Miten nätti täytyy 5-kymppisen olla että kelpaa suhteeseen?
Vaikuttaako ylipaino vielä tuossa iässä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Miksi kukaan haluaa parisuhteen? Minä en tiedä, kun minulla ikisinkkuna on vain illuusio siitä mitä se on, ja jatkuvien rukkasten jälkeen olen ymmärtänyt, että se ei ole minun juttuni. Enkä ole edes kokeillut.
Tapasin mieheni nelikymppisenä mutta ottaisi hän minut vaimokseen myös viisikymppisenä. Teinivuosista on jo aikaa niin ylipainoa on kertynyt parikymmentä kiloa. Ei ollut kiloista kiinni rakkaus, hyvä kun on muotoja. Nätti katsella ja hyvä valoisa luonne, meidän on helppo tulla toimeen ja meillä on yhteiset mielenkiinnon kohteet. Rakkautta on paljon enemmän kuin kummallakaan aikaisemmissa suhteissa, matkalla on opittu. Se juttu meillä oli, että opettelemme puhumaan ja sanoittamaan mitä tarkoitamme. Riidan yhteydessäkään en unohda, että minä rakastan tuota miestä. Yhdessä olemme ehkä parhain versio itsestämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Miksi kukaan haluaa parisuhteen? Minä en tiedä, kun minulla ikisinkkuna on vain illuusio siitä mitä se on, ja jatkuvien rukkasten jälkeen olen ymmärtänyt, että se ei ole minun juttuni. Enkä ole edes kokeillut.
Olen ollut kolmessa parisuhteessa, kaikki olleet sen mittaisia, että toiseen on ehtinyt tutustua. Viimeisin kesti liki 20 vuotta. Nyt on yritetty ja vaikka välillä on ikävä läheisyyttä ja toisen ihmisen tuomaa turvaa, niin kyllä elämä on kuitenkin parempaa yksin ja itsenäisenä.
Ei ihmistä ole tarkoitettu olemaan yksin eli jostainhan se lähipiiri löytyy, ystävistä ellei omasta perheestä.
Minä olen kyllä onnellinen hyvän miehen puolisona, ei tulisi yksin elettyä näin vaihtelevaa ja mielenkiintoista elämää.
Vääriä miehiä etsii jos nätteys tai ulkonäkö on prioriteeteissa ensimmäisenä. Semmosen miehen ei tule ikinä onnelliseksi jolle ulkonäkö on numero yksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten? Juomalla siideriä ja syömällä sipsuja säkkitolkulla telkun ääressä? Miten 5-kymppinen nauttii elämästä ilman puolisoa?
Vierailija kirjoitti:
Vääriä miehiä etsii jos nätteys tai ulkonäkö on prioriteeteissa ensimmäisenä. Semmosen miehen ei tule ikinä onnelliseksi jolle ulkonäkö on numero yksi.
Siis semmosen miehen kanssa piti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten? Juomalla siideriä ja syömällä sipsuja säkkitolkulla telkun ääressä? Miten 5-kymppinen nauttii elämästä ilman puolisoa?
Todennäköisesti siinä parisuhteessa ajaudutaan tuohon tilanteeseen, että juodaan siideriä ja syödään sipsejä telkkarin ääressä. Sen takia parisuhteessa lihotaankin niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmistä ole tarkoitettu olemaan yksin eli jostainhan se lähipiiri löytyy, ystävistä ellei omasta perheestä.
Minä olen kyllä onnellinen hyvän miehen puolisona, ei tulisi yksin elettyä näin vaihtelevaa ja mielenkiintoista elämää.
Millaista vaihtelevaa ja mielenkiintoista elämää elät ja miten se ei olisi mahdollista yksin tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden 50v miehen, joka erosi pitkästä suhteesta ja nyt seurustelee ikäisensä naisen kanssa. Minun silmään se nimen omaan näyttää siltä, että nauttivat elämästä. Kesällä mm. veneilivät, mökkeilivät, juovat viiniä ja parantavat maailmaa, tapaavat (yhdessä) toistensa ystäviä jne. Ei heillä varmasti mitään yhteenmuuttoaikeita ole, mutta suhteessa ovat kuitenkin ja tosiaan ovat toisiaan läheisilleen esitelleetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli just pitkä ketju siitä, että parisuhteessa olevat naiset ei saa mitään tehtyä, ainoastaan ahdistuu kun mies on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden 50v miehen, joka erosi pitkästä suhteesta ja nyt seurustelee ikäisensä naisen kanssa. Minun silmään se nimen omaan näyttää siltä, että nauttivat elämästä. Kesällä mm. veneilivät, mökkeilivät, juovat viiniä ja parantavat maailmaa, tapaavat (yhdessä) toistensa ystäviä jne. Ei heillä varmasti mitään yhteenmuuttoaikeita ole, mutta suhteessa ovat kuitenkin ja tosiaan ovat toisiaan läheisilleen esitelleetkin.
Veneily voi olla ihan helvetistä, jos toinen siinä koko ajan selittää mitä pitää tehdä, kuka hoitaa mökin siivoukset ja korjaukset, alkoholisoituu vielä siinä seurassa juodessa. Onneksi ei tarvitse lähteä veneilemään ja mökkeilemään, mutta tosi hyvä, kun heille sopii noin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino vaikuttaa negatiivisesti
Myös ikä vaikuttaa negatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli just pitkä ketju siitä, että parisuhteessa olevat naiset ei saa mitään tehtyä, ainoastaan ahdistuu kun mies on kotona.
Luin saman ketjun, ja jotkut ihan lamaantuvat, kun mies on kotona eikä osata tehdä yhtikästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista vaihtelevaa ja mielenkiintoista elämää elät ja miten se ei olisi mahdollista yksin tehdä?
Sellaista mikä tuntuu hyvälle. Joissakin harrastuksissa on mukavampi kun on kaveri. Retkeily erämaassa, kiipeily ja seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mikä tuntuu hyvälle. Joissakin harrastuksissa on mukavampi kun on kaveri. Retkeily erämaassa, kiipeily ja seksi.
Olen harrastanut retkeilyä yksin ja totta puhuakseni saan paremmat orgasmitkin yksin vaikka on tuo tapailukumppani. Ehkä minussa on jotain vikaa, mutta en edes naimisissa ollessa nauttinut seksistä erityisesti vaan mieluummin hoitelin itseni yksin. Voin masturoida monta tuntia päivässä sen sijaan, että harrastaisin seksiä toisen kanssa.
Ylä- ja alapeukuista päätellen moni terveellä itsetunnolla varustettu mies pysyy kaukana 5-kymppisistä Suomalaisista naisista.
Jos ne todellakin on heidän rehellisiä ajatuksia kaikista Suomalaisista miehistä, eikä vaan pelkkiä provoja.
Kokemukseni mukaan tavallinen, positiivisesti elämään suhtautuva ja itsestään huolehtiva viisikymppinen nainen kyllä kelpaa, toinen asia on löytääkö seuraa, jota itse haluaa.
Oletko varma, että myös miehesi aikoo tehdä niin?