Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (98)
Kape Aihisen. Olen katsonut monta jaksoa Kaappaus keittiössä ohjelmaa :D
Näin Li Anderssonin Turun Koulukadun Lidlissä joulukuussa 2019. Vaikutti hermostuneelta ja pelokkaalta ja pyrki peittämään kasvonsa kaulaliinalla. Kova kiire hänellä tuntui olevan saada asiansa hoidettua siellä.
En katsonut sen tarkemmin, mitä sieltä osti, mutta jossain maitohyllyjen äärellä hänet näin.
Erään rokkarin, en rupea nimiä mainitsemaan, asuu täällä päin. Oletan, että haluavat tehdä ostoksensa ihan rauhassa niin kuin muutkin, ei heitä pidä jäädä tuijottamaan tai täällä asiasta juoruilemaan. Me ollaan kaukana jostain isompien maan julkkiskulttuurista, jossa he eivät ollenkaan voi mennä muina miehinä kauppaan, vaan joku henkilökohtainen shoppari hankkii heille tarvittavat asiat. Näin soisin olevan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle ihmiselle julkkisen näkeminen on niin iso asia, että siitä pitää tehdä oikein aloitus av:lle?
Tässä kysyttiin kenet on nähnyt ruokaostoksilla, ei puhuttu mitään että se olisi iso asia. Minä en esimerkiksi ole nähnyt naapuriani ikinä ruokakaupassa, olisin hämmästynyt jos hän siellä joku päivä tulisi vastaan.
Jos kyseessä ei ole iso asia, miksi tehdä aloitus av:lle? Eihän täällä muistakaan kaupassa kävijöistä raportoida. Minä näin muuten tänään kaupassa lapseni opettajan. Eikö olekin kiinnostavaa?
No kerro nyt sitte mistä tänne on luvallista kirjoittaa??
En ketään. Muilla ostoksilla ja muuten vaan kaupungilla olen nähnyt.
Jutta Larmin miehensä kanssa K-Supermarketissa. Jutta kahmi croissantteja ja vaikutti hyvin ärtyneeltä.
Makwan Amirkhanin kanssa olen valikoinut tomaatteja Itäharjun Prismassa Turussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle ihmiselle julkkisen näkeminen on niin iso asia, että siitä pitää tehdä oikein aloitus av:lle?
Tässä kysyttiin kenet on nähnyt ruokaostoksilla, ei puhuttu mitään että se olisi iso asia. Minä en esimerkiksi ole nähnyt naapuriani ikinä ruokakaupassa, olisin hämmästynyt jos hän siellä joku päivä tulisi vastaan.
Jos kyseessä ei ole iso asia, miksi tehdä aloitus av:lle? Eihän täällä muistakaan kaupassa kävijöistä raportoida. Minä näin muuten tänään kaupassa lapseni opettajan. Eikö olekin kiinnostavaa?
No kerro nyt sitte mistä tänne on luvallista kirjoittaa??
Kaikesta. Myös siitä, ettei pidä julkkisten näkemistä mitenkään ihmeellisenä tai aloituksen arvoisena asiana. Miksi sinulle on ongelma, että sanon oman mielipiteeni?
Vierailija kirjoitti:
En ketään. Muilla ostoksilla ja muuten vaan kaupungilla olen nähnyt.
Eiku olenhan mä nähnyt Salkkareitten Sepon Alepassa
Reijo Taipale rip , Jukka Hallikainen
En muista kaikkia kenet olen nähnyt, mutta olen käynyt Konsta Hietasen KANSSA ruokakaupassa. Miettikääpä sitä :D
Anna Puun näin pienessä kaupassa, ollessani Helsingissä. Oli aurinkolasit päässä.
Näin Sofi Oksasen kerran S-marketissa. Korissa oli ainoastaan monta 1,5 litran tötsää punaista maitoa. :-D
Vierailija kirjoitti:
Riku Rajamaan. Tomaattihyllyllä
Mistä hänet pitäisi tuntea?
Edellisen asunnon lähikaupassa käsi usein Miikka Nousiainen lapsineen ja sitten salkkareista se pahis Liisa, Ismon vaimo. Sitten toisessa lähikaupassa näin Sinikka Sokan.
Vierailija kirjoitti:
Erään rokkarin, en rupea nimiä mainitsemaan, asuu täällä päin. Oletan, että haluavat tehdä ostoksensa ihan rauhassa niin kuin muutkin, ei heitä pidä jäädä tuijottamaan tai täällä asiasta juoruilemaan. Me ollaan kaukana jostain isompien maan julkkiskulttuurista, jossa he eivät ollenkaan voi mennä muina miehinä kauppaan, vaan joku henkilökohtainen shoppari hankkii heille tarvittavat asiat. Näin soisin olevan jatkossakin.
Luuletko sä tosiaan, että täällä joku tietäisi sen ko kaupan, jos kertoisit kenet oot nähnyt? Puhumattakaan siitä, että lähtisi sinne stalkkaamaan. Jo on taas vainoharhaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä tosiaan, että täällä joku tietäisi sen ko kaupan, jos kertoisit kenet oot nähnyt? Puhumattakaan siitä, että lähtisi sinne stalkkaamaan. Jo on taas vainoharhaista :D
En luule, mutta en sano nimeä, jottei kukaan saa hänestä mielikuvaa ostoskori kädessä jonkun Prisman käytävällä perheineen. Hän kuuluu estradeille bailaavan yleisön eteen, ei Prismaan. Koska eiväthän julkkikset elä leivällä kuten muut, vaan pelkällä kansansuosiolla. (Huom. sarkasmi.)
En tiedä olisinko joskus nähnyt koska en kiinnitä huomiota muihin kaupoissakaan.