Paras keskustelunavaus Tinderissä?
Sain matchin ihan uskomattoman miehen kanssa. Sanokaa jokin hyvä keskustelunavaus, ettei juttu kuole heti alkuunsa.
Kommentit (23)
Oma avaus oli annakko pxxxua ? Ei se moukka nainen vastannut .
Keksi oma. Miksi perustaa suhdetta valheelle?
Voisko joku tämän kaltainen toimia:
"🤩 Olet kuumin mies mitä olen koskaan nähnyt. Koska pääset panemaan minua?"
"Olikohan mun vanhemmat töissä HK:lla kun musta tuli tällanen lihapulla"
Itse laitan naiset tekemään aloituksen. Jos ei kuulu mitään, niin unmatch ja eteen päin. Jos nainen ei osaa kommunikoida, niin parisuhde ei voi toimia naisen kanssa. M28
Oot yhtä kuuma kuin vauvapalstan liekkiketju.
Mulla oli sinkkuaikoina yllättävän paljon hyviä ja hauskoja keskustelunavauksia Tinderissä. Mottona mulla oli, että olen tosi rehellinen (ystävällinen toki),aito, välttelen latteuksia. Varmaan ap:n tilanteessa laittaisin viestiä tyyliin, Moi, oot niin mahtavan oloinen tyyppi, että mietin pitkään tosi hyvää keskustelunavausta ja epätoivoisena kävin vauva-palstalta kysymässä neuvoa :D
Taatusti tulisi keskustelua!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sinkkuaikoina yllättävän paljon hyviä ja hauskoja keskustelunavauksia Tinderissä. Mottona mulla oli, että olen tosi rehellinen (ystävällinen toki),aito, välttelen latteuksia. Varmaan ap:n tilanteessa laittaisin viestiä tyyliin, Moi, oot niin mahtavan oloinen tyyppi, että mietin pitkään tosi hyvää keskustelunavausta ja epätoivoisena kävin vauva-palstalta kysymässä neuvoa :D
Taatusti tulisi keskustelua!
Poistaisin välittömästi matchin jos joku lähettäisi tuollaisen avauksen. Liian pitkä ja tylsä viesti.
Jos profiilissa oli jotakin mihin tarttua, niin laita joku positiivinen kommentti tai kysymys. Ei kuitenkaan mitään tosikkomaista.
Se mies laittaa sinulle viestiä, jos on kiinnostunut.
Odota.
Pannaanko meneen vai mennäänkö paneen
Paa sille pankkitunnukset niin voi heti tarkastaa tilanteen
hei. Oletko kotona?