Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
1/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa luuseri jos on joutunut maksamaan seksistä. Kyllä pistäisi minullakin mietityttämään, kenen kanssa oikein hengailen. 

Vierailija
2/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikointi hämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä anteeksipyydettävää siinä oikein on? Media toitottaa seksityön ihanuutta naisille, joten ei kai se yllätyksenä voi tulla kenellekään, että ostajat ovat sitten yleensä miehiä?

Ostajat ovat olleet miehiä jo ennen kuin mitään mediaa on ollut olemassakaan.

Vierailija
4/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kuule kadu sitä yhtä kertaa pätkääkään. Oli todennäköisesti kuuma nainen.

Vierailija
5/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiaa pitäisi sinulta pyytää anteeksi? Hölmö mies tosin, kun meni asiasta sinulle kertomaan.

Vierailija
6/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi miehen pitäisi pyytää sinulta anteeksi. Eri asia tietenkin, jos hän ei ole varmistunut myyjästä, eikä voi käsi sydämmellä sanoa, ettei ole ostanut seksiä ihmiskaupan uhrilta. Silloin kannattaa jättää välittömästi moinen ali-ihminen. Jos taas on käyttäny vapaaehtoisen ammatinharjoittajan palveluita, hänellä on siihen täysi oikeus, eikä mitään velvollisuutta odottaa sinulta anteeksiantoa.

Vierailija
7/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ostanut seksiä naiselta. Se oli kauan sitten.

Vierailija
8/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit antaa anteeksi naisvihamieliselle miehellä?!

Etsi parempi!

Vierailija
9/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi miehen pitäisi pyytää sinulta anteeksi. Eri asia tietenkin, jos hän ei ole varmistunut myyjästä, eikä voi käsi sydämmellä sanoa, ettei ole ostanut seksiä ihmiskaupan uhrilta. Silloin kannattaa jättää välittömästi moinen ali-ihminen. Jos taas on käyttäny vapaaehtoisen ammatinharjoittajan palveluita, hänellä on siihen täysi oikeus, eikä mitään velvollisuutta odottaa sinulta anteeksiantoa.

Oletko sinä käynyt koskaan aasialaisilla (erityisesti nepalilaisessa) ravintolassa syömässä?

Tiedäthän, että tuolla alalla ihmiskauppa on hyvin yleistä? Miten olet varmistanut, ettet ole ostanut palveluita ihmiskaupan uhrilta?

Vierailija
10/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella oksettava mies. 🤢

Vierailija
11/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Median täytyisi tehdä enemmän juttuja seksityöntekijöistä. Niin ahdasmielistä porukkaa täällä.

M23

Vierailija
12/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet niin ahdasmielinen, että tämä on sinulle juttu?

Aiheellinen kysymys. Kun itse aloin miettimään olisinko yhtä ahdasmielinen, niin minua ei ole häirinnyt kumppanin seksiriippuvuus, puhkikulutetut seksilelut, tai pumpattava nukke. Silti tuo seksin ostaminen voisi olla minullekin kovempi pala kuitenkin. Arvailen vain, ei ole tarvinnut tuota käytännössä tosissaan miettiä.

Vierailija
13/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Minuakin iljettäisi jos saisin kuulla että mieheni on joskus maksanut seksistä, enkä pystyisi seurustelemaan miehen kanssa jos saisin tietää tullaisesta. Ajatus vaan on jotenkin kuvottava tunnepohjalta.

Sitten taas toisaalta minulle ei olisi mitään väliä kuinka monta baarihoitoa tai seksisuhdetta miehellä on ollut ennen minua.

En tiedä voisinko itse unohtaa tuollaista, tuskin en. Voit siis koittaa elää asian kanssa tai mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle.

Vierailija
14/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oliskin maksanut suomalaiselle itseään kunnioittavalla naiselle, niin ongelma ei olis mulle niin iso.

Ja siis tiedän, että jokainen on vastuussa omasta elämästään.

Voisinhan olla myös naapurille vihainen siitä, etten pidä hänen koirastaan. En tarkoittanut, että miehen teko olis sinänsä väärin, mutta multa vaatii kykyä antaa anteeksi itseni takia.

Ap

Vierailija
15/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä on kyse anteeksiannosta? Ei se asia miksikään muutu antoi anteeksi tai ei, se juttu on joskus tapahtunut. Tautiriskistä ei tainnut välittää tai naisten kohtalosta, jos käytti palveluja, kenties epätoivoinen vai vallanhaluinen? Eri asia on haluatko jatkaa vai ei. Voitko unohtaa vai ei, mikä oma arvomaailmasi on, mitä haluat elämääsi, kuinka paljon ällöttää, mikä on totta toisen puheissa, miksi katuu jne. Jos antaa anteeksi tottakai, niin silti piirtyykö se asia mieleen ja alintajuntaan, eli tulos on silti plusmiinusnolla. 

Vierailija
16/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista tarvitse antaa anteeksi, se on ehdoton deal breaker. Paljastaa miehen suhtautumisesta naisiin hyvin paljon. Toivottavasti löydät seuraavaksi miehen, joka ei ole alentunut tollaiseen.

Vierailija
17/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no jos sua ei haittaa että on sitä seksiä saanut yhdenillan jutuissa niin ei kai tuo ole sen kummempi.

Kertoo vaan että miehesi pystyy yhdyntään naisen kanssa jota kohtaan ei ole tunteita ja joka ei häntä halua.

Mulle tuo kertoo ihmisestä aika paljon ja perusluonnetta ei anteeksiannolla muuteta. Aika munansa vietävissä eli en usko että on kovinkaan uskollinen kumppani.

Vierailija
18/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies joutuu maksamaan saadakseen s*ksiä, niin se on mun mielestä todella säälittävää.

Vierailija
19/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on harrastanut seksiä kahden miehen kanssa yhtaikaa. Miten voin antaa ikinä anteeksi?

Vierailija
20/880 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oliskin maksanut suomalaiselle itseään kunnioittavalla naiselle, niin ongelma ei olis mulle niin iso.

Ja siis tiedän, että jokainen on vastuussa omasta elämästään.

Voisinhan olla myös naapurille vihainen siitä, etten pidä hänen koirastaan. En tarkoittanut, että miehen teko olis sinänsä väärin, mutta multa vaatii kykyä antaa anteeksi itseni takia.

Ap

Jos asian pakonomainen muisteleminen heikentää elämänlaatuasi ja/tai huonontaa parisuhdettasi tai tuntuu muuten vaan ylivoimaiselta, niin hae ammattiapua. Ei sinulle kukaan muuta ohjetta voi antaa. Eikä siinä ole yhtään mitään hävettävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän