Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin vuokrataloon omistusasunnosta, koska vuokratalot ovat nykyään savuttomia

Vierailija
21.08.2022 |

Omistusasunnoissa ei näköjään noita kieltoja käytännössä saa. Aina on niin hankalaa ja kallista, hankala näyttää toteen, milloin mitäkin. Nyt vuokralla ei ole tupakansavusta ollut ongelmaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla hieman onnea myös vuokratalon valinnassa, jos siellä ei kukaan parvekkeellakaan polta.

Vierailija
2/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommasin omakotitalon. Saa polttaa, pestä pyykkiä yöllä, vetää vessan millon haluaa, grillata, huudattaa musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vuokratalossa polttaa naapuri, vaikea tuulettaa kun polttaa ulkona vähän väliä.

Vierailija
4/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla hieman onnea myös vuokratalon valinnassa, jos siellä ei kukaan parvekkeellakaan polta.

Se on kiellettyä niissä. Jos rikkoo kieltoa, voi tulla häätö.

Vierailija
5/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hommasin omakotitalon. Saa polttaa, pestä pyykkiä yöllä, vetää vessan millon haluaa, grillata, huudattaa musiikkia.

Juuri näistä syistä en pidä omakotitaloa itselleni ratkaisuna. Liikaa isäntiä ja emäntiä, joilla on vain oikeuksia. Ei kiitos. Haluan kerrostaloon, jossa on säännöt.

AP

Vierailija
6/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin valvotaan tuon kiellon noudattamista. Ei ongelmia.

AP

Vierailija
7/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun omistustalossa, jossa valtaosa asunnoista on sijoitusasuntoja, joissa asuu vuokralaisia. Tupakointi on periaatteessa kielletty, mutta ei siitä kukaan välitä.

Vierailija
8/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa vuokrataloissa voikin olla kielletty, mutta vanhemmissa eri asia. Rööki voi kärytä useallakin parvekkeella haitaten suuresti 🤮 on voitu antaa suositus olla polttamatta parvekkeella mutta moni ei siitä piittaa 😠

Vierailija
9/10 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮

Vierailija
10/10 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun omistustalossa, jossa valtaosa asunnoista on sijoitusasuntoja, joissa asuu vuokralaisia. Tupakointi on periaatteessa kielletty, mutta ei siitä kukaan välitä.

Siis onko virallinen AVIn vahvistama tupakointikielto?