Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
30 vuotiaalle miehelle on kysyntää 20-30 vuotiaiden naisen keskuudessa yhtä runsain määrin, kuin 30 vuotiaalle naiselle on kysyntää 30-40 vuotiaiden miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.
Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista.
Ap
Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.
N39
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo "Ei kemiaa" = ku mää olin vaa pllun perässä eikä heti lohjennu.
Nainen sanoo: "ei kemiaa": lihaksia oli liian vähän, hiuksia oli liian vähän, pituutta oli liian vähän, keskustelua oli liian vähän, rahaa oli liian vähän, aikaa oli liian vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.
Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista.
Ap
Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.
N39
Voi olla juu ettei paljoa toisia treffejä tule jos heti ekoilla treffeillä alkaa rouva heti puhumaan politiikkaa ja tuomaan omaa älykkyyttään esille. Höhö, ihme että miehet pakenee kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
30 vuotiaalle miehelle on kysyntää 20-30 vuotiaiden naisen keskuudessa yhtä runsain määrin, kuin 30 vuotiaalle naiselle on kysyntää 30-40 vuotiaiden miesten keskuudessa.
En ole huomannut mitään eroa, olin sitten 20 tai 40-vuotias mies. Aina on ollut kysyntää ihan yhtä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Psyrkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti.
No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...
Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.
M39
Tässä tapauksessa en usko, että olen ruma, kun olen kuullut aivan toisenlaisia väitteitä. Ja näenhän peilistäkin ja valokuvista, etten ole ruma. Voi olla, etten ole vain tarpeeksi kaunis jollekin ja se olisi täysin fine. En ole laiheliini mutta en lihavakaan. Sekin olisi täysin fine minulle, jos mies sanoo, että häntä viehättää hoikemmat naiset. Parempi kuulla totuus, koska sitten ainakin tiedän, mistä kiikastaa. Ehkä olen tässä poikkeuksellinen ja moni nainen kuulee mieluummin valkoisen valheen.
Ap
Kannattavin asia jonka voit tehdä parantaaksesi markkina-arvoasi on panostaa kroppaan.
Tiputa rasvaprosentti laiheliiniksi ja treenaa näyttävät pakara ja vatsalihakset.
No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyrkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...
Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.
M39
Tässä tapauksessa en usko, että olen ruma, kun olen kuullut aivan toisenlaisia väitteitä. Ja näenhän peilistäkin ja valokuvista, etten ole ruma. Voi olla, etten ole vain tarpeeksi kaunis jollekin ja se olisi täysin fine. En ole laiheliini mutta en lihavakaan. Sekin olisi täysin fine minulle, jos mies sanoo, että häntä viehättää hoikemmat naiset. Parempi kuulla totuus, koska sitten ainakin tiedän, mistä kiikastaa. Ehkä olen tässä poikkeuksellinen ja moni nainen kuulee mieluummin valkoisen valheen.
Ap
Kannattavin asia jonka voit tehdä parantaaksesi markkina-arvoasi on panostaa kroppaan.
Tiputa rasvaprosentti laiheliiniksi ja treenaa näyttävät pakara ja vatsalihakset.
Ei nainen tarvitse vatsalihaksia näkyviin, todellakaan. Nuo ovat naisten vaatimuksia miehelle, jotta se kemia oikeasti syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että naamassasi on jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat ja ajattelevat, etteivät voisi koskaan päästä sen yli. Tai puheäänesi on poikkeuksellisen karmea tms. Jokin sellainen selkeästi häiritsevä asia, jota ei kehdata sanoa suoraan.
Jopas oli junttimainen kommentti. Naamassa jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat..
Vierailija kirjoitti:
No olen minä ainakin koittanut joskus nuoruudessa hölmönä väkisin tapailla miestä, jonka kanssa ei tosiaan tippaakaan sitä kemiaa ollut. Seksikin oli niin inohttavaa, ihan kuin olisi pannut sukulaistaan. Ja ei vaan kertakaikkiaan ollut sitä kemiaa ja oltiin niin eri aaltopituudella kuin olla ja voi. Että kyllä se ihan tosiasia voi olla. Ajattelin silloin hänestä, että hän on ihan hyvä mies ja haluaa olla tekemisissä, niin miksei sitä sitten yrittäisi. Mutta ei se ihan niin mene, sitä kuuluisaa kemiaa tarvitaan.
Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.
Ulkonäöstä se on aina kiinni. Et tykännyt miehen ulkonäöstä ja mies sitten ajatteli että ei sinua kiinnosta tutustua kuin yhden treffien ajan.
Jotkut naiset näyttävät kuvassa OK:lta / kivalta mut ovat livenä epämiellyttäviä. Mulla on työkaverina tällainen. Hänen kasvonsa ovat jotenkin kolhot livenä, ja bonuksena se, ettei koskaan hymyile vaan jotenkin lasittuneesti tapittaa eteenpäin. Kuvissa näyttää normaalilta mut livenä tulee melkein vähämielinen vaikutelma, varsinkin kun puheen rytmi on tosi hidas.
Ei tulis mieleenkään mennä mihinkään tinderiin🤮, että ei oo kokemusta ei.
Ihmettelen teitä hönttejä jotka noissa pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituskaan ei ole alkaa tapailemaan ihmistä jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta se että onko sitä kemiaa, sen selvittämiseen voisi käyttää vaikka 2-3 treffit. Itse saan ihan helposti miesseuraa, mutta tindertreffeiltä tulee yleensä ghostaus. Hauskuuteni ei nyt vain tule esiin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Toisilla tai kolmansilla mies söisi jo kädestä.
Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ei nyt mitään ihan ilmiselviä eikemiallisia kannata tavata edes sitä 2-3 kertaa, mutta sellaisia jotka ei tunnu oikein miltään, ei kiinnostavalta eikä epäkiinnostavalta, heihin kannattaisi käyttää vähän enemmän aikaa.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään mennä mihinkään tinderiin🤮, että ei oo kokemusta ei.
Ihmettelen teitä hönttejä jotka noissa pyörii.
No kuinka monesti kuulet nykyään ihmisten käyvän treffeillä, jos kysymyksessä ei ole Tinderistä aikaansaadut treffit? Ehkä 20-vuotiaat käyvät treffeillä ihan opiskelujen kautta, mutta kyllä keski-iässä ainoa vaihtoehto alkaa olla työpaikka tai netti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskuus on naisten kriteeri miehille. Naisen vetovoimaan tuolla ei ole miehen näkökulmasta juuri mitään vaikutusta.
Niinhän sinäkin sanot, ja ehkä se hauskuus sitten tuleekin niin yllätyksenä, kun sitä ei naisilta edes odoteta että se on yllättävyydessään mielenkiintoista. Enpä tuota tiedä. Olen ihan perusnätti, mutta en mikään suuren luokan kaunotar, että jotain muuta mielenkiintoista minussa on.
Älykäs joka menee tinderiin vonkumaan miestä. Hmmm, ok.
Tässä taas näkee että järki näiltä superkoulutetuilta yleensä puuttuu kokonaan.
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on yhteensopivuudessa. Deitti ei halua tavata sen useammin koska ei kiinnosta tutustua enempää koska ei näe itseään suhteessa kanssasi. Mitä käki kuvasi ovat tuoreet ja olet niissä rehellisesti itsesi näköinen, syy ei ole ulkonäössä
Ei vika ole sinussa, tuo tapailumuoto vaan on aika epätoimiva. Jos oikeassakin elämässä tapaa jonkun esim. töissä, niin ei siinä yleensä ole heti kemiaa. Se kemia syttyy jossain kohtaa kun ihmiseen alkaa tutustua, aika alussa toki, mutta ei yleensä heti siinä hauska tutustua kohdassa. Voi mennä muutama päivä tai tarvitaan joku tilanne esim. yhteinen projekti että huomaa että toisen kanssa synkkaa. Se odotus että joku pistäisi sukat pyörimään jaloissa ensimmäisen kahvikupin aikana on epärealistinen. Joskus niinkin käy ja ihmiset sitten pitää sitä jonain merkkinä jos joskus ennen on käynyt niin, että se että jonkun kanssa ei heti käy niin tarkoittaa ettei käy ikinä.