Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nätti täytyy 5-kymppisen olla että kelpaa suhteeseen?

Vierailija
25.08.2022 |

Vaikuttaako ylipaino vielä tuossa iässä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lähtökohta parisuhteelle on se, että ei omaa mt-ongelmaa. 2. lähtökohta on, ettei omaa päihdeongelmaa.

3. lähtökohta on, ettei omaa persoonallisuushäiriötä.

Jos pystyt täyttämään em. lähtökohdat, olet parisuhdekelpoinen iästä riippumatta.

Vierailija
82/83 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!

Mä luulen ettet sä Keijo-Petteri oo mulle tarpeeksi nätti 😉 t. Nätti hoikka rintava 50+ lady

Roikkutissit ovat rumat. N22

Ja sinä et ole nainen vieläkään. Täyttikö tämä sivupersoonasi vuosia hiljattain, koska aiemmin kirjoittelit nimimerkillä N21?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keijo-Petteri kirjoitti:

Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!

Mä luulen ettet sä Keijo-Petteri oo mulle tarpeeksi nätti 😉 t. Nätti hoikka rintava 50+ lady

Roikkutissit ovat rumat. N22

Jälleen ihmettelen täsä iän kritisoimista. Olemme kaikki samassa veneessä. Jokaisellameillä on ollut nuorena kiinteät tissit. Jokaiselle meistä tulee vanhana roikkutissit.

Ei, edes sinä et ole tämän yläpuolella. Älä siis halveksi itseäsi.