Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (98)
Putte näkyi joskus 15v sitten kyläkaupassa peräkylän järvellä. Osti tärpättiä masinolia ja etikkaa
Kirkan ja Janne Ahosen näin joskus Alkossa
Kaupan tätinä aika montakin julkkista. Remu Aaltosesta ex rva McCoyhin. Yksi Suomen rikkaimmista miehistä kävi toisinaan ostamassa lähes pelkästään punaliputettuja tuotteita.
Dannyn. Ilkka Alangon näin Kotipizzassa, puhui puhelimessa ja sanoi olevansa aivan eri kaupungissa kuin missä todellisuudessa oltiin. Taisi kyllä oikeasti luulla olevansa siinä toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Kirkan ja Janne Ahosen näin joskus Alkossa
Kerrotko aina puolisollekin että käyt ruokaostoksilla kun menet pitkäripaiseen?
Täällä Haukilahdessa asuu niin paljon julkkuja ettei niitä nyt mitenkään noteeraa. Asuihan Loirikin täällä aikoinaa ja meillä oli samanikäiset vauva ulkona vaunuissa nukkumassa vierekkäin rivitalon leikkipaikalla. Laulajia ja poliitikkoja. Armi ja Danny ovat varmaan kuuluisimmata huipuvuosiltaan. Lasten kavereina on paljon julkkisten lapsia. Yhdessä Dannyn kanssa haettiin autolla lapsia koulusta, silloin ei ollut vielä Toppelundin omaa koulua. Nykään näkee kaupassa jääkiekkolegendoja perheineen. Niitä muusikkoja edelleen muuttaa tänne tai Westendiin, jossa myös asuu vanhempia näyttelijöitä ja ex pääministereitä ja muita ministeriä. Me ei täällä noteerata millään lailla, enemmänkin suojellaan ja annetaan olla ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän, et mulla on ketjun kovin:
Lemmy Kilmister.
Tästä mä oon kade. Mitä se osti, katsoitko/muistatko?
Ainakin itseni näen silloin, kun jaksan ruokaostoksille vaivautua.
Salla Paajanen oli incognito-ostoksilla Lidlissä ilman meikkiä. Melkein en tunnistanut.
Paavo Väyrynen. Seuraavalla kerralla pyydän nimmaria. Siinä on munaa kun uskaltaa myös puhua lännen touhuista Ukrainassa. Respect.
Teuvo Hakkaraisen, mut ei sitä Viitasaarella lasketa julkkiksen näkemiseksi kaupassa.
En kyl tiiä lasketaanko muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olavi Uusivirran punavuoren k-marketissa lapsensa kanssa v. 2014.
Hihnalle meni terveellistä ruokaa........
Vetikö kielareita kenenkään kanssa? Vartijan?
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkaraisen, mut ei sitä Viitasaarella lasketa julkkiksen näkemiseksi kaupassa.
En kyl tiiä lasketaanko muuallakaan.
Lasketaanko se, jos oli selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Maalaisen päivän kohokohta; näin julkkiksen :D Täällä Hesassa niitä tulee vastaan niin usein, että ei niihin mitään huomioita enää kiinnitä.
Äläpä yleistä.
Äläkä sitten ihmettele sitä ns. Helsinki "vihaa".
Se on katsos juuri tuo joidenkin helsinkiläisten asenne,, että "Kato, kun mä oon Stadista niin olen pikkuisen parempi, kuin muut".
Onneksi niitä fiksuja löytyy Helsingistä, Turusta, Tampereelta, maaseudulta ja ihan mistä vaan.
Samoin kuin niitä ei niin fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olavi Uusivirran punavuoren k-marketissa lapsensa kanssa v. 2014.
Hihnalle meni terveellistä ruokaa........
Vetikö kielareita kenenkään kanssa? Vartijan?
Jos vartija sattui olemaan mies, melko varmasti veti. Ja sitten veti b-puolelle.
Mikä muodonmuutos! On se Seppo melkoinen kameleontti.