Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
661/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 sivua, jossa miestä haukutaan rehellisyydestään. Mies on ollut naiselle rehellinen (ja myös hiukan tyhmä) kertoessaan asian. Ilmeisesti rehellisyys ei olekaan kovin arvostettu asia?

Tästä voi nyt oppia yhden asian. Pitäkää miehet turpanne kiinni tällaisista asioista. Pitäkää asiat omana tietonanne. Ja jos nainen tämmöstä kyselee, niin sanotte vaan, että en ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa. Pääsette paljon helpommalla. Nämä 31 sivua aukottomasti todistavat sen.

Alapeukkuja odotellessa...

Rehellisyys on hyvä asia, mutta en silti tiedä onko järkevää kertoa seksin ostamisesta, koska se menee ihan äärimmäiseen laitaan asenteiden osalta monilla naisilla. Seksin ostaja on kuitenkin aina yksilö hänkin, kuten myyjäkin. Eivät ihan kaikki ole itsekeskeisiä sen vuoksi, että olisivat luonteeltaan sellaisia, vaan on varmasti katuvia ja sitten taas niitä, jotka ovat jossain sekopäisessä elämäntilanteessa ajautuneet ostamaan seksiä. Eli heidän tilanteensa on sama kuin seksin myyjistä suurimmalla osalla. Ja tuollainen tilanne voisi olla se, jolloin myyjä ja ostaja voivat rakastua. Näin minä asian näkisin ainakin omasta näkökulmastani, vaikken tiedäkään tapauksia. Parittajien ja rikollisten piireissä voi olla ihan toisenlaista.

Olen eri. Minusta asiasta tulisi kertoa ja jos tuo muodostuu naiselle ongelmaksi, niin sitten niitä ongelmia on luvassa muillakin osa-alueilla. Miehet ovat maksaneet seksistä suoraan tai välillisesti koko historian, haluaa sitä myöntää tai ei. Vieläkin on lukemattomasti naisia jotka edellyttävät että mies maksaa treffeillä. He ovat miehelle maksullisia, koska ilman rahaa ei heru, mutta se on vain verhottu (kuten usein epämiellyttävien asioiden kohdalla tapana on) herrasmiesmäisyyteen. Sopii kysyä miksi ei ole rouvasnaismaisuutta? Mies maksaa ja saa sillä jotakin. Jos ihmisen historia määrittelee suhteen tilan, niin ajatellaan sitten niin laajemminkin. Eronnut ei voi löytää uutta puolisoa, koska hän on epäonnistunut suhteessaan parinvalinnasta lähtien, joten hän epäonnistuu tälläkin kertaa. Ongelma on ap ja hänen pääkoppansa, ei seksin ostaminen joskus aikaa sitten. Ap voi miettiä olisiko eri tilanne jos nainen ei olisikaan perinyt tältä maksua, toisinsanoen suhteenne tulevaisuus olisi siten ollut tämän naisen käsissä.

Meidän välillämme on se ero, että minä en näe, että ihmisen historia syntyy tyhjästä. Se syntyy siitä mitä hän on tehnyt ja minkä vuoksi, vaikka sitä ei voikaan tulkita ihan yksioikoisesti ja yhden tapahtuman pohjalta. On siis eri asia onko seksiä ostanut kerran ja pitää sitä virheenä vai onko se näkemys miehen ja naisen seksisuhteesta ylipäätään, että seksi on aina vastikkeellista. 

Mielenkiintoista, että näet, että suhteen jatko on maksullisen naisen käsissä eli sen ainoan, jolla ei ole tilanteessa osaa eikä arpaa.

Eihän mies ole ostanut seksiä parisuhteessa. Ja mitä seksin vastikkeellisuuteen tulee, sitähän täällä miehille kailotetaan, että pitäisi tehdä ja olla sitä ja tätä saadakseen seksiä, eli vastike on heilläkin. Tuskin sinäkään jokaiselle annat saamatta mitään takaisin! Älä sorru verhoamisen tielle, vaikka se niin houkuttaakin.

Vierailija
662/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis eri asia onko seksiä ostanut kerran ja pitää sitä virheenä vai onko se näkemys miehen ja naisen seksisuhteesta ylipäätään, että seksi on aina vastikkeellista. 

.

Seksi on aina vastikkeellista. Parisuhteessa rajaan seksin vain yhteen partneriin ja saan vastaavan lupauksen vastikkeeksi. Kulutamme molemmat rajallisia elinvuosia. Tinder-panossa maksan ehkä lounaan ja hotellin ja hyväksyn, että myös nainen haluaa nauttia seksistä. Maksullisen naisen kanssa saan seksiä ja nainen rahaa. Antaminen ja saaminen. Puolin ja toisin.

Mitä edes voisi olla vastikkeeton seksi? Täysin pyyteetöntä? Tyydytän naisen nauttimatta tilanteesta yhtään? Vaimo antaa aina kun haluan nauttimatta itse yhtään, asuu omassa asunnossa ja maksaa kaikki kulunsa itse ja tasan puolet lasten kuluista?

Tätä minä tarkoitan, etten ikinä voisi olla intiimissä suhteessa ihmisen kanssa, jonka kanssa on täysin eri aaltopituudella. Ei se tarkoita, että olisit välttämättä huono ihminen, sitä en tarkoita. Se vain osoittaa miten maailman näkee eikä pysty kuvittelemaankaan, että toisenlaista olisi.

Minulla on toisenlaisesta kokemusta, onhan tässä sekin puoli, ettei näille välttämättä itse hirveästi mitään voi millaiseksi on kasvanut. Kaikki ei ole omaa valintaa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 sivua, jossa miestä haukutaan rehellisyydestään. Mies on ollut naiselle rehellinen (ja myös hiukan tyhmä) kertoessaan asian. Ilmeisesti rehellisyys ei olekaan kovin arvostettu asia?

Tästä voi nyt oppia yhden asian. Pitäkää miehet turpanne kiinni tällaisista asioista. Pitäkää asiat omana tietonanne. Ja jos nainen tämmöstä kyselee, niin sanotte vaan, että en ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa. Pääsette paljon helpommalla. Nämä 31 sivua aukottomasti todistavat sen.

Rehellisyys on hyvä asia, mutta en silti tiedä onko järkevää kertoa seksin ostamisesta, koska se menee ihan äärimmäiseen laitaan asenteiden osalta monilla naisilla. Seksin ostaja on kuitenkin aina yksilö hänkin, kuten myyjäkin. Eivät ihan kaikki ole itsekeskeisiä sen vuoksi, että olisivat luonteeltaan sellaisia, vaan on varmasti katuvia ja sitten taas niitä, jotka ovat jossain sekopäisessä elämäntilanteessa ajautuneet ostamaan seksiä. Eli heidän tilanteensa on sama kuin seksin myyjistä suurimmalla osalla. Ja tuollainen tilanne voisi olla se, jolloin myyjä ja ostaja voivat rakastua. Näin minä asian näkisin ainakin omasta näkökulmastani, vaikken tiedäkään tapauksia. Parittajien ja rikollisten piireissä voi olla ihan toisenlaista.

Olen eri. Minusta asiasta tulisi kertoa ja jos tuo muodostuu naiselle ongelmaksi, niin sitten niitä ongelmia on luvassa muillakin osa-alueilla. Miehet ovat maksaneet seksistä suoraan tai välillisesti koko historian, haluaa sitä myöntää tai ei. Vieläkin on lukemattomasti naisia jotka edellyttävät että mies maksaa treffeillä. He ovat miehelle maksullisia, koska ilman rahaa ei heru, mutta se on vain verhottu (kuten usein epämiellyttävien asioiden kohdalla tapana on) herrasmiesmäisyyteen. Sopii kysyä miksi ei ole rouvasnaismaisuutta? Mies maksaa ja saa sillä jotakin. Jos ihmisen historia määrittelee suhteen tilan, niin ajatellaan sitten niin laajemminkin. Eronnut ei voi löytää uutta puolisoa, koska hän on epäonnistunut suhteessaan parinvalinnasta lähtien, joten hän epäonnistuu tälläkin kertaa. Ongelma on ap ja hänen pääkoppansa, ei seksin ostaminen joskus aikaa sitten. Ap voi miettiä olisiko eri tilanne jos nainen ei olisikaan perinyt tältä maksua, toisinsanoen suhteenne tulevaisuus olisi siten ollut tämän naisen käsissä.

Meidän välillämme on se ero, että minä en näe, että ihmisen historia syntyy tyhjästä. Se syntyy siitä mitä hän on tehnyt ja minkä vuoksi, vaikka sitä ei voikaan tulkita ihan yksioikoisesti ja yhden tapahtuman pohjalta. On siis eri asia onko seksiä ostanut kerran ja pitää sitä virheenä vai onko se näkemys miehen ja naisen seksisuhteesta ylipäätään, että seksi on aina vastikkeellista. 

Mielenkiintoista, että näet, että suhteen jatko on maksullisen naisen käsissä eli sen ainoan, jolla ei ole tilanteessa osaa eikä arpaa.

Eihän mies ole ostanut seksiä parisuhteessa. Ja mitä seksin vastikkeellisuuteen tulee, sitähän täällä miehille kailotetaan, että pitäisi tehdä ja olla sitä ja tätä saadakseen seksiä, eli vastike on heilläkin. Tuskin sinäkään jokaiselle annat saamatta mitään takaisin! Älä sorru verhoamisen tielle, vaikka se niin houkuttaakin.

Tämä ketju on täynnä viestejä siitä, miten seksi on aina vastikkeellista, myös avioliitossa. Mutta ei tuosta asiasta kannata väitellä, kun se ei sillä miksikään muutu. Parempi pysyä erossa miehistä, jotka näkevät seksin ja seksuaalisuuden aivan toisin kuin itse näkee eikä se varmaan siihen epäsynkkaan rajoitu. 

Vierailija
664/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä ja varsinkin sen ostamisesta ja myymisestä pitää yleensä kaikista kovinta ääntä ne jotka siitä tietää vähiten. Kuten tässäkin ketjussa.

Jep.

Varsinkin seksityöstä moni kuvittelee ymmärtävänsä paljonkin ihan vaan sillä perusteella, että on nainen. Ei ole kokemusta eikä edes tuttuja joilla olisi, mutta kyllähän minä nyt naisena tiedän millaista se on, tiedän millaisia miehet on ja millaisia ne on seksin suhteen!

Ja ollaan aivan pihalla.

Ai. Oletko sinä itse sitten asiantuntija siinä miten seksityöläinen asiat kokee? Niinhän tässä ketjussa suurin osa seksin ostajista ajattelee olevansa.

Enemmän kuin sinä.Suomalaisille ammattilaisille se on hyvät rahat lyhytkestoisesta työstä.Yksi seksiä myynyt sanoi että ensimmäinen keikka oli hämmentävä järkytys mutta sen jälkeen se oli pelkkää merkityksetöntä palkkatyötä.

Vierailija
665/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko muuten että näen suhteen olevan maksullisen naisen käsissä? En nimittäin sanonut.

Vierailija
666/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä edelliseen, että olen tuntenut seksiä myyviä tyttöjä. Myyvät ihan omasta halustaan, joten aina ekaksi ei tule mieleen, että olisi hyväksikäyttöä. 

En näe sitä hyväksikäyttönä, jos ei ole selvästi näkyvissä, että nainen on huonossa jamassa tai häntä on paritettu. Silloin se on hyväksikäyttöä mikä on yleistä myös. 

Sanotaan, että seksityöläisillä on seksuaalisesta väkivallasta koituneita traumoja ja osalla on samanlainen tunteettomuutena ilmentyvä persoonallisuushäiriö kuin osalla asiakkaistakin. Silloin seksiä myyvä tekee kaikkea muutakin omasta tahdostaan, mikä vahingoittaisi ketä tahansa muuta ja on itsetuhoista. Mutta tekeekö se seksin ostajasta hyväksikäyttäjän? Ei minusta.

Molemmat ovat tuossa tilanteessa samalla tavalla tunteettomia eli se on sikäli seksuaalisuuden irvikuva. Ainoa poikkeus tuosta ovat fetissit, jotka voivat kyllä joskus yhdistyä. Jos ei, niin se vasta surkeaa touhua onkin molemmille. Tämä vain minun näkemykseni asiasta ja nopeasti kokoon kyhätty.

Ei se nyt ihan noin mene. Yksi tyttö oli työkaverini, normaalisti töissä, mutta halusi välillä vähän lisää rahaa, jolla rahoitti elämäänsä. Vapaamielinen tyttö muutenkin, eikä mikään tiukkapipo. Ihan oli hänellä omissa käsissä kelle antoi antoiko ollenkaan. Mutta seksuaalisena naisena otti seksistä välillä rahaa. Toisilla naisilla on vähän erilainen lähestymistapa seksuaalisuuteen. Uskoisin, että hän olisi jopa halunnut seksiä jos olisin sitä häneltä kysynyt maksua vastaan. 

Et voi tietää tuon tytön ajatuksia, joten siitä on turha puhua mitään. Seksuaalinen trauma ilmenee useimmiten runsaana irtoseksinä, sekoiluna, seksin myymisenä jne. Itselläni jälkimmäisenä.

Sen verran monta vuotta oli työkaverina, että tiedän ettei ollut traumoja. Ettekö te nyt tosiaan tajua, että kaikki naiset eivät ole niin tiukkapipoja. Heille on se ja sama myykö vai onko myymättä seksiä. Heille seksi on iloinen ja miellyttävä asia. Miten hitossa te aina vedätte nämä traumat yms... Tämäkin tyttö sijoitti ylimääräisiä rahoja omaan asuntoon. Toinenkin tyttö on ikisinkku, ei huoli vakitusta miestä. Käyttää miehiä hyväkseen ansaitakseen lisää  rahaa työnsä ohella. Tähän meinasin haksahtaa, kun meillä synkkasi liiankin hyvin. Olisin saanut ilmaiseksi, hän kävi jo niin kuumana, mutta skippasin ja pelastin parisuhteeni. Itselleni tunne on tärkeintä seksissä ja tunteet on vaimossa. Niiden siirtoon en suostunut lähtemään ja puhalsin poikki, ennen kuin pää olisi mennyt sekaisin. Tuo seireeni tarjosi kaikkia reikiä käyttöön yms, eikä vaimon olemassaolo haitannut häntä yhtään. 

Kyllä minullekin seksi on iloinen asia. Kukaan miestäni ja traumaterapeuttiani lukuunottamatta ei tiedä, että olen kokenut vakavaa hyväksikäyttöä, josta nykyisin tuomittaisiin törkeä lapsen raiskaus. On naiivia kuvitella, että tuollaisia asioita kerrottaisiin työkavereille.

Ihan yhtä naivia on ajatella kaikilla olevan traumoja sen vuoksi että itsellä on. Älä yleistä.  Maaillma on täynnä naisia, jotka naivat rikkaan miehen. He antavat rakkautta, seksiä, lapset ja mies antaa elannon. Väitätkö, että he kaikki ovat traumattisia?  Eri näköisiä suomalaisiakin julkkisia on pyörineet vuosia sinkkuina, ennen kuin löytäneet miljonäärin jonka kanssa naimisiin.  Ne tavalliset janterit ovat jääneet kaikki matkanvarrelle ja olleet vain korviketta. 

Vierailija
667/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä ja varsinkin sen ostamisesta ja myymisestä pitää yleensä kaikista kovinta ääntä ne jotka siitä tietää vähiten. Kuten tässäkin ketjussa.

Jep.

Varsinkin seksityöstä moni kuvittelee ymmärtävänsä paljonkin ihan vaan sillä perusteella, että on nainen. Ei ole kokemusta eikä edes tuttuja joilla olisi, mutta kyllähän minä nyt naisena tiedän millaista se on, tiedän millaisia miehet on ja millaisia ne on seksin suhteen!

Ja ollaan aivan pihalla.

Ai. Oletko sinä itse sitten asiantuntija siinä miten seksityöläinen asiat kokee? Niinhän tässä ketjussa suurin osa seksin ostajista ajattelee olevansa.

Enemmän kuin sinä.Suomalaisille ammattilaisille se on hyvät rahat lyhytkestoisesta työstä.Yksi seksiä myynyt sanoi että ensimmäinen keikka oli hämmentävä järkytys mutta sen jälkeen se oli pelkkää merkityksetöntä palkkatyötä.

Olen omien kokemusteni asiantuntija. Enkä muuten ole koskaan puhunut kokemuksistani kenellekään rehellisesti niin paljon kuin tässä ketjussa, en edes terapeutille, koska ei siellä siihen asiaan keskitytä. Yleensä en halua ajatella koko asiaa, mitä se oli. Vasta viime vuosina olen ajatellut miten se on minuun vaikuttanut.

Vierailija
668/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä edelliseen, että olen tuntenut seksiä myyviä tyttöjä. Myyvät ihan omasta halustaan, joten aina ekaksi ei tule mieleen, että olisi hyväksikäyttöä. 

En näe sitä hyväksikäyttönä, jos ei ole selvästi näkyvissä, että nainen on huonossa jamassa tai häntä on paritettu. Silloin se on hyväksikäyttöä mikä on yleistä myös. 

Sanotaan, että seksityöläisillä on seksuaalisesta väkivallasta koituneita traumoja ja osalla on samanlainen tunteettomuutena ilmentyvä persoonallisuushäiriö kuin osalla asiakkaistakin. Silloin seksiä myyvä tekee kaikkea muutakin omasta tahdostaan, mikä vahingoittaisi ketä tahansa muuta ja on itsetuhoista. Mutta tekeekö se seksin ostajasta hyväksikäyttäjän? Ei minusta.

Molemmat ovat tuossa tilanteessa samalla tavalla tunteettomia eli se on sikäli seksuaalisuuden irvikuva. Ainoa poikkeus tuosta ovat fetissit, jotka voivat kyllä joskus yhdistyä. Jos ei, niin se vasta surkeaa touhua onkin molemmille. Tämä vain minun näkemykseni asiasta ja nopeasti kokoon kyhätty.

Ei se nyt ihan noin mene. Yksi tyttö oli työkaverini, normaalisti töissä, mutta halusi välillä vähän lisää rahaa, jolla rahoitti elämäänsä. Vapaamielinen tyttö muutenkin, eikä mikään tiukkapipo. Ihan oli hänellä omissa käsissä kelle antoi antoiko ollenkaan. Mutta seksuaalisena naisena otti seksistä välillä rahaa. Toisilla naisilla on vähän erilainen lähestymistapa seksuaalisuuteen. Uskoisin, että hän olisi jopa halunnut seksiä jos olisin sitä häneltä kysynyt maksua vastaan. 

Et voi tietää tuon tytön ajatuksia, joten siitä on turha puhua mitään. Seksuaalinen trauma ilmenee useimmiten runsaana irtoseksinä, sekoiluna, seksin myymisenä jne. Itselläni jälkimmäisenä.

Sen verran monta vuotta oli työkaverina, että tiedän ettei ollut traumoja. Ettekö te nyt tosiaan tajua, että kaikki naiset eivät ole niin tiukkapipoja. Heille on se ja sama myykö vai onko myymättä seksiä. Heille seksi on iloinen ja miellyttävä asia. Miten hitossa te aina vedätte nämä traumat yms... Tämäkin tyttö sijoitti ylimääräisiä rahoja omaan asuntoon. Toinenkin tyttö on ikisinkku, ei huoli vakitusta miestä. Käyttää miehiä hyväkseen ansaitakseen lisää  rahaa työnsä ohella. Tähän meinasin haksahtaa, kun meillä synkkasi liiankin hyvin. Olisin saanut ilmaiseksi, hän kävi jo niin kuumana, mutta skippasin ja pelastin parisuhteeni. Itselleni tunne on tärkeintä seksissä ja tunteet on vaimossa. Niiden siirtoon en suostunut lähtemään ja puhalsin poikki, ennen kuin pää olisi mennyt sekaisin. Tuo seireeni tarjosi kaikkia reikiä käyttöön yms, eikä vaimon olemassaolo haitannut häntä yhtään. 

Kyllä minullekin seksi on iloinen asia. Kukaan miestäni ja traumaterapeuttiani lukuunottamatta ei tiedä, että olen kokenut vakavaa hyväksikäyttöä, josta nykyisin tuomittaisiin törkeä lapsen raiskaus. On naiivia kuvitella, että tuollaisia asioita kerrottaisiin työkavereille.

Ihan yhtä naivia on ajatella kaikilla olevan traumoja sen vuoksi että itsellä on. Älä yleistä.  Maaillma on täynnä naisia, jotka naivat rikkaan miehen. He antavat rakkautta, seksiä, lapset ja mies antaa elannon. Väitätkö, että he kaikki ovat traumattisia?  Eri näköisiä suomalaisiakin julkkisia on pyörineet vuosia sinkkuina, ennen kuin löytäneet miljonäärin jonka kanssa naimisiin.  Ne tavalliset janterit ovat jääneet kaikki matkanvarrelle ja olleet vain korviketta. 

En minä sanonut, että kaikilla on traumoja, koska minulla on. 

Sinulle kaikki on vastikkeellista ja minusta siitä jankkaaminen on helkkarin tylsää, miten mies aina maksaa rahalla kaikesta. Koko ajatus on perseestä paitsi perse on turhan erogeeninen vertauskuva tuollaiselle ajatusmallille.

Vierailija
669/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi seksin ostaminen missään moraalisessa mielessä ole mun mielestä sen paheksuttavampaa kuin sekään, että mammat surutta shoppailee lapsityövoimalla tai orjuudella tuotettuja tavaroita ja vaatii jotain kuraeteisiä ja kodinhoitohuoneita tai lentää pari kertaa vuodessa lomamatkoille.

Mutta mitä se kertoo miehestä, että ostoseksi kelpaa? Vertaan tässä omaa suhtautumistani seksiin. En halua seksiä, ellen ole todella ihastunut tai rakastunut mieheen. En voisi itse harrastaa seksiä ilman tiettyä kutkuttavaa tunnetta. Itsetyydytys on ratkaisu silloin, jos ei ole ketään kiinnostavaa ja kiihottavaa ihmistä, jonka kanssa seksiä haluaa, ei vain kerran vaan uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Ja jonka kanssa haluaa enemmänkin.

Ostoseksi voi varmaan miehen näkökulmasta olla ihan hyvää, mutta itse en ole sentyyppisestä miehestä kiinnostunut, jonka mielestä tunnekylmä seksi on maksamisen arvoista. Kyse ei ole kuitenkaan anteeksiannosta, vaan siitä etten tunne vetoa sellaisiin tyyppeihin.

Kaikille on selvää ettei seksityöläinen ole rakastunut kyseiseen mieheen,miten tuo liittyy palkkatyöhön?

Vierailija
670/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.

Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?

kyllä se vaan lopulta paljastuu,..

No ei se kyllä välttämättä paljastu. Miksi paljastuisi?

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Ei se vaadi mitään naista alistavaa ajatusmaailmaa. Ja ihan 'kaapissa' olen itse pysynyt tämän asian suhteen aika pitkään.

Kun mies kykenee olemaan naisen kanssa yhdynnässä, vaikka nainen ei halua, niin kyllä se on naista alistava ajatusmaailma.

Vierailija
671/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodissa se miesten oikea luonne tulee ilmi,tekevät kamalia tekoja ihmisille,tää seksin osto kuuluu täysin samaan kategoriaan, elukoita.

Vierailija
672/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko muuten että näen suhteen olevan maksullisen naisen käsissä? En nimittäin sanonut.

"suhteenne tulevaisuus olisi siten ollut tämän naisen käsissä." Noin kirjoitit. Sinänsä se oli ihan terävä huomio tuolle ko. naiselle viitaten siihen mikä merkitys naisen edustamalla asialla suhteelle on. Koska, kuten jo kirjoitin, ratkaisevaa on mies eikä teko. Teko kertoo vain millainen mies on selityksineen ja se kyllä ilmenee muuallakin.

Vierailija
673/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi seksin ostaminen missään moraalisessa mielessä ole mun mielestä sen paheksuttavampaa kuin sekään, että mammat surutta shoppailee lapsityövoimalla tai orjuudella tuotettuja tavaroita ja vaatii jotain kuraeteisiä ja kodinhoitohuoneita tai lentää pari kertaa vuodessa lomamatkoille.

Mutta mitä se kertoo miehestä, että ostoseksi kelpaa? Vertaan tässä omaa suhtautumistani seksiin. En halua seksiä, ellen ole todella ihastunut tai rakastunut mieheen. En voisi itse harrastaa seksiä ilman tiettyä kutkuttavaa tunnetta. Itsetyydytys on ratkaisu silloin, jos ei ole ketään kiinnostavaa ja kiihottavaa ihmistä, jonka kanssa seksiä haluaa, ei vain kerran vaan uudelleen, uudelleen ja uudelleen. Ja jonka kanssa haluaa enemmänkin.

Ostoseksi voi varmaan miehen näkökulmasta olla ihan hyvää, mutta itse en ole sentyyppisestä miehestä kiinnostunut, jonka mielestä tunnekylmä seksi on maksamisen arvoista. Kyse ei ole kuitenkaan anteeksiannosta, vaan siitä etten tunne vetoa sellaisiin tyyppeihin.

Kaikille on selvää ettei seksityöläinen ole rakastunut kyseiseen mieheen,miten tuo liittyy palkkatyöhön?

En ymmärrä, miten kommenttisi liittyy minun kommenttiini. En tiedä kehen seksityöläiseen viittaat (jokuhan voikin olla johonkin asiakkaaseensa rakastunut). Ja seksityö on palkkatyötä tietysti.

Vierailija
674/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ap niin en jäisi suhteeseen. Kaikille vaimoille, joiden mies kärähtää maksullisesta seksistä voima-ajatukseksi se, että saat miehesi jatkossa tekemään kaiken mitä haluat, koska sinulla on sellainen tieto miehestä jonka paljastaminen tuhoaa kaikki miehen tulevat suhteet naisiin. Miehille vinkiksi, että jos valitset maksaa seksistä niin lopputulos voi olla sellainen, että et enää saa ilmaiseksi vaan jatkossakin maksat aina. Suurin osa naisista pitää asiaa niin pahana turn off:na, että jatkossakin on sitten maksettava ja tyydyttävä kylän yhteiseen pyörään, jota polkea.

Miehille vinkiksi: valehdelkaa seksin ostamisesta, se voi olla paha turn off mutta mistä ne sen sais tietää?

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Jos miehellä ei seiso, niin naisen ei tulisi kyetä vastaanottamaan seksuaalisia tekoja mieheltä, muutoin se on miestä alistavaa? Niinpä niin.

Prostituutiossa miehen penis työnnetään kuivaan kiihottumattomaan vaginaan. Se on eri asia kuin se että parsisuhteessa annettaisiin suuseksiä puolin ja toisin jos ei yhdyntä onnistu.

Vierailija
675/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.

Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.

No kuten sanoit että mies on sinulle monessa asiassa ollut ensinmäinen. Hän pääsee siis näyttämään sinulle tältä naiselta oppimiaan asioita. Ja mistä tiedät ettei mies ole lirpsutellut tätä ammattilaista? Jotkut nauttivat siitä antamisestakin niin ehkäpä hän on oppinut taitonsa ammattilaiselta tässäkin asiassa. Ja mitä seksi taitoihin tulee, niin mitä väliä. Ei kukaan voi olla kaikessa paras. Sinä tiedät nyt, että seksi ei ole se sun vahvoin puolesi, taatusti joku muu on kun mies on sut valinnut.

Vierailija
676/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaadi mitään naista alistavaa ajatusmaailmaa. Ja ihan 'kaapissa' olen itse pysynyt tämän asian suhteen aika pitkään.

Kun mies kykenee olemaan naisen kanssa yhdynnässä, vaikka nainen ei halua, niin kyllä se on naista alistava ajatusmaailma.

Mitäs kun nainen kykenee yhdyntään miehen kanssa vaikka itse ei oikein miestä halua.

Kuka silloin alistaa ja ketä?

Vierailija
677/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sodissa se miesten oikea luonne tulee ilmi,tekevät kamalia tekoja ihmisille,tää seksin osto kuuluu täysin samaan kategoriaan, elukoita.

Vedä sinä riidanhaastaja vagina päähäsi.

Vierailija
678/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan noin, koska uskon, että useimmat seksiä ostavat miehet kuvittelevat seksityöläisen nauttivan siitä jollain tasolla eikä seksityöläinen tietenkään pilaa vaikutelmaa, päinvastoin. On myös väärin sanoa, ettei nainen halua. Itse asiassa tuo raiskauslaki on tässä ihan hyvä kuvaamaan eli nainen suostuu seksiin. Suostuminen on eri asia kuin haluaminen ja siksi sitä ei voinut lainsäädäntöönkään panna että seksiä aina haluttaisiin, vaikka siihen suostutaankin.

Vierailija
679/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mies toimi hienosti ja oli rehellinen. Jos et pääse asian yli, lähde. Muussa tapauksessa ajattele, että se on vanha asia ja mies on nyt se, joka haluaa elää sun kanssa. Jos hakuat hänet, jatkatte. Ainesta hyväksi mieheksi on kun on rehellinen vaikeistakin asioista.

Vierailija
680/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että naiset vetää herneen nenään kannattaa kysyä,.mitäs se nainen on tarjonnut sille sun miehelle. Meinaan täytyy olla uoeita juttuja kun niistä sun mies on ollut valmis maksamaan. Sä.saat antaa sille ilmatteeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan