Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassin sisältöä näyttämään pyytänyt kassahenkilö ja vartija saivat pitkän nenän

Vierailija
03.09.2022 |

Kassa halusi että näytän hänelle kassini sisällön. Sanoin, että en ole vienyt mitään ja että en luovu oikeuksistani ja näytä kassini sisältöä. Kassa soitti vartijan paikalle. Sanoin vartijalle saman.

"Kyllä sinun nyt on näytettävä..."
- Ei ole. Ota selvää oikeuksistasi.
"Soitan poliisit paikalle jos et näytä"
- Soita. Minulla on aikaa.

Poliisit tuli 45 minuutin päästä paikalle.

Poliisi vartijalle ja kassalle: "Onko joku nähnyt asiakkaan vievän tavaraa maksamatta kassan ohi?"

Vartija: "Ei ole."

Kassa: "Ei ole."

Poliisi minulle: "Tämä oli tässä. Voit jatkaa matkaasi."

Kyllä, olisin voinut näyttää kassiani. Periaatteessa en kuitenkaan lähde tähän leikkiin, jossa kaupan henkilökunta ja vartijat ohittavat asiakkaiden oikeuksia, koska eivät tiedä mitä saa tehdä. ja mitä ei.

Kommentit (925)

Vierailija
421/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me muut maksetaan kirjoitti:

seuraavaksi valitat koti oloja ja koulu kiusaamista josta sinun rikollinen kaupoista varastaminen johtuu kas kun ette valita hirveistä paska tatuoinneistanne ruhoissanne

Aloittaja ei ole varas, ei ollut varastanut mitään. Onko syy kotioloissasi tai kiusaaamisessa kun et ymmärrä lukemaasi?

Eri, mutta mistä sen tietää? Voihan AP olla oikeasti varastanut jotain, mutta ei tällä kertaa jäänyt kiinni koska poliisi ei lopulta kasseja tarkistanut, tai hän laittoi varastamansa tavarat muualle piiloon. Helppohan siitä on tänne anonyymisti kirjoitella, ja meidän muiden jossitella.

Vierailija
422/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olit varastanut? Tajuat kai, että me muut maksamme ne varkaudet hinnoissa.

Sinun tulisi olla nakkivarasta enemmän huolestunut duopolin ja Sdp :n käynnistä taskuillasi.

Mutta eeeei, joku on saattanut varastaa nakkipaketin ja osuutesi siitä voi olla jopa 0,0000000001 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PalstaTrolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olit varastanut? Tajuat kai, että me muut maksamme ne varkaudet hinnoissa.

Sinun tulisi olla nakkivarasta enemmän huolestunut duopolin ja Sdp :n käynnistä taskuillasi.

Mutta eeeei, joku on saattanut varastaa nakkipaketin ja osuutesi siitä voi olla jopa 0,0000000001 senttiä.

Varailehan pikaisesti aikaa lääkäristä!

Vierailija
424/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää höyrypäät täällä ei nyt millään käsitä, että sitä kassia voi vain avata sen verran että vain kassahenkilö näkee, mitä kassissa on. Nää meinaa, että koko kassin sisältö täytyisi levittää siihen kassalle ja sitten esitellä tavaroitaan kaikille, jotka siinä paikalla on. Henkilökunnalle ja muille asiakkaille.

Juu ja kaikilla pitäisi olla täysi oikeus mennä kauppoihin varastelemaan. Siihen ei saa kukaan puuttua tai heidän oikeuksiaan on loukattu verisesti.

Ap ei rikkonut lakia. Kassa ja vartija olisivat sen tehneet. Mitään epäselvää tässä ei ole.

Otahan lääkkeesi, vit un tyhjäpäinen jankutijankutiääliö.

Taidat olla vartija.

Vainoharhainenkin olet näköjään lisäksi.

En ole vartija, vaan sen kaupan kauppias, jossa kävit näyttämättä laukkuasi.

😂

Eli tietoisesti kannustat henkilökuntaasi toimimaan lainvastaisesti, jotta tienaisit itse enemmän? Ja mielestäsi tällä on hyvä kehua?

Vierailija
425/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita jotka odottavat tämän aloituksen lyövän yli tuhannen vastaajan rajan? Kieltämättä viihdyttävää lukea, vaikka provo olikin.

Vierailija
426/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan hienoa, kun täällä on alullepanijan kaltaisia ihmisiä, joille ei ikinä ole sattunut mitään virheitä. Itse en tiedä kuin yhden sellaisen Paavon, jonka ainoa virhe oli se, että hän luuli kerran olleensa väärässä, mutta ei sitten kuitenkaan ollutkaan.

Vierailija
427/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

me muut maksetaan kirjoitti:

seuraavaksi valitat koti oloja ja koulu kiusaamista josta sinun rikollinen kaupoista varastaminen johtuu kas kun ette valita hirveistä paska tatuoinneistanne ruhoissanne

Aloittaja ei ole varas, ei ollut varastanut mitään. Onko syy kotioloissasi tai kiusaaamisessa kun et ymmärrä lukemaasi?

Eri, mutta mistä sen tietää? Voihan AP olla oikeasti varastanut jotain, mutta ei tällä kertaa jäänyt kiinni koska poliisi ei lopulta kasseja tarkistanut, tai hän laittoi varastamansa tavarat muualle piiloon. Helppohan siitä on tänne anonyymisti kirjoitella, ja meidän muiden jossitella.

Selvästihän aloituksesta haiskahtaa varkaan asenne. Vaikka keksitty tarina onkin, niin aloittaja selvästi myymälävaras.

Vierailija
428/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita jotka odottavat tämän aloituksen lyövän yli tuhannen vastaajan rajan? Kieltämättä viihdyttävää lukea, vaikka provo olikin.

En usko, että on aloittajan lisäksi muita sitä odottavia.

Vierailija
429/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on hyvä. Vartijat ja myyjät usein ovat ennakkoluuloisia ja vahtaavat, seuraavat ja kohtelevat asiakkaita omaan ulkonäkörasistiseen maailmankuvaansa perustuen ilman mitään selkeää syytä eli eivät ole nähneet että olisi varastanut mitään.

Tähän on saatava muutos. Ei ole reilua että osaa asiakkaista ahdistellaan ja kohdellaan nurjamielisesti ulkonäön perusteella. Jokaisella tulisi olla oikeus kulkea ilman ahdistelijaa perässä.

Vierailija
430/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on hyvä. Vartijat ja myyjät usein ovat ennakkoluuloisia ja vahtaavat, seuraavat ja kohtelevat asiakkaita omaan ulkonäkörasistiseen maailmankuvaansa perustuen ilman mitään selkeää syytä eli eivät ole nähneet että olisi varastanut mitään.

Tähän on saatava muutos. Ei ole reilua että osaa asiakkaista ahdistellaan ja kohdellaan nurjamielisesti ulkonäön perusteella. Jokaisella tulisi olla oikeus kulkea ilman ahdistelijaa perässä.

Harmittaako kaltaistasi nistiä kun vahditaan kaupassa?

Vierailija
431/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijan olisi pitänyt pyytää asiakas syrjään. Ei kassalla aleta ketään tutkimaan. Muistan kun kaveriani alettiin tutkia, ja jotkut kuvasivat kännyköillään videolle. Lopulta kävi ilmi, että hälytys johtui pesulapusta takin saumoissa. Siinä vaiheessa kuvaajat olivat jo häipyneet.

Vierailija
432/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa kaupoissa vallitsee kauniit ja rohkeat-kulttuuri, jos et ulkonäkösi perusteella lukeudu tähän ryhmään, olet epäilyttävä varas.

Vierailija
433/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjällä on myös oikeus valita asiakkaansa. Tämmöinen omista oikeuksistaan kiinni pitävä asiakas kävisi minun kaupassani vain kerran.

Syrjintää. Et voi estää ketään tulemasta kauppaasi sen takia, että hän pitää kansalaisoikeuksistaan kiinni.

Ei ole syrjintää, koska kysymyksessä ei ole ikä, sukupuoli, uskonto, ihonväri jne. Kysymyksessä on vain äärimmäisen hankala asiakas, jota ei tarvitse palvella. Kauppa voi myös esim. vaatia, että asiakkuuden ehtona on se, että laukut jätetään lokeroon tai näytetään kassalla. Jos tähän ei suostu, voidaan kieltäytyä palvelemasta.

Näin kauppiaan pitää tehdäkin, ei hänenkään tarvitse olla mikään lammas.

Ap voi aina mennä toiseen kauppaan, mikäli sattuisi vielä olemaan tervetullut sinne.

Vierailija
434/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on väsyttävä jankkaaja, jota joka vie keissin suhteettomiin sfääreihin. Myös hänen vertausesimerkkinsä ovat ontuvia . Tuolla asenteella ei pärjättäisi HR johtotehtävissä viikkoakaan. Pakko olla trolli.

Vierailija
435/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää höyrypäät täällä ei nyt millään käsitä, että sitä kassia voi vain avata sen verran että vain kassahenkilö näkee, mitä kassissa on. Nää meinaa, että koko kassin sisältö täytyisi levittää siihen kassalle ja sitten esitellä tavaroitaan kaikille, jotka siinä paikalla on. Henkilökunnalle ja muille asiakkaille.

Juu ja kaikilla pitäisi olla täysi oikeus mennä kauppoihin varastelemaan. Siihen ei saa kukaan puuttua tai heidän oikeuksiaan on loukattu verisesti.

Niinpä, tietysti pitää saada varastaa, koska kauppias tienaa niin paljon ja minä en!!! Saatana!!!!

Kuka tässä on mitään varastanut?

Kauppias ei voi mielivaltaisesti rikkoa asiakkaan yksityisyyttä muiden asiakkaiden rikkeiden vuoksi. Ihan kuin minua ei voi esim sakottaa sen takia että joku toinen kuitenkin ajaa ylinopeutta. Vaikea konsepti, ymmärrän, mutta jos aikasi pureksit niin ehkä menee läpi.

Kannattaa etsiä sellainen kauppa, jossa ei palveluehtoihin kuulu se, että asiakkaan täytyy jättää laukkunsa pyydettäessä lokeroon tai näyttää se kassalla. Yksityisyrittäjänä toimiva kauppias ei tuota mitään sellaista julkista palvelua, joka on taattava kaikille. Sossun tiskillä voit urputtaa oikeuksistasi ihan niin paljon kuin huvittaa. Jos et kaupan kassalla suostu pyydettäessä kassiasi näyttämään, jätä ostoksesi siihen (ne ovat kauppiaan omaisuutta siihen saakka, kun ne on maksettu), ja käy jatkossa kaupassa jossakin muualla.

Vierailija
436/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nisti, enkä puhu yhdestä vaan useasta ihmisestä, asiakkaasta.

Taidat itse olla Ap:n kertoma kassamyyjä.

Vierailija
437/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran hassu juttu kaupassa: haahuilin hyllyjen välissä varmaan epäilyttävän näköisesti kun en löytänyt haluamaani tuotetta. Kun menin mitään ostamatta ulos, minut pysäytti itse epäilyttävän näköinen mies ja pyysi minua avaamaan kassini. Minä pyysin häntä näyttämään todistuksen, että hän on myymäläetsivä. Etsivän kortissa oli vanhentunut päivämäärä, mutta lopulta kuitenkin näytin kassini sisällön. Olisi pitänyt olla myös kuitti, mutta minulla oli miljoona kuittia kukkarossa. Ei se etsivä jaksanut odottaa, että löydän oikean :-)

Vierailija
438/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako yliksellä tai deeB webissä tms. virtuaalisia selkääntaputuksia, jos on aloittanut provon jolla yli tuhat vastaajaa? Vaikka olisi itse kirjoittanut puolet vastauksista?

Vierailija
439/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useissa kaupoissa vallitsee kauniit ja rohkeat-kulttuuri, jos et ulkonäkösi perusteella lukeudu tähän ryhmään, olet epäilyttävä varas.

Äiti laittoi aina minkkiturkin päälle, jos meni vähänkin hienompaan kauppaan :-)

Vierailija
440/925 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nisti, enkä puhu yhdestä vaan useasta ihmisestä, asiakkaasta.

Taidat itse olla Ap:n kertoma kassamyyjä.

Tottakai olen, olen myös lutun varkaiden sukulaismies, sofia, moni bloggaaja ja mitä muita näitä nyt oli. Olen aina juuri se, jota paheksut ja vainoat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme