Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

Vierailija
141/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon ihan mitä se nainen haluaa kuulla, sitten kun se on korkattu, saa jäädä seksikumppaniksi tai olla jäämättä, uutta matoa koukkuun silti koko ajan.

Vierailija
142/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että jos miehellä ei kanki laajene ensimmäisillä treffeillä, niin toisia treffejä ei tule. Siihen menee ehkä 2 sekuntia, että tietää, kiinnostaako nainen vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla viehättävä ja siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Kannattaa myös kuunnella mitä toinen sanoo eikä puhua kokoajan minä minä minä..

Vierailija
144/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla viehättävä ja siitä toisesta osapuolesta kiinnostunut. Kannattaa myös kuunnella mitä toinen sanoo eikä puhua kokoajan minä minä minä..

Kolme lauseesi ensimmäistä sanaa olivat erittäin hyvä vihje ja muut täyttä potaskaa, jos nuo kolme ensimmäistä sanaa toteutuvat.

Vierailija
145/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoa. Saatat yllättyä positiivisesti.

Vierailija
146/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40, mutta tämä sama ongelma on ollut jo vuosia. Tämä ongelma ilmenee nimenomaan itseni ikäisissä ja vanhemmissa miehissä. Nuoremmista (25-35 v.)...

Ap

No selvisihän se syy. Miksi kyselet tyhmiä?

Syy miksi ne miehet jaksa vastata sinulle sen enempää on se, että olet täysin todellisuudesta erkaantunut, et pysty vastaanottamaan totuutta vaan vain jankuttaisit jotain typerää vastaan.

Vierailija
147/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse olen tällainen, joka tietää heti jos klikkaa tai ei. Paljon ihania, komeita, "ei mitään vikaa"- miehiä olen tapaillut. (Ja joutunut toteamaan että ei jatkoon.) En tyydy kädenlämpöiseen suhteeseen. Etsin tosirakkautta. Kyllä sen tietää ja tuntee joka kerta kun kohdalle osuu. Ikävä kyllä sitä "jotain" ei ole suurimman osan ihmisten kanssa.

"Joka kerta, kun kohdalle osuu". Eli sinä olet löytänyt tosirakkauden jo monta kertaa? Oletko koskaan joutunut olemaan montaa vuotta yksin? Jos et, niin et voi tietää, miltä se tuntuu. Kyllä siinä rupeaa jo tosirakkauden kriteerit rapistumaan, ja haluaisi vaan kumppanin, jonka kanssa on hyvä olla ja yhdessä tehdä kivoja asioita, kuten matkustella. 

148/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan ok näköinen olet kun kerta pääset treffeille. Taitaa vaan olla kunnon turn off kun avaat suusi ja rupeat elvistelemään koulutuksella ja puhumaan politiikasta. Ensin pitää tutustua henkilöön paremmin ennen kuin ruvetaan politiikasta väittelemään ekoilla treffeillä.

Vierailija
149/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psyrkka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti. 

No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...

Ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää sanoa esim. että pitää toista rumana. Minä en ainakaan haluaisi kuulla sitä keneltäkään. Eli vaikka kannatankin totuuden puhumista, niin ristiriitaisesti ei kemiaa on huomattavasti parempi ja lempeämpi kiertoilmaisu kuin täräyttää olet mielestäni ruma ja liian lihava. Lisäksi juttusi ovat tylsiä. Jälkimmäinen voisi aiheuttaa kenelle vaan syvät psyykkiset arvet.

M39

Tässä tapauksessa en usko, että olen ruma, kun olen kuullut aivan toisenlaisia väitteitä. Ja näenhän peilistäkin ja valokuvista, etten ole ruma. Voi olla, etten ole vain tarpeeksi kaunis jollekin ja se olisi täysin fine. En ole laiheliini mutta en lihavakaan. Sekin olisi täysin fine minulle, jos mies sanoo, että häntä viehättää hoikemmat naiset. Parempi kuulla totuus, koska sitten ainakin tiedän, mistä kiikastaa. Ehkä olen tässä poikkeuksellinen ja moni nainen kuulee mieluummin valkoisen valheen. 

Ap

Kannattavin asia jonka voit tehdä parantaaksesi markkina-arvoasi on panostaa kroppaan.

Tiputa rasvaprosentti laiheliiniksi ja treenaa näyttävät pakara ja vatsalihakset.

Tämän voisinkin tehdä, paitsi tutkimusten mukaan BMI 23 on miesten mielestä kaikkein viehättävin naisille, joten en aio itseäni langanlaihaksi laihduttaa. Pitäähän sitä elämästäkin nauttia välillä eikä elää askeettista kitudieettielämää kiukkuisena. Takaatko, että sitten saisin parisuhteen, vaikka olisin tylsä tai itsetunnossa parantamisen varaa? 

Ap

Vierailija
150/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.

Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista. 

Ap

Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.

N39

Voi olla juu ettei paljoa toisia treffejä tule jos heti ekoilla treffeillä alkaa rouva heti puhumaan politiikkaa ja tuomaan omaa älykkyyttään esille. Höhö, ihme että miehet pakenee kovaa vauhtia.

Missä minä niin sanoin, että puhuisin heti ekoilla treffeillä politiikkaa. Voin toki puhuakin, jos keskustelu etenee luontevasti siihen suuntaan. Toisia kiinnostaa politiikka, toisia taas ei. Kuten aiemmin sanoin, olen kiinnostunut miehestä ja kyselen paljon. Yleensä miehet nauttivatkin itsestään puhumisesta (vähän liikaakin).

Ap

Vierailija
151/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlliPolli kirjoitti:

Varmaan ihan ok näköinen olet kun kerta pääset treffeille. Taitaa vaan olla kunnon turn off kun avaat suusi ja rupeat elvistelemään koulutuksella ja puhumaan politiikasta. Ensin pitää tutustua henkilöön paremmin ennen kuin ruvetaan politiikasta väittelemään ekoilla treffeillä.

Höpö höpö... juuri silloin kun on kemiaa ja iskee tulta niin politiikasta yms. suurista ja tärkeistä jutuista pitää alkaa jutella! Selvittää heti myös toisen arvot. Koulutus on myös tärkeää tietoa.

Vierailija
152/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään tätä Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.- lausetta.....onko sulla mitään käsitystä omasta persoonallisuudestasi, tulevaisuuden haaveista ja siitä mitä miehestä /tulevasta kumppanista haet jos kaikki kelpaisi? Oletko koskaan itse tuntenut sitä "kemiaa" ja olisitko valmis 3. treffeihin ja sänkyyn ihan vaan koska mies on kunnollinen eikä luotaantyöntävä?

153/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.

Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista. 

Ap

Sori nyt mutta kuulostat minustakin rasittavalta ja minä olen nainen. En haluaisi sinua ystäväkseni vaikk olenkin FM ja seuraan asioita mutta tolla tavalla sanoo vain sellainen, joka ei todellisuudessa ole selvillä mistään isoista asioista, ja jolle merkkaavat juurikin koulutustaso ja oikeista asioista juttelu.

N39

Voi olla juu ettei paljoa toisia treffejä tule jos heti ekoilla treffeillä alkaa rouva heti puhumaan politiikkaa ja tuomaan omaa älykkyyttään esille. Höhö, ihme että miehet pakenee kovaa vauhtia.

Missä minä niin sanoin, että puhuisin heti ekoilla treffeillä politiikkaa. Voin toki puhuakin, jos keskustelu etenee luontevasti siihen suuntaan. Toisia kiinnostaa politiikka, toisia taas ei. Kuten aiemmin sanoin, olen kiinnostunut miehestä ja kyselen paljon. Yleensä miehet nauttivatkin itsestään puhumisesta (vähän liikaakin).

Ap

No pointti on vaan se että ihan selvästi sun kanssa jutteleminen on miehille turn off.

Vierailija
154/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinussa on jotain vikaa jos noin käy jatkuvasti. Tai sitten treffailet korkeamman tason miehiä omaan tasoosi nähden.

Mitä KSI korkeamman tason miehet tätä matchaisi ja sitten ei edes harrasteta seksiä?

Mitä mä veikkaan että koska kuitenkaan n saa matcheja ja ne ekat treffit niin ulkoisesti kaikki on ok, mutta sitten käytös, tuoksu , ääni tai persoonallisuus ei viehätä.

Vierailija
155/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kaikissa tapauksissa on yksi yhteinen tekijä.

Sinä.

Vierailija
156/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

N39

Ap

Keskustelussa täytyy antaa tilaa toisellekin . Kyseessä ei ole kuulustelu tai työhaastattelu.

Vierailija
157/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Niin, tuohan on tyypillinen naisen selitys. Johtuu käytännössä aina siitä, että siellä on monta muuta miestä kierrossa samaan aikaan ja hävisit pudotuspelin.

Vierailija
158/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa kaikissa tapauksissa on yksi yhteinen tekijä.

Sinä.

Totta. Lisäksi mikäli kyseessä olisi mies huomautettaisiin hyvästä hygieniasta, miellyttävästä tuoksusta ,siististä kampauksesta ja tyylikkäitä sopivista vaatteista.

Nainen saa parhaiten seuraa kun käyttöytyy flirtisti ja kävellessä heiluttaa lanteitaan.

Vierailija
159/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlliPolli kirjoitti:

Höpö höpö... juuri silloin kun on kemiaa ja iskee tulta niin politiikasta yms. suurista ja tärkeistä jutuista pitää alkaa jutella! Selvittää heti myös toisen arvot. Koulutus on myös tärkeää tietoa.

Kun on kemiaa niin ei sanoja tarvita. Niin minäkin pyydystin mieheni. Sitten kun alettiin myös puhua ,kävi ilmi että taustamme , arvomme ja kokemuksemme ovat hyvin samanlaiset.

Vierailija
160/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Miehen pitää olla renttu, polttaa röökiä ja juoda viinaa niin nainen haluaa kymmenet treffit.

Tuollaista miestä en huoli ensimmäisillekään treffeille. Tupakanpoltto on deal-breaker. Eiköhän ne renttujen perässä juoksijat ole ihan oma alalajinsa, jotka ovat itse joutuneet kasvamaan alkoholistiperheessä. Ei tietenkään kaikki heistäkään kelpuuta renttuja.