaniksi kaikin puolin hyvä valinta, mut kun tunteita ei oo, niin ei oo.

Vierailija
431/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavis kirjoitti:

Mulla on pari miespuolista tuttavaa/ystävää, eikä koskaan ole edes käynyt mielessä mitään muuta.

Voi nainen ja mies olla kavereita ilman seksuaalista jännitettäkin.

Puhu vaan omasta puolestasi.

Juota joku päivä ne miespuoliset kaverisi kunnon nousuhumalaan ja pukeudu kuten pukeutuisit yökerhoon niin tulet huomaamaan että miehellä liikkuu päässä muitakin kuin puhtaasti platonisia kaverillisia ajatuksia.

Mun miespuolinen paras ystävä on asunutkin kuukauden mun luona kun hän oli asuntojen välillä. Vedettiin kännit, nukuttiin samassa sängyssä jne. Oltiin molemmat sinkkuja. Mitään ei kuutenkaan tapahtunut, eikä edes käynyt lähellä, koska olemme ystäviä emmekä himoitse toisiamme seksuaalisesti. Katsos kun osa ihmisistä ei ajattele alapäällä.

Joko et ole hänen tyyppiään ulkonäöllisesti, ei ole ollut rahaa/älyä osaa kondomeita tai hän on beta, aseksuaali tai homo.

Voi myös olla ettei hän vain uskaltanut yrittää koska pelkäsi joutuvansa taivasalle jos saa pakit noin vahvasti alisteisessa asemassa ollessaan. 

Vierailija
432/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Onko mies nuorempi vai vanhempi? Miehellä saattaa olla mielessä naisen lämmittely pidemmän kaavan mukaan.

Mies on vanhempi.

En usko mihinkään lämmittelyyn. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Uskon kyllä ihan vilpittömästi puhtaaseen ystävyyteen välillämme.

Vierailija
433/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ole yhtään työkaveria kiksauttanut, eikä kyllä ole käynyt edes mielessäkään vaikka paljon ollaankin tiimityössä.

No nyt kävi! :)

Vierailija
434/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.

Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"

Näin on aina ollut, ja aina oleva.

Älä puhu lisääntymisvietistä, vaan seksinhimosta. Ovat kaksi ihan eri asiaa ja tosi moni mies kammoksuu lapsia, vaikka paneskelevat sinne tänne. Nuori nainen ei välttämättä vielä ymmärrä, että seksi ohjaa koko miesten elämää, vanhempi nainen kyllä ymmärtää, kun on muutaman kerran joutunut kaverimiehen seksialoitteen kohteen.

Vierailija
435/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt enää sitä alkuperäistä autiosaari-viestiä, poistettu? 

Joka tapauksessa, siinä näkyy sekularisoitunut maailma ja sen moraalista pyyhitty ruma ranka. Mies miettii, et jos en saa, en kyllä hanki ruokaakaan. Ja nainen muka, et jos en saa ruokaa, en kyllä anna.

Miten rakkaudetonta ja itsekästä! Niin tämä maailma toimii todella huonosti, ja luulisin että moni on se jo omakohtaisesti kokenut. Hyvin maailma toimii silloin, kun ollaan epäitsekkäitä ja mietitään toista enemmän kuin itseä. Mies antaa ruokaa muista syistä kuin siksi, että nainen maksaa seksillä, ja nainen "antaa" muista syistä kuin siksi, että saisi ruokaa. (Unohdetaan että voisi itsekin sitä yrittää etsiä.)

Tätä on oikea parisuhde, tätä on oikea rakkaus. Ns. biologia tarvitsee aina tueksensa moraalin ja lähimmäisenrakkauden, jos halutaan että ollaan onnellisia.

Mediahan antaa juuri tuollaisia neuvoja' että miehen pitäisi ansaita seksi juurikin siivoamalla, tarjoamalla hienot illalliset jne.

Ei, vaan miehen tulee osallistua yhteisiin siivoushetkiin ihan vain siksi, että se on reilua. Kuka on sanonut että hienot illalliset olisi se juttu? Ei tod... Tai sitten pitää olla pinnallinen kulissi-ihminen muutenkin, jos kuvittelee että se on joku avain seksiin.

Vierailija
436/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoisin, että melko tasa-arvoinen naisen ja miehen ystävyys perustuu seksuaaliseen kiinnostukseen.

Jos nainen pitää miestä epäseksikkäänä, ystävyys ei lähde käyntiin. 

Kaikki miehen keskusteluyritykset torpataan, vaikka ne käsittelisivät yhteistä harrastusta. 

Jos taas nainen pitää miestä seksikkäänä, nainen kokee, että hänellä on hävittävää ja hän haluaa panostaa mieheen ja tehdä hyvän vaikutuksen, joten myös kaveruus onnistuu. 

Juu, ehkä sinun kohdallasi on juuri noin, mutta turha yleistää. Harrastuksissa juttelen kyllä kaikkien miesten kanssa, jotka tulevat juttusille. Meillä nimenomaan on yhteinen kiinnostuksen kohde, josta kaikki olemme innoissamme. Ei siinä katsota, minkä ikäinen tai seksuaalisesti houkutteleva toinen on. Samoin juttelen muiden naistenkin kanssa, vaikka heterona en koe heitä haluttavina. Ehkä joillakin on sitten niin korkea lisääntymisvietti, että kaikki sosiaaliset suhteet pitää katsoa panemisen näkökulmasta, mutta yllätykseksi heille voin kertoa, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
437/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin alfa miehenä naisystäväni voi jakaa kahteen ryhmään, niihin joiden kanssa suhde on edennyt intiimille tasolle ja niihin joiden kanssa ei vielä.

Järkkyä. Miten näet elämäsi 50v päästä? Riittääkö onneksi menneiden muistelu?

Vierailija
438/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vastaa kenenkään tunteisiin? 

Vierailija
439/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ja naiset voi koskaan olla pelkästään kavereita, miksi ihmeessä edes haluaisi ollakaan.

Eri juttu toki jos ikäero on suuri, kyllä mä monen vanhemman naisen kanssa voin sanoa olevani vaan pelkkä kaveri, mutta kyllä kaikkien muiden, varsinkin lähempänä omaa ikää olevien naisten kanssa kaveeramisen pohjana on aina halu paneskella enemmän tai vähemmän, lisääntymisvietti on molemmilla sukupuolilla luonnostaan todella voimakas, tämän takiahan ihminen on niitä harvoja, jotka paneskelee "ihan vaan huvikseen"

Näin on aina ollut, ja aina oleva.

Älä puhu lisääntymisvietistä, vaan seksinhimosta. Ovat kaksi ihan eri asiaa ja tosi moni mies kammoksuu lapsia, vaikka paneskelevat sinne tänne. Nuori nainen ei välttämättä vielä ymmärrä, että seksi ohjaa koko miesten elämää, vanhempi nainen kyllä ymmärtää, kun on muutaman kerran joutunut kaverimiehen seksialoitteen kohteen.

Nuori mies ei taas ymmärrä, että nainen voisi haluta miehestä vain kaveria. Se tulee yllätyksenä nuorelle miehelle. Lisäksi nuori mies uskoo, että kovalla työllä (olemalla kohtelias naiselle) nainen lopulta lämpenee seurusteluun. Vanhempi mies ymmärtää nämä asiat pystyy väistää luodin ja lähestyy ainoastaan sellaisia naisia, joiden kanssa järjellä ajateltuna romanttinen suhde on mahdollinen.

Vierailija
440/925 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, miksi ette pysty olemaan kavereita naisen kanssa? 

Ettekö kykene samaistumaan naisiin, onko teillä jotenkin hankalaa tunne-elämän kanssa ja siksi ihastutte jokaiseen, joka osoittaa hyväksyntää tai jotain muuta? 

Voin, mutta kyllä siihen liittyy myös luontaisia viettejä sun muuta. Lisäksi miehelle naiskaverit ovat sosiaalinen itsemurha, kun kaikki pitävät homona tai eunukkina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä