Ei tullut taaskaan toisia tinder-treffejä. Selitys: "Ei ollut kemiaa" :(
Onko teille muille naisille käynyt näin? Minulle käy näin jatkuvasti, vuodesta toiseen. Exäni mielestä olen kuitenkin kaunis, seksikäs ja älykäs ja hän ihmettelee, miten voi olla niin vaikeaa löytää miestä.
Onko tuo "kemian" tai "kipinän" puuttuminen vain tekosyy ja oikeasti syy jossain ulkonäköön / käytökseen / elekieleen etc. liittyvä? Vai onko korkeastikoulutetuista miehistä 37+ vain tullut ihan älyttömän nirsoja eikä kelpaa mikään, jos ei heti tunnu perhosia vatsassa?
Itse ainakin annan mahdollisuuden aina toisille treffeille, vaikken olisikaan ihastunut, kunhan mies on kunnollinen eikä ulkonäkö ole luotaantyöntävä.
Kommentit (533)
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että vanhempi, korkeakoulutettu, oletettavasti hyvässä työssä oleva mies voi näinä päivinä valita suuren määrän naisten joukosta sen itselleen parhaiten sopivan.
Jos mies on 25 vuotta, on naisen ikähaita n. 20 +/- 2 vuotta, kun mies on 35 vuotta , on naisen ikähaitari 25-30 vuotta, kun mies on 45 vuotta, on naisen ikähaitari 30-35 vuotta jne. kun keskimääräistä parempi mies tulee uudelleen parisuhdemarkkinoille.
Eritoten kun oletettavasti etsit lähempänä keski-ikää olevaa miestä, niin valtaenemmistö on varattuja, ja ne jotka tulevat uudelleen markkinoille, on heillä valtavasti kysyntää. Naisehdokkaita on huomattavasti enemmän, juuri tuon iän takia.
Edellinen poikaystäväni oli DI ja itseäni 5 vuotta nuorempi. Olin kuulemma kaunein tyttöystävä, joka hänellä on koskaan ollut. Tuttavapiirissäni on muitakin, joilla on itseään nuorempi mies. Kellään ei ole itseään yli 2 vuotta vanhempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.
Korkeakoulutus ei ole ehdoton vaatimus. Olen jutellut myös ammattikoulutettujen tai amk-inssien kanssa. Itse älykkäänä naisena en vain saa niistä keskusteluista mitään irti, jos toinen ei seuraa maailman tapahtumia ja ole kiinnostunut asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että vanhempi, korkeakoulutettu, oletettavasti hyvässä työssä oleva mies voi näinä päivinä valita suuren määrän naisten joukosta sen itselleen parhaiten sopivan.
Jos mies on 25 vuotta, on naisen ikähaita n. 20 +/- 2 vuotta, kun mies on 35 vuotta , on naisen ikähaitari 25-30 vuotta, kun mies on 45 vuotta, on naisen ikähaitari 30-35 vuotta jne. kun keskimääräistä parempi mies tulee uudelleen parisuhdemarkkinoille.
Eritoten kun oletettavasti etsit lähempänä keski-ikää olevaa miestä, niin valtaenemmistö on varattuja, ja ne jotka tulevat uudelleen markkinoille, on heillä valtavasti kysyntää. Naisehdokkaita on huomattavasti enemmän, juuri tuon iän takia.
Edellinen poikaystäväni oli DI ja itseäni 5 vuotta nuorempi. Olin kuulemma kaunein tyttöystävä, joka hänellä on koskaan ollut. Tuttavapiirissäni on muitakin, joilla on itseään nuorempi mies. Kellään ei ole itseään yli 2 vuotta vanhempaa miestä.
Noh, sinä itse mainitset sen mitä hieman puhunkin, "Edellinen" poikaystäväsi. Jos hän todella oli sinun mielestäsi hyvä ja haluttu mies, on hänelle huomattavasti enemmän kysyntää kuin kuin ikäiselleen naiselle kun hän eronne jälkeen tuli parisuhdemarkkinoille uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, sinä itse mainitset sen mitä hieman puhunkin, "Edellinen" poikaystäväsi. Jos hän todella oli sinun mielestäsi hyvä ja haluttu mies, on hänelle huomattavasti enemmän kysyntää kuin kuin ikäiselleen naiselle kun hän eronne jälkeen tuli parisuhdemarkkinoille uudestaan.
Hänellä riitti kysyntää tinderissä ja treffeille pääsi helposti useiden naisten kanssa, vaikkei ulkonäöltään ollutkaan mikään komein mies. Mutta parisuhteet eivät hänellä kestä itsekkäästä luonteesta johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Kemian ja kipinän puutteeseen vetoaminen on vain laiskan tai aran ihmisen selitys, kun ei uskalleta sanoa suoraan, mistä oikeasti johtui, ettei toisia treffejä tule.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta en minä ainakaan itse halua tietää, jos joku ajattelee että olen liian ruma/vanha/läski/hiljainen/äänekäs/mitä tahansa. Enkä myöskään itse anna mitään spesifiä syytä. Minua joko kiinnostaa tai ei kiinnosta, ei ole kiinni pituudesta, leveydestä tai pankkitilin saldosta.
N
Veikkaan, että olet tylsä. Voi olla, että kaikki on ulkoisesti ja tiedollisesti ym. ok ja seurassasi on ihan hyvä olla, mutta ei vain säväytä. Joskus on tullut sellaisia ihmisiä vastaan.
Valitettavasti uskon, että vastaus on yksinkertainen: olet liian vanha. Naisen markkina-arvo romahtaa kun 40 tulee täyteen, mies on elukka ja etsii tiedostamattaan lisääntymiskykyistä naista (vaikkei oikeasti edes haluaisi lapsia). Ei kemiaa on just se että nainen on liian vanha pitempään suhteeseen, muutamaan panoon voisi vielä käydä.
Ratkaisuehdotus: nosta suosiolla ikähaitaria. Viisikymppiselle olet vielä nuorehko. Jos vielä itse et ole ensisijaisesti seksin perään niin just ystävinä ne voi olla hyviä, ja miksei parisuhteeseenkin - jos niillä on lapsia, alkavat monesti olla jo isompia, rahatilanne voi olla parempi yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mielestäsi jotenkin parempi että miehelle kelpaisi kuka tahansa ja he huolisivat sinut vaikka ei sytykään minkäänlaista tunnetta? Itse ainakin olisin mieluummin yksin.
Kyllä, koska olen profiilissani sanonut, että etsin ystävää. Miksen siis kelpaa edes ystäväksi miehille, jos kuitenkin juttu luistaa?
Ap
No siinähän se vika oli. Miehet eivät etsi ystävää, vaan panoa. Eikö ne ystävät voisi olla naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä riitti kysyntää tinderissä ja treffeille pääsi helposti useiden naisten kanssa, vaikkei ulkonäöltään ollutkaan mikään komein mies. Mutta parisuhteet eivät hänellä kestä itsekkäästä luonteesta johtuen.
Mutta kuten mainitsin, tilastollisesti n.30 vuotiaalle, korkeakoulutetulle ja hyvässä työssä olevalle miehelle on parisuhdemarkkinoilla huomattavasti enemmän kysyntää kuin n.30 vuotiaalla korkeakoulutetulle naiselle. Juuri koska hyviä miehiä ei ole vapaana yli 30 vuotiaissa enää suuremmissa määrin.
30 vuotiaalle miehelle on kysyntää 20-30 vuotiaissa naisissa yhtä runsain määrin kuin 30 vuotiaalle naiselle on kysyntää 30-40 vuotiaiden miesten keskuudessa.
Miksi kukaan menestyjä ottaisi jotain rupsahtanutta mummoa?
Itse en käy missään Tinder-treffeillä joten voi olla etten vain tajua näitä juttuja, mutta minua hämmentää ajatus siitä, että "meillä ei ollut kemiaa" olisi jokin helppo ja kohtelias tekosyy, koska minusta se on paljon tylympi ajatus kuin moni muu. Ehkä siksi, että minun aivoni ainakin tulkitsevat "meillä ei ollut kemiaa" = "et ole tarpeeksi viehättävä ja mielenkiintoinen säväyttämään minua".
Jos jokin helppo ympäripyöreä diibadaaba-tekosyy pitäisi keksiä, niin "koin, että meillä ei ole tarpeeksi yhteistä" olisi minusta sellainen sopivan tasapuolinen, että ei oikein sovita yhteen eikä vika ole kummassakaan.
Mä itse olen tällainen, joka tietää heti jos klikkaa tai ei. Paljon ihania, komeita, "ei mitään vikaa"- miehiä olen tapaillut. (Ja joutunut toteamaan että ei jatkoon.) En tyydy kädenlämpöiseen suhteeseen. Etsin tosirakkautta. Kyllä sen tietää ja tuntee joka kerta kun kohdalle osuu. Ikävä kyllä sitä "jotain" ei ole suurimman osan ihmisten kanssa.
Taitaa rima olla liian korkealla ja ne joita sinä haluat, niin ne taas eivät sinusta kiinnostu. Aika usein naisilla on joku ihme luulo että ovat parempia kuin oikeasti ovat. Sitten etsitään jotain Brad Pittiä kun itse ollaan perus tanttoja.
30 vuotiaalle miehelle on kysyntää 20-30 vuotiaissa naisissa yhtä runsain määrin kuin 30 vuotiaalle naiselle on kysyntää 30-40 vuotiaiden miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt niiltä miehiltä?
Olen joiltakin kysynyt, mutta vastaukseksi saan vaan jotain tyyliin, että olet ihana eikä sussa ole mitään vikaa blaa blaa blaa...
Ap
Ne Tinder-miehet vaan etsivät helppoa naista, yhdeksi yöksi. Et varmaan ole tälläinen tai susta saa kuvan että pitäisi ihan deitata ja nähdä vaivaa jotta sut sais kammettua sänkyyn. Sen sijaan miehet ei jaksa tälläistä kun ja jos etsivät helppoa hoitoa niin takaisin Tinderiin ja illaksi uudet treffit ja toiveena tietysti sänkyyn meno. Ne tapaamasi miehet etsivät helppoja hoitoja mutteivät tietenkään voi sulle sanoa tätä päin näköä.
Tinder on siitä ikävä, että ilmassa leijuu heti alussa odotus parin löytämisestä. Ihmiseen kun pitäisi törmätä jossain ihan neutraaleissa kuvioissa. Sitten juttelisi ilman kummankin takaraivossa nakuttavaa ajatusta 'onko tämä nyt sitä vai ei? Olenko hänen mielestään kiinnostava?Onko hän minusta kiinnostava?'
Ravintolassakin on helpompaa, siellä ollaan rentoutumassa ja ympärillä pyörii koko ajan muitakin. Samoin työpaikalla. Siellä voi rauhassa katsella ja antaa tunteiden kehittyä jos niitä tulee. Tindertreffeillä ollaan heti haku päällä. Ei helppoa.
Yleensä naiset etsii sitä mystistä kemiaa.
Ap on todennäköisesti lihava. Mutta kuka sellaista muka suoraan menee sanomaan.
Sähän suljet jo lähtökohtaisesti puolet miehistä pois tolla _korkeasti koulutettu_ vaatimuksella. Tavoittelet siis miehiä, joilla on todellakin varaa valita, ja tietävät mitä hakevat. Olen itse tohtori, mutta mieheni ammattikoulun käynyt. Myöhemmin kyllä jatkanut ammattikorkeassa opintoja. Yhdessä yli 30 vuotta.