Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi? Onko se sinusta liian vaikea laji oppia

Rakkaudestalajiin? ehkä
04.09.2022 |

Onko sulla melkein(vielä)neitsyenä ollessa ikinä kehittynyt seksifantasioita, joissa pääsisin panemaan taas ekaa kertaa? Niin kyllä, rakastelu: tuo maailman vaikein asia, ihmisen oppia, täydellisesti. Kun joutuu siinä niin kovasti aina ajatella, 'miten asioita tulee tehdä, ei tule tehdä ja miltä tilanteet tuntuvat' rakastellessa, miehestä, naisesta, jne. sopivilta, huonoilta vai hyviltä? . Se on raskasta! (harrastaa tälläistä vaativaa ihanaa vaikeaa upeaa ko.lajia) Oletko itse ehkä huomannut tämän (ikävä kyllä) saman asian seksissä itse sitä harrastaessasi?

Seksi? Onko se sinusta liian vaikea laji oppia

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Todellakin! On se vaan vaikeaa.

Vierailija
2/5 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ja ei ole ollut vaikeaa. Etsin tinderistä naisia jotka eivät saa orgasmia ja muutaman olen löytänytkin. Jos haluan hyvää seksiä, niin mulla on yks vakkati joka osaa temput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, tai vähän niinku laulussa sanotaan: "joskus tekis ja toisinaan tai ei (mieli ja sillei)' Badding-laulu. Se riippuu niin fiiliksistä aina ja tilanteesta, missä ja keitä on? Ehkä, tai vähän aina ainakin.

Vierailija
4/5 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole raskasta jos mies tai nainen ei pidä sitä suorituksena. Jos pitää koko ajan miettiä tekeekö jotain oikein niin sitten ei ole oikein turvallisessa suhteessa. Se ei ole niin vakavaa, kivaa aikuisten leikkiä.

Vierailija
5/5 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole raskasta jos mies tai nainen ei pidä sitä suorituksena. Jos pitää koko ajan miettiä tekeekö jotain oikein niin sitten ei ole oikein turvallisessa suhteessa. Se ei ole niin vakavaa, kivaa aikuisten leikkiä.

Ei oo musta noin! Kun se on just sitä, vakavaa ja vaikeaa. Kaikki aikuisena on!

Leikki? Ei aikuiset saa mitään leikkiä! Ei ihmisen kanssa ole ole mitään leikkiä elämän? Vakavaa. Ja siksi on seksikin: vaikea, vaikeanvakava asia. Siksi!