Miten nätti täytyy 5-kymppisen olla että kelpaa suhteeseen?
Vaikuttaako ylipaino vielä tuossa iässä?
Kommentit (83)
Pitkä ja hoikka kai, Minua on tultu iskemään jopa päiväsaikaan jopa enemmän kuin nuorena, vai ovatko miehet tulleet vanhetessaan (tosin osa on tainnut olla minua monta vuotta nuorempia) rohkeammiksi vai epätoivoisemmiksi.
Ikävä vain heidän kannaltaan, että minä en kaipaa parisuhdetta tai deittailua mukavankaan miehen (enkä naisen) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena pitää olla nätti kuin kukka, ja vanhana kaunis kuin kypsä hedelmä.
Ai niin, tässä puhuttiin viisikymppisistä. Siinä vaiheessa kukka on jo rupsahtanut ja hedelmä on alkanut kehittymään, mutta ei ole vielä kypsä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka kai, Minua on tultu iskemään jopa päiväsaikaan jopa enemmän kuin nuorena, vai ovatko miehet tulleet vanhetessaan (tosin osa on tainnut olla minua monta vuotta nuorempia) rohkeammiksi vai epätoivoisemmiksi.
Ikävä vain heidän kannaltaan, että minä en kaipaa parisuhdetta tai deittailua mukavankaan miehen (enkä naisen) kanssa.
Siis olen 179 cm pitkä. En tiedä, onko pituus jotenkin kiinnostavaa.
Kasvojen luusto pitää olla hyvänmallinen ja hiuksia vähintään kohtalaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama naamasta, kunhan on kroppa on kohdillaan ja on tiukkaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Tiedän yhden 50v miehen, joka erosi pitkästä suhteesta ja nyt seurustelee ikäisensä naisen kanssa. Minun silmään se nimen omaan näyttää siltä, että nauttivat elämästä. Kesällä mm. veneilivät, mökkeilivät, juovat viiniä ja parantavat maailmaa, tapaavat (yhdessä) toistensa ystäviä jne. Ei heillä varmasti mitään yhteenmuuttoaikeita ole, mutta suhteessa ovat kuitenkin ja tosiaan ovat toisiaan läheisilleen esitelleetkin.
Veneily voi olla ihan helvetistä, jos toinen siinä koko ajan selittää mitä pitää tehdä, kuka hoitaa mökin siivoukset ja korjaukset, alkoholisoituu vielä siinä seurassa juodessa. Onneksi ei tarvitse lähteä veneilemään ja mökkeilemään, mutta tosi hyvä, kun heille sopii noin. Eri
:D No jopas onnistuit antamaan itsestäsi ankean kuvan. Kyllä aika moni nauttii veneilystä ja mökkeilystä, rakastuneena ihanilla kesäkeleillä pienesti viinipäissään, mikäs sen mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan yli 50 v. (ja varsinkin nainen) haluaa parisuhteen? Jos kerran on kokeillut eikä toimi, niin eikö ole fiksumpaa vain nauttia elämästä.
Tiedän yhden 50v miehen, joka erosi pitkästä suhteesta ja nyt seurustelee ikäisensä naisen kanssa. Minun silmään se nimen omaan näyttää siltä, että nauttivat elämästä. Kesällä mm. veneilivät, mökkeilivät, juovat viiniä ja parantavat maailmaa, tapaavat (yhdessä) toistensa ystäviä jne. Ei heillä varmasti mitään yhteenmuuttoaikeita ole, mutta suhteessa ovat kuitenkin ja tosiaan ovat toisiaan läheisilleen esitelleetkin.
Veneily voi olla ihan helvetistä, jos toinen siinä koko ajan selittää mitä pitää tehdä, kuka hoitaa mökin siivoukset ja korjaukset, alkoholisoituu vielä siinä seurassa juodessa. Onneksi ei tarvitse lähteä veneilemään ja mökkeilemään, mutta tosi hyvä, kun heille sopii noin. Eri
:D No jopas onnistuit antamaan itsestäsi ankean kuvan. Kyllä aika moni nauttii veneilystä ja mökkeilystä, rakastuneena ihanilla kesäkeleillä pienesti viinipäissään, mikäs sen mukavampaa.
Mitä ihanaa on olla viinipäissään? Mieluummin vaan selvinpäin nauttien toisten seurasta. Juu minua ei saa ikinä mihinkään veneeseen saatikka mökille. Ne on koettu lapsuudessa eikä enää kiinnosta. Juu taidan olla ankea noiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana on helpompi saada juuri se mies, jonka haluaa.
Minä olen ollut huomattavan alipainoinen, siitä sitten paino noussut pikkuhiljaa ja nyt noin 10 kg ylipainoinen. Missään vaiheessa ei ole ollut helppoa saada miestä. Joten kyllä siihen tarvitaan vähän muutakin kuin hoikkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama naamasta, kunhan on kroppa on kohdillaan ja on tiukkaa tavaraa.
No höpöhöpö. Itse olen ollut todella timmi ja harrastanut aktiivisesti ratsastusta, mutta naamastani ruma kuin s@@tana. Ja juuri siitä syystä olen ollut koko ikäni sinkku.
Miehet tuntuvat aika yleisesti haluavan itsestään huolta pitäneen naisen. Ymmärtääkseni se on koodi hoikalle ja huolitellulle.
Tietoni perustuu unelmahäät - sarjaan josta olen nähnyt että kaikelle ottaja löytyy kun sopiva vastakappale osuu kohdalle.
Ukko39 kirjoitti:
Mä olen suhteessa useammankin +50v naisen kanssa.
Tykkäävät panna eikä tartte leikkiä perhettä tai että rakastaisit.
Osaavat arvostaa treenattua kroppaa ja kookasta qullia.
Ovat yleensä sen verran omillaan toimeentuleva, etteivät ole kanssani varallisuuteni vuoksi.
Ihan parhaita naisia!
Makunsa kullakin. Itse etsin herttaista ja tyttömäistä naista, jolla huumorintajua, mutta myös sopivasti syvällisyyttä luonteessaan vakavaan suhteeseen. Bmi normaali ja liikunnasta pitävä saisi olla. En halua hyvää naista jakaa muiden miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat aika yleisesti haluavan itsestään huolta pitäneen naisen. Ymmärtääkseni se on koodi hoikalle ja huolitellulle.
Niinpä
Keski-ikäisten viinittelyssä ei ole mitään terveellistä. Mitä enemmän tulee ikävuosia, sitä vähemmän pitäisi käyttää alkoa. Monella kuitenkin alkon käyttö lisääntyy, kun lapset muuttavat pois ja sen kyllä huomaa naamasta, vartalosta ja maksa-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten viinittelyssä ei ole mitään terveellistä. Mitä enemmän tulee ikävuosia, sitä vähemmän pitäisi käyttää alkoa. Monella kuitenkin alkon käyttö lisääntyy, kun lapset muuttavat pois ja sen kyllä huomaa naamasta, vartalosta ja maksa-arvoista.
Onko sinulla tapana levitellä maksa-arvojasi tutuille ja turuille? Tai kysellä maksa-arvojen perään. Ja mikä saatanan alko? Alko on se myymälä, mistä ostetaan alkoholia. Lääkärin sanomana, kyllä sitä alkoholia pitää juoda aika paljon, että se maksa-arvoissa näkyisi.
Minä piut paut annan sinun mielipiteillesi, kippis!
Jos olet nainen niin ihan tavallisen näköisenä kelpaat vallan hyvin. Paljon tärkeämpää on se miten käyttäydyt ja puhut, jos olet ystävällinen niin en usko että parisuhteen löytäminen olisi kovin vaikeaa.
En muista asteikkoa, mutta siinä Armi Kuuselan ja Anne Pohtamon välimaastossa on vähimmäisvaatimus.
Keijo-Petteri kirjoitti:
Ei tartte olla nätti kunhan on vain hyvin rintava ja persevä mielellään enintään 50 v. nainen. Jos pelaa konsolipelejä ja tykkää Seinfeld tv-sarjasta niin se on myös plussaa. Ammattina voisi olla vaikka kirjastonhoitajatar, opettajatar tai ompelijatar. Ja olisi kiva, jos tykkäisi 80-luvun populaarikulttuurista!
Mä luulen ettet sä Keijo-Petteri oo mulle tarpeeksi nätti 😉 t. Nätti hoikka rintava 50+ lady
Nuorena pitää olla nätti kuin kukka, ja vanhana kaunis kuin kypsä hedelmä.