Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (137)
No on uunoja! Naimsissa jo 16 vuotta ja mies osaa huolehtia kortsun joka kerta paikalleen. Mainitsen vielä, että mun miehelle on ok, mulle ei sovi hormonit.
Vierailija kirjoitti:
Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.
Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.
Mitä rumempi mies, sitä todennäköisemmin nillittää kondomin käytöstä. Tasokas mies osaa suojella itseään taudeilta ja ei-toivotuilta jälkeläisiltä.
Minulle ei ole tarpeeksi isoja kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole tarpeeksi isoja kondomeja.
Lol. Tästä kommentista tietää, ettei mies ole eläissään ollut tilanteessa, jossa kondomille olisi voinut olla käyttöä. Ellei sun sukuelimen ympärysmitta ole isompi kuin pääsi (ja sehän ei ole), niin kortsut kyllä mahtuu.
Tasokas mies ja yhdenyönsuhde ilman kondomia ovat toisensa poissulkevia asioita.
Apinarokko, joku supertippuri johon ei mikään antibiootti tehoa, HIV:n leviäminen myös Suomessa... Saa olla aika hiton onnellinen että nuoruuden sekoiluvuodet on taaksejäänyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.
Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan
Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.
Miksi se "yhden illan hoito" ei käytä ehkäisyä ja vaadi kondomin käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rumempi mies, sitä todennäköisemmin nillittää kondomin käytöstä. Tasokas mies osaa suojella itseään taudeilta ja ei-toivotuilta jälkeläisiltä.
Hyvä vedätysyritys mutta kaukana totuudesta.
Miehet ei tykkää käyttää kortsua koska se vie tunnon. No valtio tykkää kun vauvoja tulloo
Jätkät sano, ettei yhestä kerrasta voi pamahtaa paksuksi.
Ernesti sanoi, että en saa. Yököttää hedelmöittää, mutta Ernesti päättää
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.
Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.
Ei tauti terveeseen tartu.
Ei ole mahdolliset lapset minun ongelmani. Olen aina feikkinimellä liikkeellä, joten siinähän yrittää löytää minua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et huolehdi ehkäisystä yhden illan juttujen kanssa?
Miksi se olisi aina vaan miehen homma huolehtia?
No miksiköhän? Oisko niin, että kortsu on ainut joka suojaa sukupuolitaudeilta. Onhan niitä naisillekin kyllä kondomeja, että... Mut onko tunne sitten niin kuin pussiin tökkis:D
On niin voittajafiilis, kun saa laukaista mällit naiseen sisälle.