Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
Tämä on mielenkiintoinen kysymys koska kuitenkin nuo miehet ovat nähneet kuvasi, tykänneet sinusta ja teistä on tullut mätsi. Eli luulisi että sellainen alkukiinnostus on kuitenkin kova kun deiteillekin asti halutaan....
Oman kokemukseni mukaan kyse on yleensä siitä että nämä miehet etsivät vieläkin parempaa, jotain mystistä superhyvää kuten olen nähnyt heidän biossaan lukevankin. Etsivät etsivät etsivät vielä kunnes tulee noin 45 v täyteen ja sitten pitääkin jo valita joku kiireen vilkkaan.
Usein käy niin että nämä miehet ottavatkin sitten uudeleen yhteyttä mutta minun kiinnostukseni on silloin jo kuollut. Monille miehille kalja ja kaverit ovat pitkään kiinnostavampi kuin oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.
Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.
Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.
Niinhän sinäkin sanot, ja ehkä se hauskuus sitten tuleekin niin yllätyksenä, kun sitä ei naisilta edes odoteta että se on yllättävyydessään mielenkiintoista. Enpä tuota tiedä. Olen ihan perusnätti, mutta en mikään suuren luokan kaunotar, että jotain muuta mielenkiintoista minussa on.
Myöskin suuren luokan kaunotar/komistus on naisten kriteeri. Miehet eivät tarvitse naisesta suuren luokan kaunotarta, vaan tavallisen kaunista naista. Miehet löytävät kauniita naisia naapuritalosta siinä, missä naiset löytävät komeita miehiä Hollywoodista. Mies on tehnyt päätöksen viehättävyydestäsi kauan, ennen kuin hauskuutesi on tullut millään tavalla esille. Toki pitkässä suhteessa huumorintajusta ei ole haittaa, mutta ei se viehättävyyden kriteeri ole.
Ulkonäöllä saa seksiä, itse saan rakkaudentunnustuksia ja perään itkemistä. Ei ulkonäöllä pidetä parisuhdetta kasassa ja toimivana. Kyllä se on se miten juttu oikeasti luistaa.
Tässä ketjussa puhuttiinkin toisille treffeille pääsemisestä, ei pitkästä parisuhteesta ja siitä, mitä naiset siinä arvostavat. Oikeasti kauniit naiset eivät ole kyllä koskaan +30-vuotiaiden sarjassa sinkkuja, kuin pienen hetken. Ja varmasti eivät ole hyvän luonteensa takia parisuhteessa, vaan ainoastaan ulkonäön.
Eiköhän niitä sinkkujakin ole, kun ei kaikki edes halua parisuhteeseen.
Mitä te sieltä Tinderistä tai vastaavasta niitä haette? Eläkää oikeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sitä ihastuu ensisilmäyksellä vaan vasta sitten kun on hieman tutustuttu.
M35
Ongelmahan apllä onkin ettei pääse edes toisille treffeille, joten sitä tutustumista ja ihastumista ei tapahdu.
Ehkä hänen kannattaa katsoa ytstä ohjevideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt niiltä miehiltä?
Olen joiltakin kysynyt, mutta vastaukseksi saan vaan jotain tyyliin, että olet ihana eikä sussa ole mitään vikaa blaa blaa blaa...
Ap
Ei halunnut sinua vaccariksi eli tyttöystäväksi ja et suostunut kertapanoksi 🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.
Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.
Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.
Niinhän sinäkin sanot, ja ehkä se hauskuus sitten tuleekin niin yllätyksenä, kun sitä ei naisilta edes odoteta että se on yllättävyydessään mielenkiintoista. Enpä tuota tiedä. Olen ihan perusnätti, mutta en mikään suuren luokan kaunotar, että jotain muuta mielenkiintoista minussa on.
Myöskin suuren luokan kaunotar/komistus on naisten kriteeri. Miehet eivät tarvitse naisesta suuren luokan kaunotarta, vaan tavallisen kaunista naista. Miehet löytävät kauniita naisia naapuritalosta siinä, missä naiset löytävät komeita miehiä Hollywoodista. Mies on tehnyt päätöksen viehättävyydestäsi kauan, ennen kuin hauskuutesi on tullut millään tavalla esille. Toki pitkässä suhteessa huumorintajusta ei ole haittaa, mutta ei se viehättävyyden kriteeri ole.
Ulkonäöllä saa seksiä, itse saan rakkaudentunnustuksia ja perään itkemistä. Ei ulkonäöllä pidetä parisuhdetta kasassa ja toimivana. Kyllä se on se miten juttu oikeasti luistaa.
Nainen ei tarvitse kovinkaan kummoista ulkonäköä seksin saamiseen.
Voi olla, mutta kauniilla naisilla on enemmän riesaa noista pelkän seksin haluajista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen näin teekin. Mutta kun ikää tulee lisää, niin ne oikean elämän viettelytilanteet alkavat käydä todella vähiin...
Vierailija kirjoitti:
Joo joo boomer. Lavatansseista ja nuorisoseuran iltamista vai?
Kemia elikkäs kokemus samalla aallolla olemisesta ja eroottinen jännite ei ole pelkkää ulkonäköä eikä se että yhdessä on kivaa ja helppoa jos kuitenkin sitä latausta puuttuu. Vakinaisempaa seurustelukumppania suhdetta etsivistä osa haluaa sen tunteen, että tämä, tämä on se kiinnostava ja kuumottava ja vaikuttaa ajattelevan samoin minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen kysymys koska kuitenkin nuo miehet ovat nähneet kuvasi, tykänneet sinusta ja teistä on tullut mätsi. Eli luulisi että sellainen alkukiinnostus on kuitenkin kova kun deiteillekin asti halutaan....
Oman kokemukseni mukaan kyse on yleensä siitä että nämä miehet etsivät vieläkin parempaa, jotain mystistä superhyvää kuten olen nähnyt heidän biossaan lukevankin. Etsivät etsivät etsivät vielä kunnes tulee noin 45 v täyteen ja sitten pitääkin jo valita joku kiireen vilkkaan.
Usein käy niin että nämä miehet ottavatkin sitten uudeleen yhteyttä mutta minun kiinnostukseni on silloin jo kuollut. Monille miehille kalja ja kaverit ovat pitkään kiinnostavampi kuin oikea ihminen.
Jatkuvasti naiset toistelevat tätä aivopierua, että miehet etsisivät Tinderissä aina vain parempaa. 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä, joten ei tarvitse olla matemaatikko tajutakseen, että suurin ongelma miehillä on edes sen yhden matchin saaminen.
Psyrkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti.
No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...
Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.
M39
""Olet ruma ja lihava ja haiset pahalle, mutta joku mies saa sinusta vielä hyvän naisen, koska sinulla on kiva luonne, vaikka oletkin yksinkertainen ja tylsä.""
Vierailija kirjoitti:
Kemia elikkäs kokemus samalla aallolla olemisesta ja eroottinen jännite ei ole pelkkää ulkonäköä eikä se että yhdessä on kivaa ja helppoa jos kuitenkin sitä latausta puuttuu. Vakinaisempaa seurustelukumppania suhdetta etsivistä osa haluaa sen tunteen, että tämä, tämä on se kiinnostava ja kuumottava ja vaikuttaa ajattelevan samoin minusta.
Kyllä se suurilta osin on ulkonäköä. Ulkonäkö sitten heijastelee erilaisia persoonallisuuden piirteitä ja itsevarmuutta. Jos olet mies, niin vielä enemmän, kuin naisen kohdalla. Vaikka toisin yleisesti luullaan.
No sinussa on jotain vikaa jos noin käy jatkuvasti. Tai sitten treffailet korkeamman tason miehiä omaan tasoosi nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti naiset toistelevat tätä aivopierua, että miehet etsisivät Tinderissä aina vain parempaa. 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä, joten ei tarvitse olla matemaatikko tajutakseen, että suurin ongelma miehillä on edes sen yhden matchin saaminen.
No se riippuu suuresti siitä missä asuu. Helsingissä on todella paljon miehiä jotka käyvät viikottain uusilla deiteillä mutta sitten jo esim. Tampereella on vähemmän naisia joten siellä voikin olla kiven alla deitit. Olisi kiinnostava tietää missä ap asuu ja mikä on ikähaitari? Tinderi toimii eri lailla paikkakunnasta ja omista etäisyyskriteereistä johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se riippuu suuresti siitä missä asuu. Helsingissä on todella paljon miehiä jotka käyvät viikottain uusilla deiteillä mutta sitten jo esim. Tampereella on vähemmän naisia joten siellä voikin olla kiven alla deitit. Olisi kiinnostava tietää missä ap asuu ja mikä on ikähaitari? Tinderi toimii eri lailla paikkakunnasta ja omista etäisyyskriteereistä johtuen.
Tinder toimii eri tavalla ulkonäöstä riippuen.
En ole koskaan heti alussa tuntenut mitään maagista kemiaa. Toki treffeillä tyyppi on joko ollut kiinnostavan oloinen tai ei, mutta tosiaan mitään "kemiaa ensi silmäyksellä" en tunne koskaan. Mutta seuraaviin treffeihin itsellä on aina riittänyt, että tyyppi on omaan silmään kivan näköinen, fiksu ja ystävällinen ja jotain yhteisiä keskustelunaiheita löytyy sujuvasti.
Tällä tavalla löytyi aviomiehenikin reilut 5 vuotta sitten. Pikku hiljaa kiinnostus syveni ja kemia alkoi räiskyä, mutta aluksi hän oli lähinnä mukava tyyppi jonka kanssa juttu sujui.
En tajua tota itsesääliin että kun en kelpaa kenellekään, nyyhkistä... tilaa toinen drinkki äläkä itke. Liian vähän näkee ihmisiä jotka nauttivat omasta seurastaan eivätkä epätoivoisesti etsi sitä oikeaa. Pitää vaan hyväksyä se tosiasia ettei aina natsaa, eikä tarvitsekaan. Pääasia on että olet oma itsesi.
Ap mikä teitä on yhdistänyt kuitenkin sen verran että treffeille olette päätyneet? Eli jokuhan teitä on toisissanne kuitenkin viehättänyt?
Vierailija kirjoitti:
En tajua tota itsesääliin että kun en kelpaa kenellekään, nyyhkistä... tilaa toinen drinkki äläkä itke. Liian vähän näkee ihmisiä jotka nauttivat omasta seurastaan eivätkä epätoivoisesti etsi sitä oikeaa. Pitää vaan hyväksyä se tosiasia ettei aina natsaa, eikä tarvitsekaan. Pääasia on että olet oma itsesi.
Pitää paikkansa, jos todella tiedät, kuka olet. Yleensä oma itsensä oleminen ei tarkoita sitä, että: "no tällainen mä vaan olen, eikä mitään muutoksia voi saatika kannata tehdä"...
Harvemmin sitä ihastuu ensisilmäyksellä vaan vasta sitten kun on hieman tutustuttu.
M35