Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa vauvahaaveluissa antaa tulla jos on tullakseen

Vierailija
04.09.2022 |

Olimme sopineet miehen kanssa että ryhtyisimme yrittämään vauvaa. Olemme olleet yhdessä lähemmäs 10v ja vauva-asiaa pyöritelleet mielessä viimeiset 5 vuotta. En ole ollut painostava osapuoli tai mitenkään vauvaintoilija. Ihan vain realistisesti ollaan puhuttu ja otettu huomioon iät yms.

No, minä tiedän milloin ovuloin, tunnen sen kivusta, oireista sekä kalenterinpäivistä: se ei tule minulle yllätyksenä.

Sanoin miehelle että nyt olisi hyvä hetki esim joka toinen päivä touhuta tms ja mies oli että Ok, sopii.

Mies ei sitten pystynyt tulemaan. Ekaa kertaa ikinä. Sanoi ettei tykännyt että häntä painostetaan toimimaan tiettynä hetkenä ja että hän haluaa että vauva tulee jos on tullakseen. Eeeehhhh. Mitä hittoa??

Sanoin ettei se vauva tule kuin kerran kuussa tiettyyn aikaan ja annoin nyt liukumaa viikon, eli en sanonut milloin se ovulaatio päivä on tms, mutta enhän voi lähteä sellaiseen että huijaan miestä ja yksinäni katson ovulaatio ajankohdan ja houkuttelen sänkyyn koen että tämä on yhteinen projekti ja molempien pitää olla tietoinen milloin VOI tärpätä

Miten te oikein näette vauvan teossa termin tulee jos on tullakseen? Miten minun olisi pitänyt toimia? En kuitenkaan ole mitään muuta tehnyt kuin kuunnellut kehoani :O

Taitaa tämä olla tässä minun osalta muutenkin ei mies ole valmis tai halua tätä. Itsellä alkaa olla jo ikää enkä kestä tälläistä lapsellista touhua ettei voi edes puhua milloin on ovulaatio. :(

Kommentit (567)

Vierailija
141/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kannattais paneskella joka toinen päivä" -> tälläinen puhe ei kuulu "tulee jos on tullakseen"-menetelmään. Toihan on nimenomaan suunnittelua. 

Vierailija
142/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko on selvästi näitä, jotka vain ajatuvat tilanteisiin, kuten naimisiinkin sinun painostamana. Nyt tajusi, että helvetti tässähän ollaan pian tosi pahasti jumissa jos vielä pentu tähän tulee. Eli alkoi empiä, koska ei oikeasti halua noita asioita, mistä on sinun mieliksesi lätissyt.

Niin. Olen kyllä puhunut erosta ja sanoin että voin lähteä heti jos sitä haluaa. Halusi olla tässä, eikä lähde mihinkään vaikka ovi on apposen selällään. Kukaan ei tässä suhteessa painosta tai pakota. Meillä ei ole yhteisiä rahoja tai yhteistä omaisuutta.. ei ole mitään mikä pitäisi miestä tässä pakotettuna. Siksi en ymmärrä tätä jumittamista tai ajatusta että pakottaisin mihinkään.

Niin kuin olen sanonut, minulla on yksi lapsi ja ollaan oltu 10v yhdessä. Miehellä on ollut kaikki se aika päättää ettei halua lapsia, mutta itse sen päätöksen teki. Siksi olenkin niin tyrmistynyt tästä.

Mutta joo, ajattelin kyllä että nyt on aika erota tai ainakin jotain muuta. Selkeästi mies ei tätä halua, vaikka onkin ollut vapaus päättää.

Ap

Ei miehelläsis ole mitään vapautta, olet alistaja

Jos ap haluaa lapsen ja mies ei (käytäntö merkitsee, sanat ei), niin silloin ero on paras ratkaisu. Lapsen saanti on sellainen asia, josta ei kannata tehdä kompromissia. Kummankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin sen niin, että ei varsinaisesti yritetä vauvaa, mutta ei myöskään estetä sen tuloa. Harrastetaan siis seksiä normaaliin tapaan riippumatta siitä, mikä päivä kuukaudesta on. Ei kalenterin mukaan.

Ymmärrän siinä mielessä miestäsi, että hän ehkä ottaa paineita onnistumisesta. Suorituspaineet seksin aikana tappaa kyllä tehokkaasti fiilikset.

Kellään tappaa keltä ei. Meillä oli pitkä yritys ja seksiä harrastettiin suunnitellusti oviksen aikaan suunniteltuina päivinä. Miehellä on toisinaan erektiohäikkää tai ei pysty ejakuloimaan, ihan normaalia jos on stressi tai väsynyt. Noilla kerroilla kun oli pakko päällä, onnistui aina. Joko niin että yhdessä sovittiin mikä asento tai muu vippaskonsti auttaa jos on hankala tulla.

Se että jättää leikin kesken hedelmällisenä päivänä, jolloin huom jo naisen ovulaatiohormonit, tuoksut yms. edesauttavat miehen seksuaalista halua ja suoriutumista, kertoo lähinnä asenneongelmasta. Ei ole vielä motivoitunut. Sori.

Entä jos mies laittaisi naiselle ehdon, että seksiä harrastetaan 22.3. klo 22 ja silloin on saatava orgasmi? Ja jos ei onnistu vaikka väsymyksen/stressin takia niin saat kauheat syyttelyt niskaan. Ei miehetkään mitään seksikoneita ole.

Vierailija
144/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin halusi vauvaa, mutta olimme päättäneet tjottailla = tulee jos on tullakseen, eli ei oteta ressiä ja ajoiteta yhdyntä vain ovulaatioon. Minä tiesin aina koska ovuloin, vaikka en tunne ovista mitenkään, koska mittaan aamulämpöjä jotta osasin ennustaa menkkojen tulon (kierto oli vaihteleva, joten bbt menetelmällä sain tietää koska ovuloin ja kun lämmöt romahti, osasi odottaa menkkoja 1-3pvän sisään). Vikittelin oviksen aikaan enemmän petipuuhiin, mutta seksiä harrastettiin silti ihan normaaliin tapaan. Mies kokee kaikesta ihan kamalasti suorituspaineita, koski se mitä tahansa tekemistä, joten en kertonut ovulaatiosta mitään, jotta ei tule siitä suorituspaineita. Ei varmasti olisi edes seissyt, jos olisin sanonut että ovis on nyt että alapa laueta sisään.

Meni 7 kiertoa, että pullat oli sitten uunissa, vaikka joka kierto ei oltukaan oviksen lähelläkään touhuamassa, koska elämä ja mun vaihteleva kierto. Nyt lapsi 3 ja tuntuu että mies leikkii lapsen kanssa enemmän kuin minä ja onkin mitä parhain isä, eli ei se välttämättä kerro sitä että mies ei tiedä haluaako lapsia vai ei jos ei pystykään seksiin, kun vaimo kertoo olevan oviksen meneillään.

Kiva, että tuo toimi teillä. Itse taas en suostuisi tuollaiseen, että minä vikittelee miestä ja hän ei ole tietoinen mistään. Tuo on yksipuolista yrittämistä, ei tjottailua

Vierailija
145/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies muutti ajatuksen yhtäkkiä tulee jos tullakseen, vaikka sovittu että yritetään. Se pointti tässä oli.

Sovittiin että yritetään, ja mies alkoi panikoimaan kun oikeasti olisi se hetki ja alkoi puhumaan että eikö me nyt vaan anneta sen tulla jos on tullakseen. Eli mitä tässä olisi minun pitänyt tehdä toisin? Niinhän juuri tein. Tunsin että ovulaatio lähellä, sanoin miehelle että voitaisiinko olla tällä viikolla vähän aktiivisempia, kun yleensä ajoitetaan seksi viikonloppuun ja viikonloppuna ovis olisi ollut ohi ja mies oli että sopii.

Seksin hetki, mies ei pysynyt ja oli ihan että miksi tätä pitää nyt yrittämällä yrittää, eikö voi vaan antaa tulla jos on tullakseen.

Kuukausi sitten sovittu että oikeasti yritetään ja kysyin viikko sitten että oletko varma tästä ja et pelästy ja haluat tätä, ja mies että joo, olen varma.

Eli ei olla sovittu että antaa tulla jos on tullakseen, vaan että yritetään oikeasti!

Miehellä on ollut 5v aikaa tätä miettiä, ja nyt itse tätä halusi. Siksi samantien laitoin jarrut päälle kun miehen asenne oli tuo. Naimisiinmenosta puhuttiin ekat 5v ja mies siihen keksi aina jotain tekosyitä miksi ei, ja vuosi sitten tehtiin sen ja nyt alkaa tämä.. eli tässä on taustalla muutakin kuin yksi epäonnistunut kerta. Koen ettei mies oikeasti halua mitään tätä , eikä halua olla minun kanssa vaan yrittää vain voittaa aikaa. Siksi olen surullinen ja turhautunut, olen ollut vuosia todella ymmärtäväinen ja oli innoissani kun kerrankin oltiin samaan aikaan samalla sivulla - ja kuitenkaan ei oltu. Olen vain turhautunut koko suhteeseen, vaikka arki meneekin hyvin ja suht onnellisia ollaan oltu.

Ap

Miehen seksihaluja et voi palauttaa pakottamalla.

Nyt on aika paljon vain teidän välisenne keskustelun ja sinun oman halusi varassa, haluatko jatkaa suhdetta.

Ei kyse ollut haluista, vaan lopputulemasta. Ei halunnut tulla koska tiesi mitä siitä voi tulla. Sanoi ettei pysty tulemaan, kun nyt yritetään yrittämällä ja miksei voida vaan olla ja antaa tulla jos on tullakseen.

Meillä on mennyt seksi viikonloppupainotteiseksi, kun arki on hektistä. Kumpikaan ei väsyneenä halua ja mies ei tee aloitteita joten se on jäänyt että viikonloppuisin. Eipä se koskaan kieltäydy kun kysyn, mutta ei jostain syystä tee alotteita kuin viikonloppuisin. Mutta jos vauvaa haluaa, ei se ovulaatio aina tapahdu lomalla tai viikonloppuna. Siksi sitä on pakko lisätä arkeen jos vauvaa haluaa, varsinkin kun olen lähempänä 40, kuin 35. Ap

Miten hektiseen arkeen mahtuu vauva? Millä tavoin muutatte arkeanne vähemmän hektiseksi?

Miksi arki pitäisi saada vähemmän hektiseksi? Olen kokopäivätöissä, teen monesti 19 asti kotona töitä, mies tulee klo 18 kotiin. Ruokaa, lapsen läksyjä jne, harrastuksia ja illalla lapsi menee nukkumaan klo 21 ja yleensä itse myös kun pitää herätä klo 6.. viikonloppuna ollaan sitten ihan hissukseen ja nautitaan yhteisestä ajasta ja lapsikin on isällään.

Ap

Siis sulla on jo lapsi? Ei hitto. Olisko aika nyt todella hellittää?

Tai erota ja tehdä lapsi vaikka yksin hoidoilla, jos tuo asia on noin tärkeä?

Hellittää miten? Mitä teen tässä väärin? YHDEN kerran olen miehelle sanonut että hei kokeillaanko tää viikko vähän aktiivisemmin. Siis yhden kerran?? Tästä nyt saa sellaisen kuvan että olen vuoden täällä joka päivä etsimällä etsinyt ovulaatioita, piirtänyt karttoja, painostanut miestä ja suunnitellut seksiä kellon mukaan.

Mies päätti itse kuukausi sitten että joo tehdään vauva, viikko sitten kysyin että oikeastiko haluaa - ja eilen sanoin että tää viikko olisi hyvä yrittämiselle ja nyt minä olen joku hullu joka painostaa miestä? :o

Oikeastiko on näin?

Ja joo. Lapsi oli 2v kun tavattiin miehen kanssa ja ollaan oltu 10v yhdessä. Eli mies nähnyt kyllä lapsiarkea tässä hyvin.

Ap

Kyllä se mun mielestä on painostamista, jos teet ongelman siitä, ettei mies vaan pysty tulemaan ns oikeaan aikaan. Miehellä voi olla paineita kun tietää, miten kovasti haluat vauvaa.

En minä tee ongelmaa siitä ettei mies pysty. Se on täysin ymmärrettävää tietyissä tilanteissa, vaan teen ongelman siitä että mies muutti mielensä yhtäkkiä ja koen että yritti pelata aikaa.

Mies oli heti että miksi meidän pitää nyt yrittämällä yrittää, eikä vaan anneta tulla, kun ei pystynyt.

Ymmärrän jos olisi sanonut, anteeksi, tuli paineita - kokeillaanko huomenna uusiksi. Olisin ollut että joo, ei mitään ymmärrän, ei hätää, tässä on aikaa.

Mies vain samantien syyllisti minua ja koen sen niin ettei hän oikeasti halua vauvaa, kun oikea hetki on käsillä, vaan taas kerran pelaa aikaa kanssani.

Tunnen miehen ja tekee tuota. Sanat ja teot ei kohtaa, siksi otankin kipinää. Ensin sovitaan että yritetään ja sitten ei saisikaan yrittää :)

Teidän pitää vain ymmärtää se, että mies itse käänsi kelkkansa ja se tuli minulle yllätyksenä. Ei niin että minä olisin painostanut ja raivonnut ettei mies kyennyt.

En minäkään aina halua ja se on OK.

Ap

Vierailija
146/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin sen niin, että ei varsinaisesti yritetä vauvaa, mutta ei myöskään estetä sen tuloa. Harrastetaan siis seksiä normaaliin tapaan riippumatta siitä, mikä päivä kuukaudesta on. Ei kalenterin mukaan.

Ymmärrän siinä mielessä miestäsi, että hän ehkä ottaa paineita onnistumisesta. Suorituspaineet seksin aikana tappaa kyllä tehokkaasti fiilikset.

Kellään tappaa keltä ei. Meillä oli pitkä yritys ja seksiä harrastettiin suunnitellusti oviksen aikaan suunniteltuina päivinä. Miehellä on toisinaan erektiohäikkää tai ei pysty ejakuloimaan, ihan normaalia jos on stressi tai väsynyt. Noilla kerroilla kun oli pakko päällä, onnistui aina. Joko niin että yhdessä sovittiin mikä asento tai muu vippaskonsti auttaa jos on hankala tulla.

Se että jättää leikin kesken hedelmällisenä päivänä, jolloin huom jo naisen ovulaatiohormonit, tuoksut yms. edesauttavat miehen seksuaalista halua ja suoriutumista, kertoo lähinnä asenneongelmasta. Ei ole vielä motivoitunut. Sori.

Entä jos mies laittaisi naiselle ehdon, että seksiä harrastetaan 22.3. klo 22 ja silloin on saatava orgasmi? Ja jos ei onnistu vaikka väsymyksen/stressin takia niin saat kauheat syyttelyt niskaan. Ei miehetkään mitään seksikoneita ole.

Sanoin kerran että tää viikko olisi hyvä että lisätään seksiä. En vaatinut tiettyä päivää tai kellonaikaa. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Mies itse kehitti paineita vaikka ovulaatio ei ollut sinä päivänä ja itse ehdotti seksiä.

Ap

Vierailija
147/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jos on tullakseen = pannaan ilman ehkäisyä tavalliseen tapaan ja raskaaksi tullaan jos on tullakseen

Ei se ihme ole jos ei paneta se ajatus että nyt pannaan vauvaa alulle. Panettaa jos panettaa ja jos ei, niin ei.

T. Nainen

Mutta kun ei sovittu että annetaan tulla jos on tullakseen vaan että yritetään vauvaa! :D

Ap

Vierailija
148/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän suunnittelua kyllä jos joka toinen päivä pitää sekstailla. Meillä tuli yhdestä ainoasta seksikerrasta ovisplussapäivänä. Silloin ajattelin, että meni nyt höpöksi tämä kuukausi, että ei onnistunut, mut niin vain... Sanonpahan vaan, että voi se vauva tulla vähemmästäkin:)

Vierailija
149/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen puolellasi.

Jos halutaan tehdä vauva ja molemmat on asiaan sitoutuneita, silloin seksiä harrastetaan tavoitteellisemmin, kalenterin kanssa nyt vähintään. Normaali mies jos seksi kiinnostaa, pystyy kyllä seksiin näissä tilanteissa, te kommentoijat olette kyllä harvinaisen herkkää sakkia kun heti lörpsähtää jos vaimo ilmoittaa että tänään sitten pannaan, kun ei olekaan tarpeeksi spontaania. Kaikilla ei ole sitä luksusta, että voisi vaan vihellellä menemään ja lapsi tulee joskus. Jos ette ole enää 20-v, tämä toiminta on aivan normaalia, että kun yritetään, ollaan vähän tarkemmin tietoisia ovulaatiosta. Ihan ehkä testataankin ovulaatiota! Jokainen 30-v + tuttavapiiristäni on toiminut näin ja ihan ovat miehet pystyneet. Toki se ei ole samanlaista leppoisa seksiä kuin muulloin, mutta saa sitä leppoisaakin seksiä harrastaa pitkin kuukautta. Myös siittiötuotannolle hyvä että seksiä on tasaisesti.

Ap, Miehesi säikähti, että nyt oikeasti tehdään sitä lasta. Monilla miehillä ja naisillakin on sellainen ihme romanttinen kuvitelma, että tavoitteellinen lapsen tekeminen on jotenkin epäluonnollista, väärin, tai jotain luonnon huijaamista. Ei ole, se on vain todennäköisyyksien ymmärtämistä ja ns. suotuisalla aallolla surffaamista.

Ja jos minä olisin haluamassa lasta, ja siihen vaadittaisiin että naisena minun on saatava orgasmi ensi torstaina klo 21.36,kyllä minä sen saisin aikaan. En ymmärrä kenelle se olisi ongelma jos tuntee kehonsa, osaa harrastaa sillä seksiä ja on motivoitunut lopputulokseen.

Vierailija
150/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies muutti ajatuksen yhtäkkiä tulee jos tullakseen, vaikka sovittu että yritetään. Se pointti tässä oli.

Sovittiin että yritetään, ja mies alkoi panikoimaan kun oikeasti olisi se hetki ja alkoi puhumaan että eikö me nyt vaan anneta sen tulla jos on tullakseen. Eli mitä tässä olisi minun pitänyt tehdä toisin? Niinhän juuri tein. Tunsin että ovulaatio lähellä, sanoin miehelle että voitaisiinko olla tällä viikolla vähän aktiivisempia, kun yleensä ajoitetaan seksi viikonloppuun ja viikonloppuna ovis olisi ollut ohi ja mies oli että sopii.

Seksin hetki, mies ei pysynyt ja oli ihan että miksi tätä pitää nyt yrittämällä yrittää, eikö voi vaan antaa tulla jos on tullakseen.

Kuukausi sitten sovittu että oikeasti yritetään ja kysyin viikko sitten että oletko varma tästä ja et pelästy ja haluat tätä, ja mies että joo, olen varma.

Eli ei olla sovittu että antaa tulla jos on tullakseen, vaan että yritetään oikeasti!

Miehellä on ollut 5v aikaa tätä miettiä, ja nyt itse tätä halusi. Siksi samantien laitoin jarrut päälle kun miehen asenne oli tuo. Naimisiinmenosta puhuttiin ekat 5v ja mies siihen keksi aina jotain tekosyitä miksi ei, ja vuosi sitten tehtiin sen ja nyt alkaa tämä.. eli tässä on taustalla muutakin kuin yksi epäonnistunut kerta. Koen ettei mies oikeasti halua mitään tätä , eikä halua olla minun kanssa vaan yrittää vain voittaa aikaa. Siksi olen surullinen ja turhautunut, olen ollut vuosia todella ymmärtäväinen ja oli innoissani kun kerrankin oltiin samaan aikaan samalla sivulla - ja kuitenkaan ei oltu. Olen vain turhautunut koko suhteeseen, vaikka arki meneekin hyvin ja suht onnellisia ollaan oltu.

Ap

Miehen seksihaluja et voi palauttaa pakottamalla.

Nyt on aika paljon vain teidän välisenne keskustelun ja sinun oman halusi varassa, haluatko jatkaa suhdetta.

Ei kyse ollut haluista, vaan lopputulemasta. Ei halunnut tulla koska tiesi mitä siitä voi tulla. Sanoi ettei pysty tulemaan, kun nyt yritetään yrittämällä ja miksei voida vaan olla ja antaa tulla jos on tullakseen.

Meillä on mennyt seksi viikonloppupainotteiseksi, kun arki on hektistä. Kumpikaan ei väsyneenä halua ja mies ei tee aloitteita joten se on jäänyt että viikonloppuisin. Eipä se koskaan kieltäydy kun kysyn, mutta ei jostain syystä tee alotteita kuin viikonloppuisin. Mutta jos vauvaa haluaa, ei se ovulaatio aina tapahdu lomalla tai viikonloppuna. Siksi sitä on pakko lisätä arkeen jos vauvaa haluaa, varsinkin kun olen lähempänä 40, kuin 35. Ap

Miten hektiseen arkeen mahtuu vauva? Millä tavoin muutatte arkeanne vähemmän hektiseksi?

Miksi arki pitäisi saada vähemmän hektiseksi? Olen kokopäivätöissä, teen monesti 19 asti kotona töitä, mies tulee klo 18 kotiin. Ruokaa, lapsen läksyjä jne, harrastuksia ja illalla lapsi menee nukkumaan klo 21 ja yleensä itse myös kun pitää herätä klo 6.. viikonloppuna ollaan sitten ihan hissukseen ja nautitaan yhteisestä ajasta ja lapsikin on isällään.

Ap

Siis sulla on jo lapsi? Ei hitto. Olisko aika nyt todella hellittää?

Tai erota ja tehdä lapsi vaikka yksin hoidoilla, jos tuo asia on noin tärkeä?

Hellittää miten? Mitä teen tässä väärin? YHDEN kerran olen miehelle sanonut että hei kokeillaanko tää viikko vähän aktiivisemmin. Siis yhden kerran?? Tästä nyt saa sellaisen kuvan että olen vuoden täällä joka päivä etsimällä etsinyt ovulaatioita, piirtänyt karttoja, painostanut miestä ja suunnitellut seksiä kellon mukaan.

Mies päätti itse kuukausi sitten että joo tehdään vauva, viikko sitten kysyin että oikeastiko haluaa - ja eilen sanoin että tää viikko olisi hyvä yrittämiselle ja nyt minä olen joku hullu joka painostaa miestä? :o

Oikeastiko on näin?

Ja joo. Lapsi oli 2v kun tavattiin miehen kanssa ja ollaan oltu 10v yhdessä. Eli mies nähnyt kyllä lapsiarkea tässä hyvin.

Ap

Kyllä se mun mielestä on painostamista, jos teet ongelman siitä, ettei mies vaan pysty tulemaan ns oikeaan aikaan. Miehellä voi olla paineita kun tietää, miten kovasti haluat vauvaa.

En minä tee ongelmaa siitä ettei mies pysty. Se on täysin ymmärrettävää tietyissä tilanteissa, vaan teen ongelman siitä että mies muutti mielensä yhtäkkiä ja koen että yritti pelata aikaa.

Mies oli heti että miksi meidän pitää nyt yrittämällä yrittää, eikä vaan anneta tulla, kun ei pystynyt.

Ymmärrän jos olisi sanonut, anteeksi, tuli paineita - kokeillaanko huomenna uusiksi. Olisin ollut että joo, ei mitään ymmärrän, ei hätää, tässä on aikaa.

Mies vain samantien syyllisti minua ja koen sen niin ettei hän oikeasti halua vauvaa, kun oikea hetki on käsillä, vaan taas kerran pelaa aikaa kanssani.

Tunnen miehen ja tekee tuota. Sanat ja teot ei kohtaa, siksi otankin kipinää. Ensin sovitaan että yritetään ja sitten ei saisikaan yrittää :)

Teidän pitää vain ymmärtää se, että mies itse käänsi kelkkansa ja se tuli minulle yllätyksenä. Ei niin että minä olisin painostanut ja raivonnut ettei mies kyennyt.

En minäkään aina halua ja se on OK.

Ap

Mies ei ole kääntänyt kelkkaansa vaan haluaa ottaa rennommin. Kyllä vauva tulee, jos on tullakseen ilman mitään pakkomielteistä kierron kyttäämistäkin.

Vierailija
151/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo mies, jos ei ymmärrä biologiaa tuon vertaa. Tosin voi olla, että ymmärtääkin, mutta ei vaan halua..? Hänen pitäisi siitäkin olla rehellinen.

Tämä just!! Haluaako vain pelata aikaa vai mitä hä? Tuli hänelle niin järkytyksenä.

Rehellisesti miehen reaktio satutti todella paljon.

Kyllähän muut lapsia hankkivat keskustelevat hedelmällisistä päivistä? Eikö? :o

Ap

Vauva tulee suojaamattomasta yhdynnästä.

Vierailija
152/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän soittaa kelloja, jos ap miettii eroamista samasta miehestä, jonka kanssa suunnittelee lapsen hankkimista..

Vierailija
153/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatteko seksiä muulloinkin? Vaan nyt pelkästään ovulaation aikana?

Jos hararstatte muulloinkin niin mielestäni siinä ei ole mitään väärää että et kerro miehelle että ovuloit, senkus vaan peuhaatte. Molemmat kuitenkin ovat vauvasta puhuneet

En koe että se on reilua. Miksi minun pitää pantata tietoa milloin ovuloin? Juuri tätä en halua. Vauvanteko on kuitenkin kahden kauppa. Meillä on yleensä 1-5 kertaa kuussa tms. Ei olla oltu kauhean aktiivisia tässä viimeisen parin vuoden aikana. Ollaan tykätty että on pidempiä taukoja ja siksi halusin olla rehellinen ja ehdotin että viikon olisi joka toinen päivä.

Ap

-

- Mielestäsi liittonne on valmiiksi toinen jalka haudassa ja siihen ei kannata lasta hankkia. Jopa näin 70v-hipovan standardeilla tarkasteltuna....

Meillä on täysin toimiva suhde ja 2 lasta, vaikka ei ollakaan seksuaalisesti kovin aktiivisia oltu ikinä. Ihmiset on erilaisia haluineen.

-

- Sinulla on mielestäni varsin erikoinen määritelmä termille "toimiva".   Ja eikös koko valitusvirtesi pohjimmiltaan nyt kumpua tästä "toimivuuden" niukkuudesta?

Mitä tarkoitat? Sinä menet korostamaan tekstistä toisten seksikerrat ja teet päätelmän, että ollaan sen takia toinen jalka haudassa eikä kannata lapsia tehdä. Minä en ole ap, tulin vaan kertomaan, että meilläkin on aina ollut yhdyntää pääsääntöisesti muutaman kerran kuussa ja silti meillä on 2 lasta ja toimiva suhde.

- - -

..Sinulla on myös todella kummallinen määritelmä "toimivalle suhteelle".   Toimiva suhde teillä voi olla, mutta ei toimivaa parisuhdetta.  Itse määrittelisin paremminkin että olette kämppiksiä tai kalakavereita paremminkin.  Eipä ihme, jos nykyään joka toinen  avioliitto päätyy laskiämpäriin.

Vierailija
154/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä. Täällä ihmiset tykkäävät tehdä oletuksia ja lytätä keskustelun aloittajan. Niinkuin tuo yksikin muutama sivu taaksepäin toteaa, että suutut siitä kun kaikki eivät ole samaa mieltä..... ei vaan suutut siitä, kun he eivät lue kirjoittamaasi! :D hait luultavasti täältä tukea ja ajattelit, että aikuisilta löytyisi järkeä, mutta ei, ei tältä palstalta. Tässä keskustelussa kommentoijat tekevät olettamuksia ja öyhöttävät omaa asiaansa, joka ei liity millään tasolla sinuun tai kertomaasi. Minusta olet toiminut kaikin puolin ihan oikein ja ongelma on miehesi henkisellä puolella.

Vierailija
155/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee jos on tullakseen = pannaan ilman ehkäisyä tavalliseen tapaan ja raskaaksi tullaan jos on tullakseen

Ei se ihme ole jos ei paneta se ajatus että nyt pannaan vauvaa alulle. Panettaa jos panettaa ja jos ei, niin ei.

T. Nainen

Mutta kun ei sovittu että annetaan tulla jos on tullakseen vaan että yritetään vauvaa! :D

Ap

Miehelläkin on oikeus muuttaa mieltään.

Vierailija
156/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Ap

Itselleni nuo oli käytännössä sama asia. En halunnut alkaa mihinkään ovistesti- ja kierronseuraamisrumbaan, koska olin lähipiirissä nähnyt, miten koko elämä pyörii vauvanteon ympärillä. Sitten jos raskaaksi tuleminen ei olisi onnistunutkaan, olisi elämä mennyt aivan ohi sen vuoksi. Halusin halusin silti kovasti vauvan. Olen siis nainen.

Vierailija
157/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa yritettiin lasta 2 vuotta, ja sitten mentiin lapsettomuus hoitoihin. Niiden aikana käytiin juttelemassa terapiassa, ja siellä mies sanoi että on ollut kamalaa harrastaa seksiä "pakotettuna". Enkä todellakaan ollut pakottanut, vaan juurikin vain ilmoittanut milloin ovulaatio on. Miehet ottavat niitä paineita ihan itse. Ja minä epäilin moneen kertaan ettei hän oikeasti halua lasta, vaikka sanoi haluavansa. Nyt kun meillä on lapsi, on mies tosi innoissaan ja onnellinen isyydestään.

Vierailija
158/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
159/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän soittaa kelloja, jos ap miettii eroamista samasta miehestä, jonka kanssa suunnittelee lapsen hankkimista..

Jos olen lähemmäs 40v ja ollaan 5v keskusteltu vauvasta ja mies ensimmäisestä yrityskerrasta vetäytyy niin joo. Mulla alkaa olla aika jo lopussa pelleilyyn, kun sovittu VUOSIEN pohdinnan jälkeen että yritetään.

Eka lapsi oli vahinko. Olisin halunnut kokea suunnitellun raskauden ja vauva-ajan. Ensimmäisen kanssa kaikki meni niin pelossa ja ahdistuksessa. Ei ollut rahaa tai vakituista työpaikkaa. Nyt kaikki on toisin ja olisin onnellinen raskaudesta.

Jos jään tähän ja mies venkoilee vielä seuraavat 5v, on aika jo lopussa.

Ap

Vierailija
160/567 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Ap

Itselleni nuo oli käytännössä sama asia. En halunnut alkaa mihinkään ovistesti- ja kierronseuraamisrumbaan, koska olin lähipiirissä nähnyt, miten koko elämä pyörii vauvanteon ympärillä. Sitten jos raskaaksi tuleminen ei olisi onnistunutkaan, olisi elämä mennyt aivan ohi sen vuoksi. Halusin halusin silti kovasti vauvan. Olen siis nainen.

Mutta miten voin välttää tuota kun tiedän milloin on ovulaatio ihan vain kun tunnen sen? Totta kai silloin ehdotan seksiä, tai kerron että hei nyt olisi otollinen aika, koska on sovittu että vauvaa yritetetään. Ymmärrän jos ei tunne omaa kiertoaan, silloin kaikki kerrat voi olla yllätyksiä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan