Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
28.08.2022 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi suostut seksiin ilman kondomia? Se on ihan kahden kauppa se hässiminen.

Vierailija
42/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.

Joo tää keskustelu ei koske sua :D

Ei tarvii loukata. Mulla on tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.

Joo tää keskustelu ei koske sua :D

Ei tarvii loukata. Mulla on tunteet.

Sekin vielä :D

Vierailija
44/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan hedelmöittää naisia

Hah hah haa!

Vierailija
45/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Vierailija
46/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan isäksi sun lapselle ja muidenkin naisten

Ihanaa

Vierailija
47/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitosori

Ja siitosori siittää - sinutkin

Vierailija
48/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietty lapsen, vaikka en saa suhdetta.

Selkiskö? Taudin uhka täytyy vaan hyväksyä

Vierailija
49/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.

Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.

Ei tauti terveeseen tartu.

Persreiästä ne pahimmat bakteerit tulee

Vierailija
50/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.

Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.

Ei tauti terveeseen tartu.

Persreiästä ne pahimmat bakteerit tulee

Siittämään siis, pers silti ensin tiettyy

Vierailija
51/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hoidettavana aina päivällä. Ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt enkä tule käyttämään, sillä sitä ei jalkojen haistelussa tarvita.

Vierailija
52/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan 

Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.

Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman. 

Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Vierailija
53/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska homot ei tarvitse ehkäisyä.

Vierailija
54/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta yhden illan hoitoja sukukypsien naisten kanssa

Vierailija
55/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomien ostaminen on paheksuttavaa. Itsekin saatan nauraa ilkeästi jos näen jollain kondomeja kassahihnalla. Ällöttävää, miten niin moni heittäytyy himojensa vietäväksi että pitää ostaa jotain ehkäisyvälineitä.

Vierailija
56/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tusinan verran naisten kanssa, aina kumi mukana ja sitä käyttänyt pääosin. Tuntoon vaikuttaa äärimmäisen vähän, jos ei muka mitään tunne nii ei joko osaa käyttää tai on väärän kokoinen.

Näistä naisista kaksi sanoi ettei halua että käytän ja kaksi sanoi ettei oo pakko.

Klamydiahan tuolta yhdeltä sitten tuli. M24

Vierailija
57/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tusinan verran naisten kanssa, aina kumi mukana ja sitä käyttänyt pääosin. Tuntoon vaikuttaa äärimmäisen vähän, jos ei muka mitään tunne nii ei joko osaa käyttää tai on väärän kokoinen.

Näistä naisista kaksi sanoi ettei halua että käytän ja kaksi sanoi ettei oo pakko.

Klamydiahan tuolta yhdeltä sitten tuli. M24

Kai panit vahingon kiertämään?

Vierailija
58/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Vierailija
59/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kolmikymppisenä todella vauvakuumeinen sinkku ja puhelin miehille siitä ihan avoimesti. Silti he ryhtyivät seksiin ilman kondomia,vaikka eivät itse halunneet lapsia. Sehän sopi mulle silloin, mutta kyllä ihmetyttää edelleen heidän kannaltaan.

Minäkin tapasin kaltaisesi naisen yhtenä iltana. Juteltiin baarissa jo mitä halutaan elämältä, sekä mitkä on mm. perhe haaveet. Jatkoilla nainen oli voit tulla ilman kumia mutta muista, ettei hän tee aborttia sitten. Siemenet meni yön ja seuraavan päivän aikana monesti sisään, Kysyistä naista kutsutaan nykyään vaimokseni ja lapseni äidiksi.. 

Vierailija
60/137 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.

Panen vain siistejä ja taudittomia naisia