Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(

Vierailija
07.08.2022 |

Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.

Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?

Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.

Kommentit (533)

Vierailija
1/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti. 

Vierailija
2/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt niiltä miehiltä? 

Vierailija
4/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy useinkin.

N25

Vierailija
5/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt niiltä miehiltä? 

Olen joiltakin kysynyt, mutta vastaukseksi saan vaan jotain tyyliin, että olet ihana eikä sussa ole mitään vikaa blaa blaa blaa... 

Ap

Vierailija
6/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kysynyt ja saanut oikeaa vastaustakin? 

Vierailija
7/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on niin kova kysyntä, että kuulostaa kyllä uskomattomalta.

Vierailija
8/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu kysynyt ja saanut oikeaa vastaustakin? 

En ole saanut. Aina jätetty roikkumaan jotta voi palata jos ei ole muitakaan. Kuinka imartelevaa.

N25

9/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juota ne käänniin, Edesmennee taiteilijan Jope Ruonansuun sanoin "Kaurapuuroa ja Pontikkaa..... juuri oikeenlaista kemiaa"

Vierailija
10/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.

Mitä ihmettä, kyllä tämä itselleni ainakin on ihan pätevä syy, ettei tapailu jatku. Toki toinen voi olla mukava, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen, treffit sujuvat hyvin ym. mutta jos kemia (jonka itse miellän suurilta osin fyysiseksi kiinnostukseksi) puuttuu, en näe järkeä jatkaa, sillä se on itselleni yhtä tärkeää kun ns. henkinen kemia.

Vierailija
11/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa on pakko olla jotain vikaa, jos noin käy jatkuvasti. 

No jos on jotain vikaa, niin miksei sitä voida sanoa suoraan? Jos kaikki muut näkevät minussa sen vian, jolle itse olen sokea, niin miten ihmeessä voin kehittää itseäni, jos en tiedä, mikä on vikana? Kun en edes tiedä, onko syy ulkonäössä vai pitäisikö mennä monen vuoden terapiaan? Voin yrittää hakuammunnalla kehittää itseäni vähän kaikessa, mutta se vaatii paljon aikaa ja resursseja. Mitä, jos syynä olikin vaikka jokin pieni juttu, mitä on verrattain helppo muuttaa...

Vierailija
12/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.

Vierailija
13/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kemiaa tarkoittaa että ei sytyttänyt eroottisesti. Tämän kummempaa se ei ole.

Eroottinen kemia on parhaimmillaankin hyvin harvojen kesken, joten tilanteessa ei ole mitään poikkeuksellista.

Move on.

Vierailija
14/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Kannattaa kiinnostua itseä hiukan vanhemmista. Ovat liikkeellä ihan eri asenteella. Itse olin ihan imarreltu saamastani huomiosta. Piti kuin kukkaa kämmenellä. Oli siis ihan tosissaan liikenteessä eikä pientä peliä vaan.

Vierailija
15/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosikko, huumorintajuton, liian vakava, yrmeä ilme, todella ujo tuppisuu tms, niin ei siinä hyvä ulkonäkökään auta. Hymyilevä, iloinen ja jutteleva nainen saa kyllä seuraa

Vierailija
16/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista on niin kova kysyntä, että kuulostaa kyllä uskomattomalta.

Millaiseen otantaan väitteesi perustuu? Nuoret naiset 18-25 v? Ja itse et ole kouluttautunut mies?

Vierailija
17/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että naamassasi on jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat ja ajattelevat, etteivät voisi koskaan päästä sen yli. Tai puheäänesi on poikkeuksellisen karmea tms. Jokin sellainen selkeästi häiritsevä asia, jota ei kehdata sanoa suoraan.

Vierailija
18/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo "Ei kemiaa" = ku mää olin vaa pllun perässä eikä heti lohjennu.

Vierailija
19/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo vähän siltä kuulostaa, että naamassasi on jokin yksityiskohta, jota miehet kavahtavat ja ajattelevat, etteivät voisi koskaan päästä sen yli. Tai puheäänesi on poikkeuksellisen karmea tms. Jokin sellainen selkeästi häiritsevä asia, jota ei kehdata sanoa suoraan.

Mulla on ainakin vähän aknearpia. Voisko ihan tästäkin johtua? Onko sulla ap hyvä iho?

N25

Vierailija
20/533 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.

Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa? 

Ap