Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa käydä naisystäväni kanssa saunassa pienen penikseni takia

Vierailija
07.09.2022 |

Olemme tyttöystäväni kanssa olleet yhdessä jo jonkin aikaa, ja vietämmekin toistemme kodeissa paljon aikaa. Tyttöystäväni ei ole kuitenkaan ikinä nähnyt minua alasti.

Tykkään kovasti saunoa, ja olisi kiva saunoa hänen kanssaan, mutta en kehtaa näyttää hänelle pientä kulliani joka on löysänä todella pieni katkarapu.

Seksiä toki harrastamme, mutta silloin minulla on seisokki tai edes puoliheijari. Ei tää mun kikkeli silloinkaan kovin iso ole, mutta ei kuitenkaan mikään katkis.

Miten päästä tästä yli?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olette seurustelleet? Miten saunominen edellisten kanssa?

Reilu puoli vuotta. En ole lapsuuden jälkeen ollut kertaakaan naisen kanssa saunassa. Yli 15 vuoteen en ole ollut kenenkään muunkaan kanssa. Saunon aina yksin.

-AP

Vierailija
42/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kasvua kehiin ja juttelet asiasta tyttikselle. Huolesi hälvenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyn tästä, koska seurustelin hetken tuollaisen tyypin kanssa, joka oli todella paskapää kaikessa. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksi sujuu? Aikuinen ihminen ja joku noin nolo ongelma. Se on ongelma, jos seksi ei onnistu munasi vuoksi. 

Oonko mä paskapää ja tää on nolo ongelma jos aidosti tämä asia mua ahdistaa ja vaivaa? Huono itsetunto ollu tän asian takia koko elämän, tästä on kiusattu ja saanut kärsiä lapsuudesta aikuisikään. Nyt olen löytänyt rinnalle rakkaan ihmisen, mutta pelkään että hän ei minua täysin hyväksyisi.

-AP

Luuletko, että se nainen kuvittelee kehonsa olevan sataprosenttisesti täydellinen? Tuo munasi koko ei ole suhteellenne ongelma, mutta siitä voi tulla, jos et yritä kasvaa henkisesti ja opetella käsittelemään tällaisia asioita yhdessä tyttöystäväsi kanssa. 

Senhän takia tässä avaudun kun haluaisin päästä tästä yli. Helppoa se ei ole kun en ikinä oikeassa elämässä tästä voisi kenellekään edes puhua. Lapsuuden ja nuoruuden traumat tehneet tehtävänsä.

-AP

Voisit puhua, sille tyttöystävällesi. Tai jos et voi, sitten kannattaa miettiä oletko kuitenkin väärän ihmisen kanssa suhteessa.

Vierailija
44/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi suhde eikä sulla ole vähintään puoliheijaria kun näet naisesi alasti? Joo on ongelma sitten.

Me miehet ei olla, tai ainakaan minä, mitään automaattisia seksikoneita joilla alkaa heti seistä kun näkevät alastoman naisen.

Varsinkin kun tuo tilanne jännittäisi ja ahdistaisi.

-AP

Vierailija
45/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kappale paljasti, että tämä on taas palstapellen hupiavaus, joten jätänpä kommentoimatta.

Kommentoit sitten kuitenkin

Toki.

Aina kikkelijuttuihin.

Vierailija
46/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan tule mitään mieleen siitä, minkä kokoinen on miehen varustus saunassa. Tähän voi naiset kertoa mielipiteensä, onko mitään väliä. Yläpeukku (saunan lepotilakoko ei kiinnosta) Alapeukku (koolla on väliä, myös/etenkin saunassa)

Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on silmälasit eivätkä edes näe kunnolla saunassa. Tuijottaminen on muutenkin epäkohteliasta ja jos alkaa kosketella niin sitten varmaan alkaa se elinkin kasvaa?

Vierailija
47/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyn tästä, koska seurustelin hetken tuollaisen tyypin kanssa, joka oli todella paskapää kaikessa. 

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos seksi sujuu? Aikuinen ihminen ja joku noin nolo ongelma. Se on ongelma, jos seksi ei onnistu munasi vuoksi. 

Oonko mä paskapää ja tää on nolo ongelma jos aidosti tämä asia mua ahdistaa ja vaivaa? Huono itsetunto ollu tän asian takia koko elämän, tästä on kiusattu ja saanut kärsiä lapsuudesta aikuisikään. Nyt olen löytänyt rinnalle rakkaan ihmisen, mutta pelkään että hän ei minua täysin hyväksyisi.

-AP

Luuletko, että se nainen kuvittelee kehonsa olevan sataprosenttisesti täydellinen? Tuo munasi koko ei ole suhteellenne ongelma, mutta siitä voi tulla, jos et yritä kasvaa henkisesti ja opetella käsittelemään tällaisia asioita yhdessä tyttöystäväsi kanssa. 

Senhän takia tässä avaudun kun haluaisin päästä tästä yli. Helppoa se ei ole kun en ikinä oikeassa elämässä tästä voisi kenellekään edes puhua. Lapsuuden ja nuoruuden traumat tehneet tehtävänsä.

-AP

Voisit puhua, sille tyttöystävällesi. Tai jos et voi, sitten kannattaa miettiä oletko kuitenkin väärän ihmisen kanssa suhteessa.

Ihan oikean ihmisen kanssa olen. Tää ongelma on vain ja yksin mulla ja se on vaikka olisin kenen kanssa hyvänsä. Haluaisin päästä tästä eroon, mutta se vaati jo minulta paljon että uskalsin edes anonyymisti puhua.

-AP

Vierailija
48/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

-AP

Ihan oikean ihmisen kanssa olen. Tää ongelma on vain ja yksin mulla ja se on vaikka olisin kenen kanssa hyvänsä. Haluaisin päästä tästä eroon, mutta se vaati jo minulta paljon että uskalsin edes anonyymisti puhua.

-AP

Kannustamme sinua puhumaan siksikin tyttikselle, että sinun pitää opetella puhumaan paljon muustakin, jos haluat että suhde toimii ja kestää. 

Vierailija
49/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi mennä ihastukseni (miehen) kanssa saunaan roikkuvien rintojeni takia :/ Ja takamuksessani on selluliittia :(

Vierailija
50/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kehtaisi mennä ihastukseni (miehen) kanssa saunaan roikkuvien rintojeni takia :/ Ja takamuksessani on selluliittia :(

Kiitos. Ymmärrät varmaan siksi miltä minusta tuntuu.

En silti usko että ihastustasi haittaisi sinun rinnat tai selluliitti.

Mutta eihän se auta jos itsellä on niin huono itsetunto.

-AP

Vierailija
51/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ymmärrät varmaan siksi miltä minusta tuntuu.

En silti usko että ihastustasi haittaisi sinun rinnat tai selluliitti.

Mutta eihän se auta jos itsellä on niin huono itsetunto.

-AP

Nuo on vähän sellaisia juttuja, että kannattaa miettiä sitä omaa itsetuntoaan ja kehittää sitä. Ihan itsensä ja sen toisenkin vuoksi. 

Seurustelin hetken sellaisen miehen kanssa, jolla oli huono itsetunto. Aluksi arastelin tietty kehoani, kun en ole mikään nuori kaunotar, mutta olen kuitenkin aiemmin ollut sinut itseni kanssa miehen seurassa. Tämä uusi suhde oli kuitenkin sellainen, että tulin viikko viikolta estyneemmäksi hänen kanssaan, koska tuntui että hän on estynyt ja häpeilee itseään ja tilanteita ja sen myötä aloin itsekin häpeillä itseäni ja meidän suhde ja seksielämä kuivui kokoon aika nopeasti. Alussa olin estoton ja energinen ja lopussa pimeässä aloillaan makaava otus, joka en kuvitellutkaan enää, että mennään yhdessä saunaan tai suihkuun tai että saisin kokea hyväksyntää itselleni häneltä. 

Vierailija
52/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

-AP

-AP

No nyt olet ottanut ensimmäisen askeleen. Seuraavaksi puhut tyttöystävällesi.

Vierailija
53/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Mistä sitä tietää minkä täydellisen mallitytön kanssa ap seurustelee.

Vierailija
54/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Mistä sitä tietää minkä täydellisen mallitytön kanssa ap seurustelee.

Monella kauniilla naisella on todella huono itsetunto. Ei ole sidoksissa todellisen ulkonäön kanssa. 

Vierailija
55/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kettuilua ap:lle. Ymmärrän, että tuollainen voi tuntua vaikealta miehille.

Omalla miesystävällä on sama ongelma. Lainausmerkit siksi, että en pidä sitä minkäänlaisena ongelmana. Kyllä hänkin sitä arasteli aluksi, mutta pian alkukankeus (heh) meni ohi. Ei lepotilalla ole naiselle mitään merkitystä. Tositoimissa kasvaa oikein sopivaksi:)

Vierailija
56/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kehtaisi mennä, sillä näytän mielestäni saunan kuumudessa läskiltä. Koko kroppa näyttää ällöltä.

Vierailija
57/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kappale paljasti, että tämä on taas palstapellen hupiavaus, joten jätänpä kommentoimatta.

Mutta silti kommentoit.

Vierailija
58/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seisoo saunassa kokoajan. Toimii löylyämpärin kannattimena.

Vierailija
59/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla seisoo saunassa kokoajan. Toimii löylyämpärin kannattimena.

Isä vainaa kertoi aikonaan vitsin: Mies kusi kyykyssä, ja kaveri kysyi miksi. No vastas, että lekuri kielsi mitään raskasta kannattelemasta selän takia.

Vierailija
60/73 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kehtaisi mennä, sillä näytän mielestäni saunan kuumudessa läskiltä. Koko kroppa näyttää ällöltä.

...olisi muuten painajainen jos tapailukumppani ehdottaisi yhdessä saunomista. Saattaisin jopa valehdella etten tykkää saunoa ja jättää kokonaan väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi