Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.
Joo tää keskustelu ei koske sua :D
Ei tarvii loukata. Mulla on tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin kaikki hengiltä joka tapauksessa joten aivan turhaa vaivaa.
Joo tää keskustelu ei koske sua :D
Ei tarvii loukata. Mulla on tunteet.
Sekin vielä :D
Haluan hedelmöittää naisia
Hah hah haa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.
Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan
Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.
Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman.
Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.
Haluan isäksi sun lapselle ja muidenkin naisten
Ihanaa
Olen siitosori
Ja siitosori siittää - sinutkin
Haluan tietty lapsen, vaikka en saa suhdetta.
Selkiskö? Taudin uhka täytyy vaan hyväksyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.
Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.
Ei tauti terveeseen tartu.
Persreiästä ne pahimmat bakteerit tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen aina peräsuoleen niin ei tarvii kondomia.
Ja tämähän ei siis poista sukupuolitautien riskiä.
Ei tauti terveeseen tartu.
Persreiästä ne pahimmat bakteerit tulee
Siittämään siis, pers silti ensin tiettyy
Olen käynyt hoidettavana aina päivällä. Ehkäisyä en ole koskaan käyttänyt enkä tule käyttämään, sillä sitä ei jalkojen haistelussa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.
Kumi ei tunnu hyvältä ja olen korkeastikouluttu ja pidän itsestäni huolta. Yleensä riittää ilmoitus vain, etten käytä kumia koska tunnu hyvältä kummastakaan
Ethän sinä pidä itsestäsi huolta vaan menet maksimaalinen nautinto edellä taudeista ja muista seurauksista piittaamatta.
Käyn salilla ja olen maratoonin juossut, sekä purjehdin. En pakota ketään seksiin vaan annan naisen vapaasti valita mätäs märkänä ottaako ilman kumia munan sisäänsä vai olee ilman.
Minulle liikunta on nautinnon lähde ja maraton ei läheskään pisin juoksumatkani. Yhtään munaa en enää sisääni ilman kumia ota. Itsestä huolehtiminen on minulle riittävää unta, terveellistä ruokaa, terveyttä edistävää liikuntaa, hyvää hygieniaa sekä älyllisistä ja sosiaalisista tarpeistani huolehtimista. Pelkkä liikunta on riman ali sukeltamista.
Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.
Koska homot ei tarvitse ehkäisyä.
en harrasta yhden illan hoitoja sukukypsien naisten kanssa
Kondomien ostaminen on paheksuttavaa. Itsekin saatan nauraa ilkeästi jos näen jollain kondomeja kassahihnalla. Ällöttävää, miten niin moni heittäytyy himojensa vietäväksi että pitää ostaa jotain ehkäisyvälineitä.
Olen ollut tusinan verran naisten kanssa, aina kumi mukana ja sitä käyttänyt pääosin. Tuntoon vaikuttaa äärimmäisen vähän, jos ei muka mitään tunne nii ei joko osaa käyttää tai on väärän kokoinen.
Näistä naisista kaksi sanoi ettei halua että käytän ja kaksi sanoi ettei oo pakko.
Klamydiahan tuolta yhdeltä sitten tuli. M24
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tusinan verran naisten kanssa, aina kumi mukana ja sitä käyttänyt pääosin. Tuntoon vaikuttaa äärimmäisen vähän, jos ei muka mitään tunne nii ei joko osaa käyttää tai on väärän kokoinen.
Näistä naisista kaksi sanoi ettei halua että käytän ja kaksi sanoi ettei oo pakko.
Klamydiahan tuolta yhdeltä sitten tuli. M24
Kai panit vahingon kiertämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munani tarvitsee paljaa emättimen stimulointia varsinkin humalassa jotta seisoo kui rautakanki ja laukean.
Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kolmikymppisenä todella vauvakuumeinen sinkku ja puhelin miehille siitä ihan avoimesti. Silti he ryhtyivät seksiin ilman kondomia,vaikka eivät itse halunneet lapsia. Sehän sopi mulle silloin, mutta kyllä ihmetyttää edelleen heidän kannaltaan.
Minäkin tapasin kaltaisesi naisen yhtenä iltana. Juteltiin baarissa jo mitä halutaan elämältä, sekä mitkä on mm. perhe haaveet. Jatkoilla nainen oli voit tulla ilman kumia mutta muista, ettei hän tee aborttia sitten. Siemenet meni yön ja seuraavan päivän aikana monesti sisään, Kysyistä naista kutsutaan nykyään vaimokseni ja lapseni äidiksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli iän myötä hiipuva mieskuntosi ei kestä ilman lerpahdusta kondomin laittoa? Nyt olisi aika alkaa pitämään huoli siitä alakerran kunnosta, sillä pian ei seiso eikä tunnu edes selvinpäin ja seksitauti ei ainakaan tilannetta paranna.
Panen vain siistejä ja taudittomia naisia
Nainen, miksi suostut seksiin ilman kondomia? Se on ihan kahden kauppa se hässiminen.