Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän, et mulla on ketjun kovin:
Lemmy Kilmister.
Ei varmaan ostanut maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Pate Oulun Lidlissä.
S. Tynkkysen sen pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisen päivän kohokohta; näin julkkiksen :D Täällä Hesassa niitä tulee vastaan niin usein, että ei niihin mitään huomioita enää kiinnitä.
Paljastit juuri olevasi junantuoma "hesalainen" ja siihen päälle vielä trolli ja mm. tällaisten tapausten takia Helsinki-viha pysyy yllä.
Elina Lindahl Stokkan Herkussa lauantaina. Vesa Kujanpää noin viikko sitten K-Supermarketissa. Kaija Koo about month ago Stokkan Herkussa.
Anna Hanskin Itiksessä. Sonja Lumpeen, Kata Kärkkäisen (Souri) silloisen miehensä Johnny Lee Michaelsin kanssa Kannelmäen Maxissa nyk. Prisma.
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redfordin. Valkkasi tarkkaan hedelmiä.
Minä autoin Ressu Redfordia kaupassa, annoin hänelle tuotteen ylähyllyltä.
Ei itse yltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Elina Lindahl Stokkan Herkussa lauantaina. Vesa Kujanpää noin viikko sitten K-Supermarketissa. Kaija Koo about month ago Stokkan Herkussa.
Kaija Koon tiedän, ketä ovat nuo kaksi muuta?
Vierailija kirjoitti:
Lemmy Kilmister.
Ostiko salaattia ja tuoremehua, luomua tottakai? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmy Kilmister.
Ostiko salaattia ja tuoremehua, luomua tottakai? :D
Ostokset on jo kerrottu ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaija Koon tiedän, ketä ovat nuo kaksi muuta?
Omasta päästä keksimiäni "julkkiksia". Arvasin että löytyy joku blondi joka kysyy tätä. LOL!
Säynätsalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu Redfordin. Valkkasi tarkkaan hedelmiä.
Minä autoin Ressu Redfordia kaupassa, annoin hänelle tuotteen ylähyllyltä.
Ei itse yltänyt.
Mulla sama juttu, paitsi että autoin Uniikkia.
Mä näin aikoinaan lapsena Leo Lastumäen pienessä E- Hallissa. Oli siinä isossa miehessä ihmettelemistä. En mä silloin edes tiennyt mitään julkkiksista. Hänet olin nähnyt useasti telkkarissa.
Mä niin haluaisin sanoa jotain mielenkiintoista enkä stereotyyppistä, mutta toisaalta on se totuuskin ihan jees: kaljaa ja tupakkaa 🤘