Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
28.08.2022 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tautien jyllätä, jeah.

Vierailija
82/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhdyntä välttämättömyys seksiä harrastettaessa? Minulle ei ole, mutta pääsääntöisesti näin varmasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi et huolehdi ehkäisystä yhden illan juttujen kanssa?

Miksi se olisi aina vaan miehen homma huolehtia?

No miksiköhän? Oisko niin, että kortsu on ainut joka suojaa sukupuolitaudeilta. Onhan niitä naisillekin kyllä kondomeja, että... Mut onko tunne sitten niin kuin pussiin tökkis:D

Sama tuntuman pilaaja se miehenkin kondomi on. Eli turha vähätellä naisen vastuuta kondomin käytössä, jos peruste naiskondomin käyttämättömyydelle on tuntumajuttu.

Vierailija
84/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan yhden illan hoitoja vain vanhempien naisten kanssa. Selvästi vanhempien.

M43

Vierailija
85/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksiköhän? Oisko niin, että kortsu on ainut joka suojaa sukupuolitaudeilta. Onhan niitä naisillekin kyllä kondomeja, että... Mut onko tunne sitten niin kuin pussiin tökkis:D

Sama tuntuman pilaaja se miehenkin kondomi on. Eli turha vähätellä naisen vastuuta kondomin käytössä, jos peruste naiskondomin käyttämättömyydelle on tuntumajuttu.

Kyllä se tuntuma on paras ilman kondomia

Vierailija
86/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Panen vain siistejä ja taudittomia naisia

Tarkistatko naisilta aina että sukupuolitaudit on testattu ja todettu negatiivisiksi, vai miten varmistat taudittomuuden?

Itselläni on toiminut tämä, eli kysyn hyvissä ajoin ennenkuin mitään seksikästä ehtii tapahtumaan että käyttääkö nainen pillereitä. Ellei käytä, niin sitten viettelen ja yritän saada naisen unohtamaan aiheen ja nain paljaalla ja päästän sisään. Koska nainen joka ei käytä pillereitä, ei ole myöskään aktiivinen seksissä ja on suuri todennäköisyys sille ettei hänellä ole myöskään tauteja.

Vierailija
87/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, onhan osalla suomalaisista miehistä se harhaluulo, ettei HIV tartu suomalaisiin. Siksi eivät varmaan viitsi kondomia käyttää.

Vierailija
88/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mieste kannattaisi käyttää kumia

Vierailija
89/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, onhan osalla suomalaisista miehistä se harhaluulo, ettei HIV tartu suomalaisiin. Siksi eivät varmaan viitsi kondomia käyttää.

Todella epätodennäköistä, että suomalaisesta naisesta hiv tarttuisi mieheen

Vierailija
90/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät käytä ehkäisyä edes silloin, kun hyväksikäyttävät tajuttomia lapsia.

Vierailija
91/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas mies ja yhdenyönsuhde ilman kondomia ovat toisensa poissulkevia asioita.

Tämä!! Tajutkaa jo! Baareista lähtee mukaan vain ne jämäl u userit, se alin saasta ja taudit tulee niiden mukana. Älä ikinä lähde halvan miehen kanssa jatkoille.

Vierailija
92/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuma on paras ilman kondomia

Miksi et kelpaa parisuhteeseen?

Vierailija
93/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät käytä ehkäisyä edes silloin, kun hyväksikäyttävät tajuttomia lapsia.

Mistä vitusta ton repäsit?

Vierailija
94/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä. N22

Kyllä siitä täytyy pitää huoli että molemmat nauttii. Mies JA muna.

Vierailija
95/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Panen vain siistejä ja taudittomia naisia

Tarkistatko naisilta aina että sukupuolitaudit on testattu ja todettu negatiivisiksi, vai miten varmistat taudittomuuden?

Katson että ei ole tatuointeja tai lävistyksiä.

Vierailija
96/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehellä on oikeus nautintoon. Jos mies ei halua käyttää kortsua, niin minusta meidän naisten tulisi kunnioittaa sitä ja käyttää itse pilleriä. N22

Kyllä siitä täytyy pitää huoli että molemmat nauttii. Mies JA muna.

Kyllä se on niin paljon paremman tuntuista kun saa vapaasti antaa sperman virrata. 

Vierailija
97/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rumempi mies, sitä todennäköisemmin nillittää kondomin käytöstä. Tasokas mies osaa suojella itseään taudeilta ja ei-toivotuilta jälkeläisiltä.

Tämä. Tyhmä on tyhmä vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
98/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille niille sankareille, ketkä pistävät naisen paksuksi ja makselevat elareita seuraavat 18 vuotta :D  Ja teitä on paljon...

Vierailija
99/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kaikille niille sankareille, ketkä pistävät naisen paksuksi ja makselevat elareita seuraavat 18 vuotta :D  Ja teitä on paljon...

Naisen kuuluu huolehtia ehkäisystä

Vierailija
100/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin kiltti mies, että käyttäisin kyllä ehkäisyä. Siis jos joskus saisin naista.

Hyvä sinä!