En kehtaa käydä naisystäväni kanssa saunassa pienen penikseni takia
Olemme tyttöystäväni kanssa olleet yhdessä jo jonkin aikaa, ja vietämmekin toistemme kodeissa paljon aikaa. Tyttöystäväni ei ole kuitenkaan ikinä nähnyt minua alasti.
Tykkään kovasti saunoa, ja olisi kiva saunoa hänen kanssaan, mutta en kehtaa näyttää hänelle pientä kulliani joka on löysänä todella pieni katkarapu.
Seksiä toki harrastamme, mutta silloin minulla on seisokki tai edes puoliheijari. Ei tää mun kikkeli silloinkaan kovin iso ole, mutta ei kuitenkaan mikään katkis.
Miten päästä tästä yli?
Kommentit (73)
Itse aina vähön vetelen ennen saunaa. Näyttää isommalta ja huomaan että tyttöystävä katselee sitä
Itselleni peniksen koolla on väliä seksissä. Sen sijaan lepopituudella ei ole mitään väliä. Jos vehkeesi on jo tullut hyväksytyksi seksiin, mitään ongelmaa tuskin on. N32
Ei mullakaan omasta mielestä mikään iso ole ainakaan lepotilassa. Vaimon mielestä meidän kamppeet sopii yhteen ja suihinotossa kuulemma hyvä kun ei tuu leuat kipeeksi
Veltto pituus ei kerro toimintavalmiuspituutta ja leveyttä. Siksi on turha nostaa numeroa veltosta pikku pilistä. Itselläni on pikkuveltto,joka räjähtää isoihin mittoihin, kun on sessio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kehtaisi mennä ihastukseni (miehen) kanssa saunaan roikkuvien rintojeni takia :/ Ja takamuksessani on selluliittia :(
Kiitos. Ymmärrät varmaan siksi miltä minusta tuntuu.
En silti usko että ihastustasi haittaisi sinun rinnat tai selluliitti.
Mutta eihän se auta jos itsellä on niin huono itsetunto.
-AP
Rinnat on enemmän esillä ja näkyvillä kuin penis. Mutta varmasti tuokin mies jo tietää, että ne rinnat roikkuu.
Mä oon kanssa miettinyt miksi miehiä niin askarruttaa mitä mieltä naiset on heidän löysästä munastaan. Tässä vastaus: ei mitään mieltä. Kikkeli kiinnostaa vasta kun aletaan sekstailemaan ja sittenhän se yleensä kasvaa ja kovettuu.
Ollos huoletta miehet, naisia ei kikkeli lepotilassa kiinnosta, joten uikaa, saunokaa ja kirmatkaa vapaina ulkonäköpaineista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kappale paljasti, että tämä on taas palstapellen hupiavaus, joten jätänpä kommentoimatta.
Kunpa olisikin hupiavaus, mutta ei ole.
Toki käytän humoristisia termejä ettei liian ryppyotsaiseksi menisi, mutta ongelma on valitettavasti totta.
Ainoa asia, minkä pienuudesta sun tulee huolestua, on vähäinen aivokapasiteettisi.
Paska provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kappale paljasti, että tämä on taas palstapellen hupiavaus, joten jätänpä kommentoimatta.
Toki käytän humoristisia termejä ettei liian ryppyotsaiseksi menisi, mutta ongelma on valitettavasti totta.
Ainoa asia, minkä pienuudesta sun tulee huolestua, on vähäinen aivokapasiteettisi.
Paska provo.
Millä perusteella luulet tämän olevan provo? Mielestäni ihan asiallisesti olen murheistani kirjoittanut.
Tästä on minua kiusattu lapsuudesta asti ja asian takia olen saanut itsetuhoisia ajatuksia tasaisin väliajoin.
Monet näistäkin vastauksista olleet mielestäni julmia ja asiattomia. Heille jotka vilpittömästi vastasivat ja antoivat tukea: kiitos!
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska provo.
Millä perusteella luulet tämän olevan provo? Mielestäni ihan asiallisesti olen murheistani kirjoittanut.
Tästä on minua kiusattu lapsuudesta asti ja asian takia olen saanut itsetuhoisia ajatuksia tasaisin väliajoin.
Monet näistäkin vastauksista olleet mielestäni julmia ja asiattomia. Heille jotka vilpittömästi vastasivat ja antoivat tukea: kiitos!
-AP
Jos tällä palstalla ei saisi asiattomia vastauksia mihin tahansa aiheeseen, se olisi ihme. Paljon tsemppiä asian kanssa, olen varma ettei tyttöystävälläsi ole mitään ongelmaa ja hän pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet. Olisin itse tosi otettu, jos mies uskaltaisi kertoa minulle noin arasta asiasta - se olisi valtava luottamuksen osoitus. Uskon, että mikäli saat rohkeutta ottaa asian puheeksi, se tulee vain lähentämään teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paska provo.
-AP
Oletko käsittääkseni jo aikuinen. Etkö ymmärrä, että ne sinua kiusanneet tyypit olivat keskenkasvuisia räkänokkia luusereita? Minua on kiusattu naaman eri osioista, takapuolesta jne. Mitä ihmeen väliä. Tyhmiä lapsia/teinejä, millä ei ole mitään painoarvoa normaalissa aikuisen elämässä.
Pieni lepotilainen on seisonnassa jäykempi juhlakunnossa isona kuin seisonnassa ja levossa samallaisena pysyvä. Nuorena oli lepokalu pieni,mutta nyt eläkeläisenä samankokoinen kummassakin tilassa ja aika letkeä,valitettavasti.
Ymmärrän yskän. Itselläni sama asia on vaikuttanut lapsesta saakka: saunareissut, uimahallit, koulujutut..... menin iltariparille, kun siellä ei tarvinnut mennä saunaan.
Yhden kerran on nainen avoimesti ilmeellään esittänyt, että koko ei miellytä. Silloin oli nuorempi ja suoritusvarmuutta, että siitä huolimatta homma tuli hoidettua loppuun -toki fiilis oli hakusessa.
Sittemmin sitä on hyväksynyt tosiasiat ja vaimolle vaikuttaa pienempikin piisaavan.
Näin minä olen tehnyt, tai keksinyt muita tekosyitä. Ei tyttöystävä ikinä ole suoraan saunaan pyytänyt menemään yhdessä, mutta jos on vaikka mun luona samaan aikaan kun mulla saunavuoro niin saattaa ihmetellä miksi en mene saunaan. Enkä ole voinut koska silloin tyttöystävä olisi saattanut haluta mukaan.
-AP