Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

161/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka aina väittää että muka haluaisivat oikeasti kuulla kylmän totuuden. Sitten kun niille antaa mitä halusivat, niin alkaa itku ja parku. Parempi siis vaan sanoa jotain diiba-daabaa. "Kemiat eivät kohdanneet".

Vai haluatko oikeasti kuulla että sun henki haisee ja käyttäydyt kuin ylimielinen pissis vaikka ikää on jo yli 50. No ei kukaan halua sitä totuutta oikeasti kuulla.

Vierailija
162/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään tätä Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.- lausetta.....onko sulla mitään käsitystä omasta persoonallisuudestasi, tulevaisuuden haaveista ja siitä mitä miehestä /tulevasta kumppanista haet jos kaikki kelpaisi? Oletko koskaan itse tuntenut sitä "kemiaa" ja olisitko valmis 3. treffeihin ja sänkyyn ihan vaan koska mies on kunnollinen eikä luotaantyöntävä?

En ole tuo jolle vastasit, mutta toiset treffit ei ole mikään kaikki kelpaa. Se on tutustumista ja sen selvittämistä kelpaisiko. Kaikki ei ole niin hätäisiä heivaamaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinussa on jotain vikaa jos noin käy jatkuvasti. Tai sitten treffailet korkeamman tason miehiä omaan tasoosi nähden.

Treffailen monen tasoisia miehiä, mutta en renttuja, alkoholisteja ja tupakoitsijoita enkä vajaaälyisiä. Olen tavannut myös 160-senttisiä ja sairaalloisen ylipainoisia, jos naama on miellyttänyt ja luonne vaikuttanut kiltiltä. Alfa-uroista en saa edes matcheja. 

Ap

Vierailija
164/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen kysymys koska kuitenkin nuo miehet ovat nähneet kuvasi, tykänneet sinusta ja teistä on tullut mätsi. Eli luulisi että sellainen alkukiinnostus on kuitenkin kova kun deiteillekin asti halutaan....

Oman kokemukseni mukaan kyse on yleensä siitä että nämä miehet etsivät vieläkin parempaa, jotain mystistä superhyvää kuten olen nähnyt heidän biossaan lukevankin. Etsivät etsivät etsivät vielä kunnes tulee noin 45 v täyteen ja sitten pitääkin jo valita joku kiireen vilkkaan.

Usein käy niin että nämä miehet ottavatkin sitten uudeleen yhteyttä mutta minun kiinnostukseni on silloin jo kuollut. Monille miehille kalja ja kaverit ovat pitkään kiinnostavampi kuin oikea ihminen.

Jatkuvasti naiset toistelevat tätä aivopierua, että miehet etsisivät Tinderissä aina vain parempaa. 75% Tinderin käyttäjistä on miehiä, joten ei tarvitse olla matemaatikko tajutakseen, että suurin ongelma miehillä on edes sen yhden matchin saaminen.

No se riippuu suuresti siitä missä asuu. Helsingissä on todella paljon miehiä jotka käyvät viikottain uusilla deiteillä mutta sitten jo esim. Tampereella on vähemmän naisia joten siellä voikin olla kiven alla deitit. Olisi kiinnostava tietää missä ap asuu ja mikä on ikähaitari? Tinderi toimii eri lailla paikkakunnasta ja omista etäisyyskriteereistä johtuen.

Olet oikeassa. Helsingissä asun.

Vierailija
165/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä teitä on yhdistänyt kuitenkin sen verran että treffeille olette päätyneet? Eli jokuhan teitä on toisissanne kuitenkin viehättänyt?

Kyllä. Useimmiten korkea koulutustaso (vähintään amk), molemmilla liikuntaharrastuksia, ihan ok ulkonäkö, tosissaan liikenteessä, fiksu profiiliteksti, tupakoimattomuus. Ei välttämättä aina nämä kaikki. 

Ap

Vierailija
166/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillu tutustua miehiin hitaasti, ihan vain ystävämielessä ensin? Jos sinulle on sanottu max muutamien treffien jälkeen, ettei ole kemiaa, niin eihän ne miehet ole edes ehtineet vielä tutustua sinuun. Mahdollisesti halusivat treffeille vain seksin toivossa kun todellisuudessa ovat itse sitoutumiskammoisia, eikä kemian puute liity sinuun lainkaan.

Vierailija
167/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla viehättävä ja siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Kannattaa myös kuunnella mitä toinen sanoo eikä puhua kokoajan minä minä minä..

Kannattaa lukea ketju, ennen kuin kommentoi mutua. Ap:lla ei ollut tätä ongelmaa. 

Vierailija
168/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla viehättävä ja siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Kannattaa myös kuunnella mitä toinen sanoo eikä puhua kokoajan minä minä minä..

Sirkka-Liisa Farmers Onlysta, hyvää iltaa. Mites juustokakut?

Vierailija
169/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mikä teitä on yhdistänyt kuitenkin sen verran että treffeille olette päätyneet? Eli jokuhan teitä on toisissanne kuitenkin viehättänyt?

Kyllä. Useimmiten korkea koulutustaso (vähintään amk), molemmilla liikuntaharrastuksia, ihan ok ulkonäkö, tosissaan liikenteessä, fiksu profiiliteksti, tupakoimattomuus. Ei välttämättä aina nämä kaikki. 

Ap

Eihän nuo kerro ihmisen temperamentista vielä juuri mitään.

Vierailija
170/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu kysynyt ja saanut oikeaa vastaustakin? 

Mitä ihmeen oikeaa vastausta? Vastaus ja totuus on se, että kipinää ja kemiaa ei ole. Tuo on minulla erittäin usein syynä sille, että toisia treffejä ei tule. Mies voi olla komea ja kiva, mutta en vain tunne vetoa.

Vierailija
171/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko iso ja lihava? Usein se lihavuus ja isokokoisuus naisessa karkoittaa miehet. 

Vierailija
172/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlliPolli kirjoitti:

Porukka aina väittää että muka haluaisivat oikeasti kuulla kylmän totuuden. Sitten kun niille antaa mitä halusivat, niin alkaa itku ja parku. Parempi siis vaan sanoa jotain diiba-daabaa. "Kemiat eivät kohdanneet".

Vai haluatko oikeasti kuulla että sun henki haisee ja käyttäydyt kuin ylimielinen pissis vaikka ikää on jo yli 50. No ei kukaan halua sitä totuutta oikeasti kuulla.

Kyllä mä ainakin haluaisin kuulla ja niin haluaa moni muukin. Eihän itseään tai toimintaansa voi muuttaa, jos ei tiedä, mitä on muutettava.

Taidat mennä nyt vain itse sieltä, mistä aita on matalin.

Vierailija
173/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluaisin kuulla ja niin haluaa moni muukin. Eihän itseään tai toimintaansa voi muuttaa, jos ei tiedä, mitä on muutettava.

Ei ihmiset muutu. Aivan turha loukata vaan kertomalla missä mättää.

Vierailija
174/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlliPolli kirjoitti:

Tietenkin pahanhajuisesta hengityksestä kannattaa mainita koska sitten toinen voi käydä suuhygienistillä poistamassa hammaskivet jne.

Jos toinen on ylipainoinen niin siitäkin kannattaa mainita niin toinen voi alkaa laihdutuskuurille.

Jos aina kuulee vain että "ei ole kemiaa" niin sähän tulet saamaan pakkeja jatkossakin ehkä samoista asioista, miten julmaa tuo olisi?

Vierailija
175/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän nuo kerro ihmisen temperamentista vielä juuri mitään.

Treffeillähän se temperamentti selviää. Harvaa kiinnostaa puhua ensin puhelimessa. Usein profiilitekstissä saattaa olla jo jotain vihjeitä luonteesta. Keskustelussakin tulee jotain esiin, esim. jos mies on täysi kusipää (ei aina, jos osaa teeskennellä). 

Vierailija
176/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo yksi oli semi nätti mutta puhui vaan ameriikalaisistavelokuvista - ei niistä hyvistä vaan kulloinkin ajankohtaisista hollywoodeista. Luki jotain seiskaa. Mielenkiinnon kohteet ei kohdanneet.

Yksi oli ihan huippukaunisbja suloinen, mutta tyhmä kuin saapas.

Vierailija
177/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea ketju, ennen kuin kommentoi mutua. Ap:lla ei ollut tätä ongelmaa. 

Kyllä on. Koskapa ei saa puhuttua itselleen toisia treffejä

Vierailija
178/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Ei ihmiset muutu. Aivan turha loukata vaan kertomalla missä mättää.

No jos kyse on tosiaan jostain hengityksestä tai käytöksestä treffeillä, niin sitä todellakin voi muuttaa ja muuttua. Nyt ei puhuta mistään perustemppeeamentista tai luonteesta tai muista syvällisemmistä asioista. Eli et vain halua tai uskalla olla sinäkään rehellinen, kun kaikenmaailman tekosyitä nyt keksit.

Vierailija
179/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttänyt siltä, että on seksiä heti tulossa. Jotkut miehet tosin ottavat sen seksin joka tapauksessa ja sanovat vasta sitten, ettei ollut kipinää.

Vierailija
180/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit tindermiehistä vain ystäviä, miksi edes puhut treffeistä?