Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
28.08.2022 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Panen vain siistejä ja taudittomia naisia

Voi nekin tulla raskaaksi

Vierailija
62/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää käyttää kortsua koska se vie tunnon. No valtio tykkää kun vauvoja tulloo

Tässä todellinen syy. Ei ole järkeä panna, jos se ei tunnu miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää käyttää kortsua koska se vie tunnon. No valtio tykkää kun vauvoja tulloo

Tässä todellinen syy. Ei ole järkeä panna, jos se ei tunnu miltään.

MIes nautiskelee pannessa ja naisen on huolehdittava itse ehkäisystä

Vierailija
64/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumieheni kuulemma käyttää kondomia vaimon kanssa niin ei tartte välttämättä muuden kanssa. Miehen mielestä vaimo inhoaa spermaa, omasta mielestäni vaimo on fiksu ja tuntee miehensä.

Vierailija
65/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä. N22

Vierailija
66/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Tarkistatko naisilta aina että sukupuolitaudit on testattu ja todettu negatiivisiksi, vai miten varmistat taudittomuuden?

Vierailija
67/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä. N22

Sinä vaan et ole nainen.

Vierailija
68/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastaa hetero seksiä, jos ei pääse laukeamaan spermoja naiseen? Sehän se hetero seksin tarkoitus juuri on, vauvojen tekeminen nimittäin.

Vierailija
69/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistatko naisilta aina että sukupuolitaudit on testattu ja todettu negatiivisiksi, vai miten varmistat taudittomuuden?

Sporttisia ja kauniita naisia. Rumilla ja lihavilla on tauteja, joten niihin en koske

Vierailija
70/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 30 vuotias.

Ja jos et ymmärtänyt miten se vaikuttaa, niin siten, että erektiota on vaikea ylläpitää ja pitää tuikata nopeasti sisään, jos/(kun) sellaisen lopulta saa.

Vierailija
71/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttisia ja kauniita naisia. Rumilla ja lihavilla on tauteja, joten niihin en koske

Menehän takaisin terveystiedon tunnille :D Provohan tämä on, mutta taudit on siitä tasa-arvoistavia, että kuka vain voi sairastua kun tilaisuus tulee, ja osaa taudeista voi kantaa pitkään oireettomana ja täysin tietämättään.

Vierailija
72/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, eiköhän tän ketjun vastaukset jo kerro, että uunoja ne on. Mä oon kyllä jättänyt seksin kylmästi väliin siinä kohtaa kun miehelle on ollu ongelma käyttää ehkäisyä.

Vierailija
73/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu sai lapsen yhen illan jutusta, nyt mies nillittää elareista ja kaikesta :D mut ei kelvannut kumi ei.

Vierailija
74/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli 30 vuotias.

Ja jos et ymmärtänyt miten se vaikuttaa, niin siten, että erektiota on vaikea ylläpitää ja pitää tuikata nopeasti sisään, jos/(kun) sellaisen lopulta saa.

Panetko ilman kumia?

Vierailija
75/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu sai lapsen yhen illan jutusta, nyt mies nillittää elareista ja kaikesta :D mut ei kelvannut kumi ei.

Tarjosko nainen kumia?

Vierailija
76/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kiskalla ei ollut xl-kondomeja. Kysyin kassaneidiltä joka punastellen vastasi ettei heillä ole niin isoja.

Vierailija
77/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen antaa ilman kumia? Nainen viimekädessä päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Vierailija
78/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen antaa ilman kumia? Nainen viimekädessä päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Nainen voi toivoa lasta tai olla välinpitämätön seksitaudeista. Ja mies päättää omasta seksikäyttäytymisestään ja sen seurauksista viimekädessä, ei se nainen.

Vierailija
79/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastaa hetero seksiä, jos ei pääse laukeamaan spermoja naiseen? Sehän se hetero seksin tarkoitus juuri on, vauvojen tekeminen nimittäin.

Moni yhden yön nainen on juurikin toivonut spermoja sisään

Vierailija
80/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen haluaa lapsen, hömelö.

Kun raskaus on alkanut, mies ei voi sille enää mitään ja maksaa sitten elareita 18 vuotta.

Ovatko nämä ketjuun kirjoittaneet miehet ihan normaalijärkisiä, vai jälkeenjääneitä?