Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.
Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan
Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.
Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman.
Enhän minä pitsiäkään nyplää hanskat kädessä.
Panen vain lihavia jotka antaa laittaa ilman kortsua kun kerrankin saavat jonkun normaalin sänkyyn
Vaihda varattuihin. Heidän kanssa kaikki on paljon helpompaa. He ei luule, että seksistä seuraa jotain suurempaa, he käyttää kumia sanomatta, eivätkä huutele kylillä ketä käy painamassa.
Saunaan ei mennä sadetakki päällä.
Jos ottaa seuraavan päivän pillerin pois luuleeko nainen ottaneensa sen?
Jälkikasvua
Voin sanoa 30-vuoden seksikokemuksella, että asia on noin aina ollut.
Se vain nyt on niin.
Siinä voidaan miettiä biologiaa ja evoluutioita ja asteroideja ja kiihottumisia ja lisääntymisiä sun muita. Mutta seksin primääri tarkoitus on lisääntyminen, eikä se onnistu kumisen hupun kanssa.
Aina asiat ei ole järjellä selitettävissä ja joka tapauksesa asia on niiden kahden välinen eikä kenenkään ulkopuolisen jäkättämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et huolehdi ehkäisystä yhden illan juttujen kanssa?
Miksi se olisi aina vaan miehen homma huolehtia?
Taidat olla tyhmä... ne naiset haluaa lapsia, kun eivät käytä ehkäisyä.
Panomiehellä on vasektomia tehtynä. Kondomi on vain tautien ehkäisyyn. As it should be.
Minä olen niin kiltti mies, että käyttäisin kyllä ehkäisyä. Siis jos joskus saisin naista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi et huolehdi ehkäisystä yhden illan juttujen kanssa?
Miksi se olisi aina vaan miehen homma huolehtia?
Koska minulla on kova vauvakuume.
N
Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
No on uunoja! Naimsissa jo 16 vuotta ja mies osaa huolehtia kortsun joka kerta paikalleen. Mainitsen vielä, että mun miehelle on ok, mulle ei sovi hormonit.
Tämä. Yhden illan jutuissa kannattaa suosia varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Panen vain lihavia jotka antaa laittaa ilman kortsua kun kerrankin saavat jonkun normaalin sänkyyn
Ja ne ei saa todennäköisesti lapsiakaan, kun on lihavia, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.
Joo tää keskustelu ei koske sua :D
Monilla miehillä on tämä hedelmöitys fantasia ja pillerit kannattaa piilottaa! Varokaa, tai ootte raskaana, ettekä tiedä kelle kundeista... Tai ketä ne oli...
Mä olin kolmikymppisenä todella vauvakuumeinen sinkku ja puhelin miehille siitä ihan avoimesti. Silti he ryhtyivät seksiin ilman kondomia,vaikka eivät itse halunneet lapsia. Sehän sopi mulle silloin, mutta kyllä ihmetyttää edelleen heidän kannaltaan.
Kondomia kannattaa aina käyttää, kun uusi tuttavuus kyseessä. Itse sain kauan sitten klamydian mieheltä, joka vaikutti pyhäkoulupojalta siloposkineen. Yritin sanoa, että kondomia täytyy käyttää, mutta hän sanoi, ettei sitten tuntuisi miltään. No, 10 vrk tästä ja järkky vihlonta alavatsassa sai minut hakeutumaan lääkäriin. Klamydiahan minulla oli. Sitten aloin pelätä, että ehkäpä miehellä oli hiv myös. Pari hiv-testiä sitten teetin myös ennenkuin huokaisin helpotuksesta. Opetus: koskaan ei pidä luottaa näissä asioissa. La.
Paavi on sen kieltänyt. Ja paavilla on suora linja Jumalaan, joten mikä minä olen häntä epäilemään?