Kenen julkkiksen olet nähnyt ruokaostoksilla?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erään rokkarin, en rupea nimiä mainitsemaan, asuu täällä päin. Oletan, että haluavat tehdä ostoksensa ihan rauhassa niin kuin muutkin, ei heitä pidä jäädä tuijottamaan tai täällä asiasta juoruilemaan. Me ollaan kaukana jostain isompien maan julkkiskulttuurista, jossa he eivät ollenkaan voi mennä muina miehinä kauppaan, vaan joku henkilökohtainen shoppari hankkii heille tarvittavat asiat. Näin soisin olevan jatkossakin.
Luuletko sä tosiaan, että täällä joku tietäisi sen ko kaupan, jos kertoisit kenet oot nähnyt? Puhumattakaan siitä, että lähtisi sinne stalkkaamaan. Jo on taas vainoharhaista :D
En luule, mutta en sano nimeä, jottei kukaan saa hänestä mielikuvaa ostoskori kädessä jonkun Prisman käytävällä perheineen. Hän kuuluu estradeille bailaavan yleisön eteen, ei Prismaan. Koska eiväthän julkkikset elä leivällä kuten muut, vaan pelkällä kansansuosiolla. (Huom. sarkasmi.)
Sarkasmia pitää osata käyttää, jotta se toimii. Nyt et onnistunut.
En ostoksilla, mutta Arman Alizad oli sushilla Keravalla. :D
Ruokakaupassa ei ole montaakaan näkynyt, mutta muuten olen nähnyt mm. Kirkan, Kimi Räikkösen, Stigin, Anna Puun, Jone Nikulan sekä ison köörin näyttelijöitä. Olen jutellut ainakin Lenita Airiston, Michael Monroen ja Lenni-Kalle Taipaleen kanssa. Eräs tuttuni kirjaimellisesti törmäsi Martti Ahtisaareen ja meinasi kaatua kumoon. :D Niin ja musiikkikoulun opettajani oli julkkis 70- ja 80-luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riku Rajamaan. Tomaattihyllyllä
Mistä hänet pitäisi tuntea?
Riku Rajamaa on suomalainen laulaja, lauluntekijä ja kitaristi, joka on soittanut Sunrise Avenuessa kitaraa vuodesta 2007 lähtien. Sitä ennen hän toimi kitaristina mm. Hanna Pakarisen yhtyeessä. Lisäksi Rajamaa on tehnyt yhteistyötä suomalaisen hip-hop-muusikon Timo Pieni Huijauksen kanssa biisissä "Katusoittaja". Suomessa hänet saattaa myös löytää soittamassa lavalla esimerkiksi yhdessä Elastisen tai Antti Tuiskun kanssa.
Arvo Ylppö Lea-puolisoineen. Kummallista, luulin heidän jo edesmenneen.
Vierailija kirjoitti:
Helena Petäistön
Olen kateellinen. Haluaisin kertoa hänelle yhden tarinan.
Itse olen nähnyt nykyisen Dalai-laman eli T. Gyatson.
Näin Sauli Niinistön kerran taka-Tölön Alepassa ostoksilla. Otti hyllystä jogurtin. Tästä on aikaa ainakin kaksikymmentä vuotta.
Joel Hallikaisen mäkkärillä, siitä on parikymmentä vuotta aikaa, eikä tuota mäkkäriäkään enää ole.
Enhän minä ruokakaupassa ketään tunnista. Puoliso aina joskus kysyy, että huomasinko, että xxx oli kaupassa. Tuo xxx on milloin kukakin. Tai Pekka Poudan tunnistin kerran.
Johanna Raunion.
Ralph Fiennesin.
Naomi Campbellin.
Vierailija kirjoitti:
Millaiselle ihmiselle julkkisen näkeminen on niin iso asia, että siitä pitää tehdä oikein aloitus av:lle?
Meidän naapurissa asuu julkkiksia, julkkiksien lapsia on lasteni päiväkodissa ja koulussa, julkkiksia näen työpaikallani, ystävystynyt olen myös muutamaan julkikseen. Helsingissä julkkiksia näkee päivittäin. Ihan tavallisia normaaleja ihmisiä he ovat kuin kaikki muutkin.
Timo Soinin, Li Anderssonin, Ville Haapasalon, Marko Anttilan, Mika Kottilan, ja Notkean Rotan.
Andy McCoy.
Tai no, ruokaKAUPASSA se oli mutta ei se mitään ruokaa ostanut.
Aki sirkesalon perheineen klaukkalan s marketissa joulukuun alussa 2004, se nyt jäi mieleeni kun koko perhe menehtyi tsunamissa vajaa kuukausi myöhemmin.
Seppo Taalasmaan. Se oli pukeutunut Jarmo Koskeksi.
Olavi Uusivirran punavuoren k-marketissa lapsensa kanssa v. 2014.
Hihnalle meni terveellistä ruokaa........
Ruokakaupassa tulee tuijotettua hyllyjä niin en huomaa oikein ketään
Mä väitän, et mulla on ketjun kovin:
Lemmy Kilmister.
Oliko Punavuoressa?