Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa käydä naisystäväni kanssa saunassa pienen penikseni takia

Vierailija
07.09.2022 |

Olemme tyttöystäväni kanssa olleet yhdessä jo jonkin aikaa, ja vietämmekin toistemme kodeissa paljon aikaa. Tyttöystäväni ei ole kuitenkaan ikinä nähnyt minua alasti.

Tykkään kovasti saunoa, ja olisi kiva saunoa hänen kanssaan, mutta en kehtaa näyttää hänelle pientä kulliani joka on löysänä todella pieni katkarapu.

Seksiä toki harrastamme, mutta silloin minulla on seisokki tai edes puoliheijari. Ei tää mun kikkeli silloinkaan kovin iso ole, mutta ei kuitenkaan mikään katkis.

Miten päästä tästä yli?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyn tästä, koska seurustelin hetken tuollaisen tyypin kanssa, joka oli todella paskapää kaikessa. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksi sujuu? Aikuinen ihminen ja joku noin nolo ongelma. Se on ongelma, jos seksi ei onnistu munasi vuoksi. 

Oonko mä paskapää ja tää on nolo ongelma jos aidosti tämä asia mua ahdistaa ja vaivaa? Huono itsetunto ollu tän asian takia koko elämän, tästä on kiusattu ja saanut kärsiä lapsuudesta aikuisikään. Nyt olen löytänyt rinnalle rakkaan ihmisen, mutta pelkään että hän ei minua täysin hyväksyisi.

-AP

Vierailija
22/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyn tästä, koska seurustelin hetken tuollaisen tyypin kanssa, joka oli todella paskapää kaikessa. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksi sujuu? Aikuinen ihminen ja joku noin nolo ongelma. Se on ongelma, jos seksi ei onnistu munasi vuoksi. 

Oonko mä paskapää ja tää on nolo ongelma jos aidosti tämä asia mua ahdistaa ja vaivaa? Huono itsetunto ollu tän asian takia koko elämän, tästä on kiusattu ja saanut kärsiä lapsuudesta aikuisikään. Nyt olen löytänyt rinnalle rakkaan ihmisen, mutta pelkään että hän ei minua täysin hyväksyisi.

-AP

Hyväksyy se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Luuletko, että se nainen kuvittelee kehonsa olevan sataprosenttisesti täydellinen? Tuo munasi koko ei ole suhteellenne ongelma, mutta siitä voi tulla, jos et yritä kasvaa henkisesti ja opetella käsittelemään tällaisia asioita yhdessä tyttöystäväsi kanssa. 

Vierailija
24/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihmisesi rakastaa sinua varmasti myös sinut alasti ja muna löysänä nähtyään.

Itse seurustelin joskus tälläisella ominaisuudella varustetun miehen kanssa ja voin taata, ettei kyseinen seikka rakkautta vähentänyt. Ihmissuhde päättyi muista syistä.

Vierailija
25/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti tietää jo minkä kokoinen se on.

Vierailija
26/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä aika heikko. Eiköhän se pienuus tule esille juuri ja nimenomaan siinä seksissä eikä sillä koolla muussa olomuodossa ole yhtään mitään väliä. 

(Tuonko takia se yksi pienimunainen luuseri ei halunnut kanssani saunaan, vaikka esitti haluavansa... hmmmmm)

Seisokissa kulli voi olla monta kertaa isompi kuin löysänä. Toki sillähän on vain väliä kuinka isoksi se kasvaa, mutta mua hävettää nimenomaan se kuinka pieni se on löysänä. Se käy miehen itsetunnon päälle kun alapäässä on vain pieni katkarapu.

-AP

MItähän ihmeen väliä sillä on, millainen se on löysänä?

-nainen

Sulle sillä ei ehkä ole väliä, mutta pelkään että mun tyttöystävälle on.

Mua se myös haittaa koska en tunne itseäni miehekkääksi silloin. Niin monta kertaa elämässä nähnyt naisilla sen tietyn katseen kun näkevät mun kullin. Sekoitus pettymystä/sääliä/huvittuneisuutta. En halua nähdä tätä katsetta mun rakkaan tyttöystävän kasvoilla.

-AP

Eikö se ole koskenut sun heppiisi? Ihan oikeesti, en tajua miehiä. 

Ei ole ikinä koskenut silloin kun se on ihan löysä ja pienimmillään. Aina vähintään puoliseisokki päällä.

-AP

Vierailija
27/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt naisystävän kanssa saunassa, vaikka sinulla on tyttöystävä? Minä en moista katselisi

Vierailija
28/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh. Nyt 1. Lopetat puhumisen katkaravusta 2. Lämmität saunan 3. Menet tyttiksen kanssa saunaan 4. Maksat sähkölaskun, jos on varaa.

Vierailija
29/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ämmiä täällä taas vastaamassa.

Vierailija
30/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksällä oli niin pieni muna seisokissakin, että oli kiusallisen vaikeaa tyydyttää häntä käsin tai ottaa suihin silleen kuin olisin tottunut tekemään (kädet ja suu eivät mahtuneet toimimaan alueella). Mutta ei meidän suhde sen takia kaatunut vaan ihan muihin juttuihin. Eikä se munan kokokaan ollut se, joka seksielämän laadun määritteli. Enkä katsonut häntä säälien ja olisin voinut ihan hyvin saunoa, jos olisi ollut sauna käytettävissä. 

Vierailija
31/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toinen katkis löysänä, keskimittainen erektiossa-mies. Totta ihmeessä menet saunaan jos olette jo seksiä harrastaneet, ja voittehan toki sekstailla sielläkin.

Vierailija
32/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tule mulle saunakaveriksi. Minua ei haittaa meisselisi pienuus, minun melasta riittää meille molemmille iloa !

M26

Vierailija
33/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aargh. Nyt 1. Lopetat puhumisen katkaravusta 2. Lämmität saunan 3. Menet tyttiksen kanssa saunaan 4. Maksat sähkölaskun, jos on varaa.

Suosittelen hoitamaan kohdan neljä ilman ehtoja. Tietty sauna saattaa olla puusauna. 

Vierailija
34/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Tööttäset tyttistä saunan päälle.

Vierailija
35/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Luuletko, että se nainen kuvittelee kehonsa olevan sataprosenttisesti täydellinen? Tuo munasi koko ei ole suhteellenne ongelma, mutta siitä voi tulla, jos et yritä kasvaa henkisesti ja opetella käsittelemään tällaisia asioita yhdessä tyttöystäväsi kanssa. 

Senhän takia tässä avaudun kun haluaisin päästä tästä yli. Helppoa se ei ole kun en ikinä oikeassa elämässä tästä voisi kenellekään edes puhua. Lapsuuden ja nuoruuden traumat tehneet tehtävänsä.

-AP

Vierailija
36/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on niin iso, että en kehtaa mennä naisystäväni kanssa saunaan. Voisi pelästyä.

Vierailija
37/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Senhän takia tässä avaudun kun haluaisin päästä tästä yli. Helppoa se ei ole kun en ikinä oikeassa elämässä tästä voisi kenellekään edes puhua. Lapsuuden ja nuoruuden traumat tehneet tehtävänsä.

-AP

Se oikea henkilö tälle keskustelulle on se sun tyttöystävä, emme me. Sitä on parisuhteessa olo ja yhdessä kasvaminen. 

Vierailija
38/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti tyttiksellesi se ihanin ja kuumin. Harvalla miehellä mikään tajuton slaikkari on kovanakaan.

Vierailija
39/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi suhde eikä sulla ole vähintään puoliheijaria kun näet naisesi alasti? Joo on ongelma sitten.

Vierailija
40/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 cm on miehen peniksen pituus keskimäärin aktiivitilassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi