Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?
Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?
Kommentit (137)
Sinkkujen kanssa käytän, varattujen kanssa en
Onko se ehkäisy nyt niin tärkeää?
Mulla on piuhat poikki. Kondylooma ja Herpes löytyy.
Hiv ois pahin mitä voi saada, mutta siihen on nykyään lääkkeet et pysyy kurissa.
Jos sattuu tulemaan raskaus(aina mahdollista vaikka piuhat poikki) niin kela hoitaa kun on ainakin 400k€ velat ulosotossa. Ei siis oo ja tuskin tuleekaan koskaan luottotiedot takaisin.
Naisia kiinnostaa vain vastuuttomat jännittävät panokaverit ja kortsua käyttävät vain järkevästi ajattelevat miehet. Naiset haluaa vahvaa tunnetta, eikä rationaalista ajattelua. Syytä voit siis etsiä peilistä.
Ei ole kukaan naisista pyytänyt, joten en käytä.
Naiset huolehtii ehkäisystä joten ei itse tarvitse siitä huolehtia
Aina käytän kumia. Ainoa poikkeus tulee siinä, jos se yhden illan nainen itse nappaa kumin pois ja ottaa suihin. En yksinkertaisesti pystyisi keskeyttämään sitä, vaan se on omasta tahdostani riippumaton asia jos nainen sitten haluaa edetä suihinotossa loppuun asti ja antaa minun laueta suuhunsa. Näin käy kuitenkin ehkä vain joka viides kerta.
Piuhat on poikki, mutta silti kumi.
Kyllä mä käytän aina. Ties missä nainen käyny ennen mua.
M 32
Mä laitan itse sen kumin vaikkei nainen pyytäisi. Ei kiinosta rueta faijaksi jollekin yh-äidille. plus missä sekin käynyt ennen mua.
Mä vedän aina kumihatulla.
Air thin on just hyvä.
Aina vetäsen kumilla. Ohuet on snadisti parempia kumeja.
Tosimies ei halua olla kuminnussija. Se on sama kuin kapakassa joisi maitoa oluen sijaan.