Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (114)
En kertakaikkiaan ketään. Näin kerran marketissa vanhan koulukaverin joka on kuulemma joskus ollut televisiossa. Ei tunnistanut onneksi minua.
Aika monta, mm. Sauli Niinistön, Noora Fagerströmin, Leena Pöystin, Tiki-talk Esa Tikkasen.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisen päivän kohokohta; näin julkkiksen :D Täällä Hesassa niitä tulee vastaan niin usein, että ei niihin mitään huomioita enää kiinnitä.
Mä öön niiiiiiin städiläinen että mylle ön niiiiiin nörmäälii törmää julkkiksiin!!!!! Siis tuo sun kommenttis on kyllä nolompi kuin tämän ketjun alotus!!
Vierailija kirjoitti:
En pidä aiheesta kirjaa, koska näin julkkiksia ruokakaupassa lähes päivittäin. Ei ole minulle mitenkään ihmeellinen asia.
Pääsit kuitenkin kehumaan. Luuletko olevasi jotenkin parempi kuin me muut?
Martti Syrjän. Joskus vuosia sitten. Lidlissä oli.
Pikkukaupungin S-marketissa Pelle Miljoonan ja Vicky Rostin. En samalla kertaa. Pelle aiheutti kuhinaa kassajonossa. Kassa meinas pyörtyä, oli ollut kova fani aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkukaupungin S-marketissa Pelle Miljoonan ja Vicky Rostin. En samalla kertaa. Pelle aiheutti kuhinaa kassajonossa. Kassa meinas pyörtyä, oli ollut kova fani aikanaan.
Pelle Miljoonan habitus muistuttaa vuosi vuodelta enemmän tosiaan pelleä. Samoin Andy McCoyn.
Tampereella paikallisia julkimoita näkee suht tiuhaan. Edesmenneen Yön Olli Lindholmin näin Ikeassa tyttöystävän kanssa. Tommi Evilän olen nähnyt Citymarketissa. Juha Torvisen Sara Hildenin taidemuseossa.
Minäkin olen nähnyt Torvisen vaikka ja missä asui esimerkiksi naapurissani Ulvilassa kun olin alle 11v.
Torvinen oli omituinen tyyppi.
Kaiveli esimerkiksi tupakantumppeja roskiksista ja kuseksi pitkin pihaa.
Yleisin kusipaikka oli siellä missä lapset leikkivät.
Eli siis hiekkalaatikon luona.
Vierailija kirjoitti:
Oliko rastatukka porkkanavärillä? Värikäs raidallinen poncho? Pyöreät oranssit lasit?
Jukka Rautakorven