Miten nätti täytyy 5-kymppisen olla että kelpaa suhteeseen?
Vaikuttaako ylipaino vielä tuossa iässä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä olen suhteessa useammankin +50v naisen kanssa.
Tykkäävät panna eikä tartte leikkiä perhettä tai että rakastaisit.
Osaavat arvostaa treenattua kroppaa ja kookasta qullia.
Ovat yleensä sen verran omillaan toimeentuleva, etteivät ole kanssani varallisuuteni vuoksi.
Ihan parhaita naisia!
Makunsa kullakin. Itse etsin herttaista ja tyttömäistä naista, jolla huumorintajua, mutta myös sopivasti syvällisyyttä luonteessaan vakavaan suhteeseen. Bmi normaali ja liikunnasta pitävä saisi olla. En halua hyvää naista jakaa muiden miesten kanssa.
No onhan täällä sentää joku oikea MIES 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!
Mä luulen ettet sä Keijo-Petteri oo mulle tarpeeksi nätti 😉 t. Nätti hoikka rintava 50+ lady
Roikkutissit ovat rumat. N22
Sori nyt vaan mut ootsä Keijo-Petteri 22 v.nainen? Tiedoksi sullekin joka tapauksessa, että rintani ovat sporttiset ja kiinteät eli sullakin on vielä toivoo 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!
Mä luulen ettet sä Keijo-Petteri oo mulle tarpeeksi nätti 😉 t. Nätti hoikka rintava 50+ lady
Saattaapa ne vielä tulla sullekin. Älä sit tule tänne itkemään
Minä ainakin itse 49 -v. toivoisin kovastikin ikätoveriani suhteeseen.
Oikeastaan se tärkeä kysymys on perhekuvio. Tämä on näin miehen näkökulmastakin epäreilua, mutta ei kukaan lähde yh, uusperhe -kuvioihin ainakaan paperilla, eli siis nykyään netissä.
Muutenkin ikäisestäni naisista monet ovat toisen kerran naimisissa, mt., tapauksia, tai kotiotuneet.
Minäkään en etsi seksiä, mutta esim. Tinderiä en siis kykene käyttämään. Enkä ottamaan selfietä itsestäni.
Molemmassa on niin paljon väärin.
Ei kai nyt 5 kympin ikä tuo mitään läskivapautuksia. Lenkille siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole miestä? Yleensä naimisiin mennään nuorempana ja ollaan saman kumppanin kanssa loppuun asti. Ainakin minä teen niin.
Oletko varma, että myös miehesi aikoo tehdä niin?[/quot
Mä olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Ai miten? Juomalla siideriä ja syömällä sipsuja säkkitolkulla telkun ääressä? Miten 5-kymppinen nauttii elämästä ilman puolisoa?
No kuule hyvin monipuolisesti ja saa pitää housut jalassa. Itsellinen elämä voittaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan erittäin nätti täytyy olla. Ehkä vanhemmalle miehelle tai ei niin tasokkaalle kelpaa vähemmänkin nätti. Tasoteoria pätee tässäkin. Lisäksi tasokkaammat miehet ottavat yleensä sen 10v nuoremman ;(
Tasokkaammat? Eli sinun Eli palstaùlin mielestä mies joka käy töissä ja vaihtaa alushousut päivittäin?
Tavallinen 50- vuotias sinkkumies ei kelpaa kenellekään,on ongelmajätettä.
Jos et saa hyvää miestä,niin ole ap itsekseen ja ota nuorempi rakastaja. Miksi ottaisit jonkun hoidokin itsellesi?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Ei kai nyt 5 kympin ikä tuo mitään läskivapautuksia. Lenkille siitä.
Lopettakaa miehet se kebabin mussutusta ja kaljan kittaaminen sohvalla ihan jo nuorena ja lähtekää itse lenkille. Läski,plösö mies ei kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla ei ole miestä? Yleensä naimisiin mennään nuorempana ja ollaan saman kumppanin kanssa loppuun asti. Ainakin minä teen niin.
Höpöhöpö. Puolet liitoista päättyy eroon.
Jännämiesten liitot hajoavat yhä uudelleen ja uudelleen.
-ohis
En ymmärrä näitä valittavia 50v nainen on liian vanha. Olen 50 ja 35 v miehet katselee kaupungilla
Riippuu täysin miltä näytät.
Ei ylipainokaan ole välttämättä mikään ongelma, aika harva mies esim Nigella Lawsonia potkisi pois sängystä, vaikka hänellä onkin muutama ekstrakilo. Mutta ylipaino yhdistettynä omenavartaloon on kyllä todella tehokas erektion tappaja.
M35
Paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö on se, ettei kuulu näiden ilmastofanaatikkojen joukkoon eikä äänestä vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan erittäin nätti täytyy olla. Ehkä vanhemmalle miehelle tai ei niin tasokkaalle kelpaa vähemmänkin nätti. Tasoteoria pätee tässäkin. Lisäksi tasokkaammat miehet ottavat yleensä sen 10v nuoremman ;(
Tasokkaammat? Eli sinun Eli palstaùlin mielestä mies joka käy töissä ja vaihtaa alushousut päivittäin?
No hyvä, sittenhän me olemme jostain asiasta samaa mieltä. Pysykää te naiset poissa kiehnäämästä keski-ikäisten miesten ja niiden elintason ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Mä olen suhteessa useammankin +50v naisen kanssa.
Tykkäävät panna eikä tartte leikkiä perhettä tai että rakastaisit.
Osaavat arvostaa treenattua kroppaa ja kookasta qullia.
Ovat yleensä sen verran omillaan toimeentuleva, etteivät ole kanssani varallisuuteni vuoksi.
Ihan parhaita naisia!
Makunsa kullakin. Itse etsin herttaista ja tyttömäistä naista, jolla huumorintajua, mutta myös sopivasti syvällisyyttä luonteessaan vakavaan suhteeseen. Bmi normaali ja liikunnasta pitävä saisi olla. En halua hyvää naista jakaa muiden miesten kanssa.
No onhan täällä sentää joku oikea MIES 🤗
Manipulointiyrityksesi menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä valittavia 50v nainen on liian vanha. Olen 50 ja 35 v miehet katselee kaupungilla
Ne katselee helppoa saalista ja seksiä. Puumanaisilta irtoaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka kai, Minua on tultu iskemään jopa päiväsaikaan jopa enemmän kuin nuorena, vai ovatko miehet tulleet vanhetessaan (tosin osa on tainnut olla minua monta vuotta nuorempia) rohkeammiksi vai epätoivoisemmiksi.
Ikävä vain heidän kannaltaan, että minä en kaipaa parisuhdetta tai deittailua mukavankaan miehen (enkä naisen) kanssa.
Älä vielä ala leijua onnestasi. Miehillä on kaksi rimaa, seurustelurima ja reikärima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, sittenhän me olemme jostain asiasta samaa mieltä. Pysykää te naiset poissa kiehnäämästä keski-ikäisten miesten ja niiden elintason ympäriltä.
Pidä vaan Kelatukesi. Kukaan ei niihin koske.