Miksi jotkut laittaa rappuun valon päivällä ja kesälläkin?
Olen tätä ihmetellyt kun itse näen ihan hyvin päivällä kulkea rapussa ilman rappuvaloa ja kesällä siellä on todella kirkasta.
Kommentit (15)
Täällä ei ole ilmanvaihtoa hississä eikä rapussa, mutta valo on automatisoitu syttymään sekä sammumaan.
Kaikki ei näe hämärässä samalla lailla.
Missä vielä on rappuvalaistus ilman liiketunnistinta?
Öööh. Alkaako miksi jotkut aiheet loppua?
Vierailija kirjoitti:
Meidän rappukäytävän valoissa on liiketunnistin.
Minkä merkkinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen?
Ei aavistustakaan, en ole sitä itse hankkinut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös, ja se on kesällä kyllä typerää.
Rappukäytävä on ruma sana, ja se on luotu köyhiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole ilmanvaihtoa hississä eikä rapussa, mutta valo on automatisoitu syttymään sekä sammumaan.
Tod. siellä on poistoilmaventtiili ylimmän kerroksen katossa. Rapun oven pielessä lienee ritilä tuloilmalle.
Kotihoidossa töissä käytän lähes aina portaita. Yllättävän hämäriä monessa talossa ilman valoja, vaikka asuintasanne olisi kohtuullinen valaistus ikkunasta.
Rappuhan on pilkkopimeä, jos siellä ei ole esim kattoikkunaa eikä se alemmissa kerroksissa edes auttaisi. Miksi on niin paljon äärimmäisen tyhmiä ihmisiä, jotka kyselevät äärimmäisen typeriä kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös, ja se on kesällä kyllä typerää.
Niin että mieluummin poikkoloisit pimeässä ja putoasit portailta? No, toivotaan että niin tapahtuu, Suomi ei tarvitse idiootteja.
Rappu on aika pimeä kesälläkin monessa paikassa.
Jotkut näkevät hämärässä huonosti, jolloin vaarana on kompastuminen.
Käteni on niin tottunut laittamaan rappuun valot päälle, että on sama onko valoisaa vai pimeää. Heti menee käsi kohti valonkatkaisinta, kun rappuun astun.