Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa vauvahaaveluissa antaa tulla jos on tullakseen

Vierailija
04.09.2022 |

Olimme sopineet miehen kanssa että ryhtyisimme yrittämään vauvaa. Olemme olleet yhdessä lähemmäs 10v ja vauva-asiaa pyöritelleet mielessä viimeiset 5 vuotta. En ole ollut painostava osapuoli tai mitenkään vauvaintoilija. Ihan vain realistisesti ollaan puhuttu ja otettu huomioon iät yms.

No, minä tiedän milloin ovuloin, tunnen sen kivusta, oireista sekä kalenterinpäivistä: se ei tule minulle yllätyksenä.

Sanoin miehelle että nyt olisi hyvä hetki esim joka toinen päivä touhuta tms ja mies oli että Ok, sopii.

Mies ei sitten pystynyt tulemaan. Ekaa kertaa ikinä. Sanoi ettei tykännyt että häntä painostetaan toimimaan tiettynä hetkenä ja että hän haluaa että vauva tulee jos on tullakseen. Eeeehhhh. Mitä hittoa??

Sanoin ettei se vauva tule kuin kerran kuussa tiettyyn aikaan ja annoin nyt liukumaa viikon, eli en sanonut milloin se ovulaatio päivä on tms, mutta enhän voi lähteä sellaiseen että huijaan miestä ja yksinäni katson ovulaatio ajankohdan ja houkuttelen sänkyyn koen että tämä on yhteinen projekti ja molempien pitää olla tietoinen milloin VOI tärpätä

Miten te oikein näette vauvan teossa termin tulee jos on tullakseen? Miten minun olisi pitänyt toimia? En kuitenkaan ole mitään muuta tehnyt kuin kuunnellut kehoani :O

Taitaa tämä olla tässä minun osalta muutenkin ei mies ole valmis tai halua tätä. Itsellä alkaa olla jo ikää enkä kestä tälläistä lapsellista touhua ettei voi edes puhua milloin on ovulaatio. :(

Kommentit (567)

Vierailija
121/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies muutti ajatuksen yhtäkkiä tulee jos tullakseen, vaikka sovittu että yritetään. Se pointti tässä oli.

Sovittiin että yritetään, ja mies alkoi panikoimaan kun oikeasti olisi se hetki ja alkoi puhumaan että eikö me nyt vaan anneta sen tulla jos on tullakseen. Eli mitä tässä olisi minun pitänyt tehdä toisin? Niinhän juuri tein. Tunsin että ovulaatio lähellä, sanoin miehelle että voitaisiinko olla tällä viikolla vähän aktiivisempia, kun yleensä ajoitetaan seksi viikonloppuun ja viikonloppuna ovis olisi ollut ohi ja mies oli että sopii.

Seksin hetki, mies ei pysynyt ja oli ihan että miksi tätä pitää nyt yrittämällä yrittää, eikö voi vaan antaa tulla jos on tullakseen.

Kuukausi sitten sovittu että oikeasti yritetään ja kysyin viikko sitten että oletko varma tästä ja et pelästy ja haluat tätä, ja mies että joo, olen varma.

Eli ei olla sovittu että antaa tulla jos on tullakseen, vaan että yritetään oikeasti!

Miehellä on ollut 5v aikaa tätä miettiä, ja nyt itse tätä halusi. Siksi samantien laitoin jarrut päälle kun miehen asenne oli tuo. Naimisiinmenosta puhuttiin ekat 5v ja mies siihen keksi aina jotain tekosyitä miksi ei, ja vuosi sitten tehtiin sen ja nyt alkaa tämä.. eli tässä on taustalla muutakin kuin yksi epäonnistunut kerta. Koen ettei mies oikeasti halua mitään tätä , eikä halua olla minun kanssa vaan yrittää vain voittaa aikaa. Siksi olen surullinen ja turhautunut, olen ollut vuosia todella ymmärtäväinen ja oli innoissani kun kerrankin oltiin samaan aikaan samalla sivulla - ja kuitenkaan ei oltu. Olen vain turhautunut koko suhteeseen, vaikka arki meneekin hyvin ja suht onnellisia ollaan oltu.

Ap

Miehen seksihaluja et voi palauttaa pakottamalla.

Nyt on aika paljon vain teidän välisenne keskustelun ja sinun oman halusi varassa, haluatko jatkaa suhdetta.

Ei kyse ollut haluista, vaan lopputulemasta. Ei halunnut tulla koska tiesi mitä siitä voi tulla. Sanoi ettei pysty tulemaan, kun nyt yritetään yrittämällä ja miksei voida vaan olla ja antaa tulla jos on tullakseen.

Meillä on mennyt seksi viikonloppupainotteiseksi, kun arki on hektistä. Kumpikaan ei väsyneenä halua ja mies ei tee aloitteita joten se on jäänyt että viikonloppuisin. Eipä se koskaan kieltäydy kun kysyn, mutta ei jostain syystä tee alotteita kuin viikonloppuisin. Mutta jos vauvaa haluaa, ei se ovulaatio aina tapahdu lomalla tai viikonloppuna. Siksi sitä on pakko lisätä arkeen jos vauvaa haluaa, varsinkin kun olen lähempänä 40, kuin 35. Ap

Miten hektiseen arkeen mahtuu vauva? Millä tavoin muutatte arkeanne vähemmän hektiseksi?

Miksi arki pitäisi saada vähemmän hektiseksi? Olen kokopäivätöissä, teen monesti 19 asti kotona töitä, mies tulee klo 18 kotiin. Ruokaa, lapsen läksyjä jne, harrastuksia ja illalla lapsi menee nukkumaan klo 21 ja yleensä itse myös kun pitää herätä klo 6.. viikonloppuna ollaan sitten ihan hissukseen ja nautitaan yhteisestä ajasta ja lapsikin on isällään.

Ap

Siis sulla on jo lapsi? Ei hitto. Olisko aika nyt todella hellittää?

Tai erota ja tehdä lapsi vaikka yksin hoidoilla, jos tuo asia on noin tärkeä?

Hellittää miten? Mitä teen tässä väärin? YHDEN kerran olen miehelle sanonut että hei kokeillaanko tää viikko vähän aktiivisemmin. Siis yhden kerran?? Tästä nyt saa sellaisen kuvan että olen vuoden täällä joka päivä etsimällä etsinyt ovulaatioita, piirtänyt karttoja, painostanut miestä ja suunnitellut seksiä kellon mukaan.

Mies päätti itse kuukausi sitten että joo tehdään vauva, viikko sitten kysyin että oikeastiko haluaa - ja eilen sanoin että tää viikko olisi hyvä yrittämiselle ja nyt minä olen joku hullu joka painostaa miestä? :o

Oikeastiko on näin?

Ja joo. Lapsi oli 2v kun tavattiin miehen kanssa ja ollaan oltu 10v yhdessä. Eli mies nähnyt kyllä lapsiarkea tässä hyvin.

Ap

Vierailija
122/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ihan oikeasti voi olla liikaa stressiä laukeamiseen, vaikka hän haluaisikin vauvaa. Me olimme lapsettomuushoidoissa ja mies todellakin halusi lasta. Hoito koostui siitä, että piikitin itseäni ja kävin ultrissa, joissa seurattiin, koska munarakkula on sopivan kokoinen. Sitten pistin irrotuspiikin ja siitä tietyssä aikaikkunassa piti sitten olla "spontaanit yhdynnät". Se oli miehelle aivan liian stressaava paikka. Monesti kävi niin, ettei hän lauennut ja olin sitten piikittänyt itseäni ja kesken työpäivien joutunut ravaamaan ultrissa turhaan. Joka kierrossa ei edes päästy hoitoon ruuhkan takia. Oli superstressaavaa molemmille.

Voi ei :( miten te selvisitte siitä loppujen lopuksi? Ap

Nuo hoidot ei onnistuneet, mutta onneksi saatiin lapsia noiden jälkeen tehdyillä ivf-hoidoilla, joissa ei tarvitse olla "spontaanisti" yhdynnässä tiettyyn aikaan. Ja miehellä ei tosiaan muissa tilanteissa ole ollut mitään suorituspaineita seksissä. Ja on lapsillemme oikein loistava isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen tarkoittaa sitä, että harrastetaan seksiä milloin sattuu huvittamaan tai tekemään mieli ilman mitään ehkäisyä. Jos siitä tulee raskaaksi, niin sitten tulee, mutta ei haitta, jos ei tulekaan. Ei katsella mitään ovulaatioita tai muutakaan.

Lähempänä 40 v ja sen jälkeenkin ei kyllä seksistä ollut puutetta. Naisen seksuaalisuushan on siinä vaiheessa huipussaan, kun miehellä se vaihe on parikymmentä vuotta aikaisemmin. Mutta kyllä nelikymppinen mieskin aika usein haluaa, ei ehkä montaa kertaa päivässä tai edes päivittäin.

Vierailija
124/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sympatiani on täysin puolellasi. Itsellä lähes samanlainen tilanne. Meillä vielä sellainen ero, että olemme maksaneet ison summan rahaa, jotta lapsen voisimme saada. Annoin sitten samoin suuntaviivoja viikon tarkkuudella ovulaatiosta ja mies oli ostanut kondomeja, joita sitten ehdotti.... hermostuin tästä tietysti ihan suunnattomasti ja oloni oli samoin pettynyt ja huijattu. Vihaan kaikkea pelailuja ja värkkäämisiä, joten kerroin että jos meinaa jatkaa samalla linjalla, niin ero on edessä jo ensi kuussa. Olen usean vuoden ajan odotellut ja lykännyt tätä asiaa, jotta mies olisi valmis. Näin pitkälle on päästy ja tosiaan tehty jo rahallisiakin "uhrauksia", joten nyt on näytön paikka. En suostu tekemään lasta ihmisen kanssa, joka ei lasta halua. Keskustelimme asiasta ja mies ei itsekään tiedä mikä häneen meni, mutta pelaili yhden kuukauden silti pois pelistä. Kohta olisi taas ovulaation aika ja se tulee kertomaan minulle enemmän kuin mitkään keskustelut tms. Kenenkään ei pitäisi uhrata omia unelmiaan toisen pelleilyn ja vatuloinnin takia. Itselläni tulee raja vastaan muutaman viikon päästä, jos mies ei meinaa olla 100% mukana.

Niin.. en tajua miksi 99% prosenttia tässä ketjussa sanoo että pitäisi suojella miestä ovulaatiotiedolta, ettei vain tunnu pakottamiselta. Mutta yhdessä lapsi ollaan päätetty hankkia ja ei se tieto ovulaatiosta pitäisi siinä vaiheessa pelästyttää.. Itsellä niin säännöllinen kierto, etten voi vaan olla ja ihmetellä, kun tiedän kyllä milloin se tapahtuu.

Jännä nähdä ihmisten suhtautuminen tähän. Olen jotenkin hirveä ihminen kun kerron milloin voi tärpätä ja kaikki sympatiat miehen puolelle, kun eihän hän mikään siitosori ole :)

Ap

Minusta se nimenomaan kertoo sitoutumattomuudesta, ettei edes viikon aikaikkunaa kestä ja pistää mietityttämään, että juuriko haluan lapsen näin epävarman ihmisen kanssa? Toista ei näissä asioissa todellakaan saisi johtaa harhaan tai pitää turhassa toivossa. Minusta meidän kummankaan miehet eivät ole toimineet avoimesti tai reilusti, joten huijattu olo on aivan luonnollinen reaktio.

Uskon, että ihmisten mielipiteet muodostuvat omien kokemusten pohjalta. He eivät ole joutuneet kokemaan tätä, joten on helppo sanoa, ettei toista saa painostaa tms. Minusta voisi aivan hyvin tai paremminkin sanoa, ettei toista saa johtaa harhaan (mahdollisesti useita vuosia)

Vierailija
125/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sympatiani on täysin puolellasi. Itsellä lähes samanlainen tilanne. Meillä vielä sellainen ero, että olemme maksaneet ison summan rahaa, jotta lapsen voisimme saada. Annoin sitten samoin suuntaviivoja viikon tarkkuudella ovulaatiosta ja mies oli ostanut kondomeja, joita sitten ehdotti.... hermostuin tästä tietysti ihan suunnattomasti ja oloni oli samoin pettynyt ja huijattu. Vihaan kaikkea pelailuja ja värkkäämisiä, joten kerroin että jos meinaa jatkaa samalla linjalla, niin ero on edessä jo ensi kuussa. Olen usean vuoden ajan odotellut ja lykännyt tätä asiaa, jotta mies olisi valmis. Näin pitkälle on päästy ja tosiaan tehty jo rahallisiakin "uhrauksia", joten nyt on näytön paikka. En suostu tekemään lasta ihmisen kanssa, joka ei lasta halua. Keskustelimme asiasta ja mies ei itsekään tiedä mikä häneen meni, mutta pelaili yhden kuukauden silti pois pelistä. Kohta olisi taas ovulaation aika ja se tulee kertomaan minulle enemmän kuin mitkään keskustelut tms. Kenenkään ei pitäisi uhrata omia unelmiaan toisen pelleilyn ja vatuloinnin takia. Itselläni tulee raja vastaan muutaman viikon päästä, jos mies ei meinaa olla 100% mukana.

Niin.. en tajua miksi 99% prosenttia tässä ketjussa sanoo että pitäisi suojella miestä ovulaatiotiedolta, ettei vain tunnu pakottamiselta. Mutta yhdessä lapsi ollaan päätetty hankkia ja ei se tieto ovulaatiosta pitäisi siinä vaiheessa pelästyttää.. Itsellä niin säännöllinen kierto, etten voi vaan olla ja ihmetellä, kun tiedän kyllä milloin se tapahtuu.

Jännä nähdä ihmisten suhtautuminen tähän. Olen jotenkin hirveä ihminen kun kerron milloin voi tärpätä ja kaikki sympatiat miehen puolelle, kun eihän hän mikään siitosori ole :)

Ap

Et ole hirveä ihminen, kun puhut ovulaatiosta.

Toimit kumppania kohtaan todella kurjasti, kun et halua kuunnella hänen tarpeitaan seksissä. Hän ei pysty, jos keskustelu pyörii hedelmöitymisen ympärillä. Hän ei ole sanonut, ettei halua lasta.

Seksisuoritteiden vaatiminen toiselta on perseestä, sukupuoleen ja motiivin katsomatta.

Kerran sanoin miehelle että ensi viikko olisi hyvä olla aktiivisempi! En ole puhunut ovulaatiosta tai milloin se tapahtuu!! Miten niin keskustelu pyörii hedelmöityksen ympärillä, kun vain vihjasin että ensi viikko voitaisiin yrittää olla aktiivisempia.

En ole sanonut miehelle että nyt ovulaatio - mennään sänkyyn.

Yksi lause ja mies tuli eilen itse ehdottomaan että oisko nyt hyvä hetki puuhille ja sen jälkeen laittoi kaiken minun syyksi että miksi nyt yrittämällä yritetään kun SE OLI VASTA EKA KERTA! :o

Ap

Vierailija
126/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimit kumppania kohtaan todella kurjasti, kun et halua kuunnella hänen tarpeitaan seksissä. Hän ei pysty, jos keskustelu pyörii hedelmöitymisen ympärillä. Hän ei ole sanonut, ettei halua lasta.

Seksisuoritteiden vaatiminen toiselta on perseestä, sukupuoleen ja motiivin katsomatta.

Sanotko vielä, että missä kohtaa on vaadittu? Ja kerro myös missä ap sanoo, että keskustelu pyörii hedelmöittymisen ympärillä? Taitaa Luetun ymmärtämisesi ontua aika pahasti. Kannattaisi harjoitella ennen kuin tulet pätemään. Kirjoitat omien kieroutuneiden oletustesi perusteella.

Vierailija
127/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies muutti ajatuksen yhtäkkiä tulee jos tullakseen, vaikka sovittu että yritetään. Se pointti tässä oli.

Sovittiin että yritetään, ja mies alkoi panikoimaan kun oikeasti olisi se hetki ja alkoi puhumaan että eikö me nyt vaan anneta sen tulla jos on tullakseen. Eli mitä tässä olisi minun pitänyt tehdä toisin? Niinhän juuri tein. Tunsin että ovulaatio lähellä, sanoin miehelle että voitaisiinko olla tällä viikolla vähän aktiivisempia, kun yleensä ajoitetaan seksi viikonloppuun ja viikonloppuna ovis olisi ollut ohi ja mies oli että sopii.

Seksin hetki, mies ei pysynyt ja oli ihan että miksi tätä pitää nyt yrittämällä yrittää, eikö voi vaan antaa tulla jos on tullakseen.

Kuukausi sitten sovittu että oikeasti yritetään ja kysyin viikko sitten että oletko varma tästä ja et pelästy ja haluat tätä, ja mies että joo, olen varma.

Eli ei olla sovittu että antaa tulla jos on tullakseen, vaan että yritetään oikeasti!

Miehellä on ollut 5v aikaa tätä miettiä, ja nyt itse tätä halusi. Siksi samantien laitoin jarrut päälle kun miehen asenne oli tuo. Naimisiinmenosta puhuttiin ekat 5v ja mies siihen keksi aina jotain tekosyitä miksi ei, ja vuosi sitten tehtiin sen ja nyt alkaa tämä.. eli tässä on taustalla muutakin kuin yksi epäonnistunut kerta. Koen ettei mies oikeasti halua mitään tätä , eikä halua olla minun kanssa vaan yrittää vain voittaa aikaa. Siksi olen surullinen ja turhautunut, olen ollut vuosia todella ymmärtäväinen ja oli innoissani kun kerrankin oltiin samaan aikaan samalla sivulla - ja kuitenkaan ei oltu. Olen vain turhautunut koko suhteeseen, vaikka arki meneekin hyvin ja suht onnellisia ollaan oltu.

Ap

Nyt on aika paljon vain teidän välisenne keskustelun ja sinun oman halusi varassa, haluatko jatkaa suhdetta.

Ei kyse ollut haluista, vaan lopputulemasta. Ei halunnut tulla koska tiesi mitä siitä voi tulla. Sanoi ettei pysty tulemaan, kun nyt yritetään yrittämällä ja miksei voida vaan olla ja antaa tulla jos on tullakseen.

Meillä on mennyt seksi viikonloppupainotteiseksi, kun arki on hektistä. Kumpikaan ei väsyneenä halua ja mies ei tee aloitteita joten se on jäänyt että viikonloppuisin. Eipä se koskaan kieltäydy kun kysyn, mutta ei jostain syystä tee alotteita kuin viikonloppuisin. Mutta jos vauvaa haluaa, ei se ovulaatio aina tapahdu lomalla tai viikonloppuna. Siksi sitä on pakko lisätä arkeen jos vauvaa haluaa, varsinkin kun olen lähempänä 40, kuin 35. Ap

Miten hektiseen arkeen mahtuu vauva? Millä tavoin muutatte arkeanne vähemmän hektiseksi?

Miksi arki pitäisi saada vähemmän hektiseksi? Olen kokopäivätöissä, teen monesti 19 asti kotona töitä, mies tulee klo 18 kotiin. Ruokaa, lapsen läksyjä jne, harrastuksia ja illalla lapsi menee nukkumaan klo 21 ja yleensä itse myös kun pitää herätä klo 6.. viikonloppuna ollaan sitten ihan hissukseen ja nautitaan yhteisestä ajasta ja lapsikin on isällään.

Ap

Hellittää miten? Mitä teen tässä väärin? YHDEN kerran olen miehelle sanonut että hei kokeillaanko tää viikko vähän aktiivisemmin. Siis yhden kerran?? Tästä nyt saa sellaisen kuvan että olen vuoden täällä joka päivä etsimällä etsinyt ovulaatioita, piirtänyt karttoja, painostanut miestä ja suunnitellut seksiä kellon mukaan.

Mies päätti itse kuukausi sitten että joo tehdään vauva, viikko sitten kysyin että oikeastiko haluaa - ja eilen sanoin että tää viikko olisi hyvä yrittämiselle ja nyt minä olen joku hullu joka painostaa miestä? :o

Oikeastiko on näin?

Ja joo. Lapsi oli 2v kun tavattiin miehen kanssa ja ollaan oltu 10v yhdessä. Eli mies nähnyt kyllä lapsiarkea tässä hyvin.

Ap

Kyllä se mun mielestä on painostamista, jos teet ongelman siitä, ettei mies vaan pysty tulemaan ns oikeaan aikaan. Miehellä voi olla paineita kun tietää, miten kovasti haluat vauvaa.

Vierailija
128/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oikeastiko on näin?

Ap

Kyllä se mun mielestä on painostamista, jos teet ongelman siitä, ettei mies vaan pysty tulemaan ns oikeaan aikaan. Miehellä voi olla paineita kun tietää, miten kovasti haluat vauvaa.

Näin.

Mies ei kerran onnistu seksissä ja ap miettii eroa. Ihan kuin siemensyöksyllä tai orgasmilla pitäisi allekirjoittaa oma halunsa saada lapsi.

Toivottavasti ap purat raivosi täällä palstalla, et mieheesi.

Vierailija
129/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oikeastiko on näin?

Ap

Eli mielipiteesi on, että miehen tapa toimia on ainoa oikea. Ap ei saisi kertoa, että milloin on ovulaatio, vaikka hän sen itse tietäisi? Kerrataan vielä: ap itse tietäisi, että milloin hedelmöittyminen on mahdollista ja mies pitäisi pitää pimennossa tästä yhteisestä asiasta, ettei miehen herkkä psyyke vaurioidu? Ymmärrätkö kuinka typerältä tämä kuulostaa ja minkälaisen paineen tämä järjestely tuo ap:lle? Eikö se mies voisi keskustella asiasta avoimesti ja saada näin omia paineitaan ja lukkojaan auki? Olisi ehkä hieman terveempi tapa toimia

Vierailija
130/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua lasta. Tai haluaa, muttei sinun kanssasi.

Tämä on oikeesti ihan järkyttävän yleistä. Nainen kelpaa tyttöystäväksi ja ehkä vaimoksikin, muttei lasten äidiksi. Se naisten pitää ymmärtää, että ehkäpä oma lapsuuden malli tai joku aiheuttaa monille miehille sen, että nykymallin nainen ei kelpaa mielikuvissa heille lasten äidiksi.

Vierailija
131/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerran sanoin miehelle että ensi viikko olisi hyvä olla aktiivisempi! En ole puhunut ovulaatiosta tai milloin se tapahtuu!! Miten niin keskustelu pyörii hedelmöityksen ympärillä, kun vain vihjasin että ensi viikko voitaisiin yrittää olla aktiivisempia.

En ole sanonut miehelle että nyt ovulaatio - mennään sänkyyn.

Yksi lause ja mies tuli eilen itse ehdottomaan että oisko nyt hyvä hetki puuhille ja sen jälkeen laittoi kaiken minun syyksi että miksi nyt yrittämällä yritetään kun SE OLI VASTA EKA KERTA! :o

Ap

Minä en aiemmasta kertomustasi lukenut, että mies syyllistäisi sinua.

Minusta kuulosti, että hän yritti kertoa sinulle, rakastetulleen, millä tavoin hän toivoisi, että seksistä puhuttaisiin.

Vierailija
132/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko seksiä muulloinkin? Vaan nyt pelkästään ovulaation aikana?

Jos hararstatte muulloinkin niin mielestäni siinä ei ole mitään väärää että et kerro miehelle että ovuloit, senkus vaan peuhaatte. Molemmat kuitenkin ovat vauvasta puhuneet

En koe että se on reilua. Miksi minun pitää pantata tietoa milloin ovuloin? Juuri tätä en halua. Vauvanteko on kuitenkin kahden kauppa. Meillä on yleensä 1-5 kertaa kuussa tms. Ei olla oltu kauhean aktiivisia tässä viimeisen parin vuoden aikana. Ollaan tykätty että on pidempiä taukoja ja siksi halusin olla rehellinen ja ehdotin että viikon olisi joka toinen päivä.

Ap

Niin siis sinä ajattelet, että tämä lapsi tehdään 50/50 yhdessä keskustellen ja asiat sopien. Näyttäisi siltä, että mies ei usko samanlaiseen prosessiin jostain syystä. Ehkä ei ole niin täysillä mukana ja siksi ajatus siitä että tämä tapahtuisi selvän suunnitellusti, ahdistaa. Hän toivoo, että homma vaan yhtenä päivänä huomattaisiin, että Oho puolivahingossa onkin lapsi tulossa. Jotain oman vastuunpakoilua tuossa on.

Vierailija
133/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua lasta. Tai haluaa, muttei sinun kanssasi.

Tämä on oikeesti ihan järkyttävän yleistä. Nainen kelpaa tyttöystäväksi ja ehkä vaimoksikin, muttei lasten äidiksi. Se naisten pitää ymmärtää, että ehkäpä oma lapsuuden malli tai joku aiheuttaa monille miehille sen, että nykymallin nainen ei kelpaa mielikuvissa heille lasten äidiksi.

Mies on sanonut, että haluaa olla ap:n kanssa. Hän on ollut ap:n ja ap:n lapsen arjessa läsnä kymmenen vuotta.

Maailmassa ei ole mitään velvollisuutta haluta omia lapsia. Ihminen ei yhtään huonompi puoliso, vaikka ei haluaisikaan. Ja tämä mies ei ole edes sanonut, ettei halua. Hän haluaa vain ottaa hieman rennommin! Haloo!

Vierailija
134/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin sen niin, että ei varsinaisesti yritetä vauvaa, mutta ei myöskään estetä sen tuloa. Harrastetaan siis seksiä normaaliin tapaan riippumatta siitä, mikä päivä kuukaudesta on. Ei kalenterin mukaan.

Ymmärrän siinä mielessä miestäsi, että hän ehkä ottaa paineita onnistumisesta. Suorituspaineet seksin aikana tappaa kyllä tehokkaasti fiilikset.

Kellään tappaa keltä ei. Meillä oli pitkä yritys ja seksiä harrastettiin suunnitellusti oviksen aikaan suunniteltuina päivinä. Miehellä on toisinaan erektiohäikkää tai ei pysty ejakuloimaan, ihan normaalia jos on stressi tai väsynyt. Noilla kerroilla kun oli pakko päällä, onnistui aina. Joko niin että yhdessä sovittiin mikä asento tai muu vippaskonsti auttaa jos on hankala tulla.

Se että jättää leikin kesken hedelmällisenä päivänä, jolloin huom jo naisen ovulaatiohormonit, tuoksut yms. edesauttavat miehen seksuaalista halua ja suoriutumista, kertoo lähinnä asenneongelmasta. Ei ole vielä motivoitunut. Sori.

Vierailija
135/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin miehellä lähti innostus kun mahdollinen ovulaatio sattui lomamatkalle. Tuntui kuulema väkinäiseltä harrastella silloin kun on "pakko". Olen kyllä samaa mieltä. Kierto olikin tuolloin pidempi eli ovulaatio tapahtui mahdollisesti ihan eri päivänä. En ikinä ole testaillut, ja vasta viime kuussa ekaa kertaa yhdistin oireen x ovulaatioon. Pidin omana tietonani. Illalla kuitenkin mies teki aloitteen, ja myöhemmin kertoi syyksi että oli aistinut ovulaation. "Pahasti" näyttää siltä että tärppäsi heti eikä tullut sitä tyypillistä puolen vuoden yrittämistä.

Vierailija
136/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko on selvästi näitä, jotka vain ajatuvat tilanteisiin, kuten naimisiinkin sinun painostamana. Nyt tajusi, että helvetti tässähän ollaan pian tosi pahasti jumissa jos vielä pentu tähän tulee. Eli alkoi empiä, koska ei oikeasti halua noita asioita, mistä on sinun mieliksesi lätissyt.

Niin. Olen kyllä puhunut erosta ja sanoin että voin lähteä heti jos sitä haluaa. Halusi olla tässä, eikä lähde mihinkään vaikka ovi on apposen selällään. Kukaan ei tässä suhteessa painosta tai pakota. Meillä ei ole yhteisiä rahoja tai yhteistä omaisuutta.. ei ole mitään mikä pitäisi miestä tässä pakotettuna. Siksi en ymmärrä tätä jumittamista tai ajatusta että pakottaisin mihinkään.

Niin kuin olen sanonut, minulla on yksi lapsi ja ollaan oltu 10v yhdessä. Miehellä on ollut kaikki se aika päättää ettei halua lapsia, mutta itse sen päätöksen teki. Siksi olenkin niin tyrmistynyt tästä.

Mutta joo, ajattelin kyllä että nyt on aika erota tai ainakin jotain muuta. Selkeästi mies ei tätä halua, vaikka onkin ollut vapaus päättää.

Ap

Ei miehelläsis ole mitään vapautta, olet alistaja

Vierailija
137/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jos on tullakseen = pannaan ilman ehkäisyä tavalliseen tapaan ja raskaaksi tullaan jos on tullakseen

Ei se ihme ole jos ei paneta se ajatus että nyt pannaan vauvaa alulle. Panettaa jos panettaa ja jos ei, niin ei.

T. Nainen

Vierailija
138/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antaa tulla, jos on tullakseen" tarkoittaa sitä, että panee silloin kun haluaa, ei yhtään sen useammin tai harvemmin kun ennenkään.  

Vierailija
139/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin halusi vauvaa, mutta olimme päättäneet tjottailla = tulee jos on tullakseen, eli ei oteta ressiä ja ajoiteta yhdyntä vain ovulaatioon. Minä tiesin aina koska ovuloin, vaikka en tunne ovista mitenkään, koska mittaan aamulämpöjä jotta osasin ennustaa menkkojen tulon (kierto oli vaihteleva, joten bbt menetelmällä sain tietää koska ovuloin ja kun lämmöt romahti, osasi odottaa menkkoja 1-3pvän sisään). Vikittelin oviksen aikaan enemmän petipuuhiin, mutta seksiä harrastettiin silti ihan normaaliin tapaan. Mies kokee kaikesta ihan kamalasti suorituspaineita, koski se mitä tahansa tekemistä, joten en kertonut ovulaatiosta mitään, jotta ei tule siitä suorituspaineita. Ei varmasti olisi edes seissyt, jos olisin sanonut että ovis on nyt että alapa laueta sisään.

Meni 7 kiertoa, että pullat oli sitten uunissa, vaikka joka kierto ei oltukaan oviksen lähelläkään touhuamassa, koska elämä ja mun vaihteleva kierto. Nyt lapsi 3 ja tuntuu että mies leikkii lapsen kanssa enemmän kuin minä ja onkin mitä parhain isä, eli ei se välttämättä kerro sitä että mies ei tiedä haluaako lapsia vai ei jos ei pystykään seksiin, kun vaimo kertoo olevan oviksen meneillään.

Vierailija
140/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi siis muiden mielipiteitä asiasta, mutta loukkaantuu jos muiden mielipiteet ovat eriäviä.. 🤷🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme