Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (98)
Ei meillä näy julkkiksia. Kaupassa esittelemässä ja yhdessä toisessa kaupassa olen nähnyt julkisuudesta tuttuja kokkeja pari.
Maalaisen päivän kohokohta; näin julkkiksen :D Täällä Hesassa niitä tulee vastaan niin usein, että ei niihin mitään huomioita enää kiinnitä.
Näin paikallisen pultsarin ostamassa jäätelöä. Kyseinen spuge on paikallinen kuuluisuus.
Tommi Kinnusen. Oli kassajonossa ennen minua. Syövät paljon meitä terveellisemmin. Hävetti. Joo tuli huomioitua eli Taalasmaa ainesta minussa.
Millaiselle ihmiselle julkkisen näkeminen on niin iso asia, että siitä pitää tehdä oikein aloitus av:lle?
Ihminen on ruokaostoksilla joten kärryissä on ruokaa. Mitä siellä sinun mielestäsi olisi pitänyt olla?
Vierailija kirjoitti:
Maalaisen päivän kohokohta; näin julkkiksen :D Täällä Hesassa niitä tulee vastaan niin usein, että ei niihin mitään huomioita enää kiinnitä.
Täällä maalla niitä vasta pyöriikin kesäisin mökeillään. Kaupassa törmää päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Nii, ihmisiä asuu muuallakin kun hesassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä maalla niitä vasta pyöriikin kesäisin mökeillään. Kaupassa törmää päivittäin.
Ja maalaisrouvat kiimoissaan niitä kyttäämässä. Hesassa voi melkein laittaa rastin seinään, jos joku päivä onnistuu kävelemään keskustassa niin, että EI näe yhtään julkkista. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että niitä näkee. Yhtä tavallinen asia kuin se, että näkee punaisen auton tai mustapaitaisen taviksen.
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle ihmiselle julkkisen näkeminen on niin iso asia, että siitä pitää tehdä oikein aloitus av:lle?
Tässä kysyttiin kenet on nähnyt ruokaostoksilla, ei puhuttu mitään että se olisi iso asia. Minä en esimerkiksi ole nähnyt naapuriani ikinä ruokakaupassa, olisin hämmästynyt jos hän siellä joku päivä tulisi vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, ihmisiä asuu muuallakin kun hesassa.
Nyt kyllä juksaat. Ei ole mitenkään mahdollista. Varsinkin, kun lainaamassasikin viestissä asia ihan selkokielellä tuotiin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin kenet on nähnyt ruokaostoksilla, ei puhuttu mitään että se olisi iso asia. Minä en esimerkiksi ole nähnyt naapuriani ikinä ruokakaupassa, olisin hämmästynyt jos hän siellä joku päivä tulisi vastaan.
Jos kyseessä ei ole iso asia, miksi tehdä aloitus av:lle? Eihän täällä muistakaan kaupassa kävijöistä raportoida. Minä näin muuten tänään kaupassa lapseni opettajan. Eikö olekin kiinnostavaa?
En pidä aiheesta kirjaa, koska näin julkkiksia ruokakaupassa lähes päivittäin. Ei ole minulle mitenkään ihmeellinen asia.