Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä
Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.
Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?
Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.
Kommentit (889)
Palauta rahat. Kyllä mies pitää sitä riittävänä anteeksipyyntönä.
Melkoista! Viime aikoina naiset kovasti oleet sitä mieltä, ettei esim body count ole mitään väliä eikä sovelista edes kysellä moista! ;D
No eipä ole soveliasta kysellä vaikkapa miehen bi-kokemusista saati maksullisista kokemuksista!
Turha ihmetellä, miksi miehet ovat vähän varovaisia puhumaan asioistaan: en kerro itsekään kuin hyvin valikoivasti, enkä myöskään kysele!
<3
Miten se on sulta pois, että mies on saanut nuorta ja kaunista naista? Tavalla tai toisella useimmat miehet seksistä maksaa, joten miksi ei maksaisi sille oikeasti hyvännäköiselle silloin tällöin? Ihme kukkahattuilua.
882/884 > 07.02.2025 | 15:26
883/884 > 10.12.2025 | 12:24
Osa naisista on aina tuominnut maksullisen seksin ja varsinkin sen ostamisen, vaikka kyseessä lienee tosiaan maailman vanhin ammatti. Tiedetään että tätä on harjoitettu ainakin tuhansia vuosia, joten tälle on läpi ihmiskunnan historian ollut kysyntää.
Niinkauan kun joku tätä palvelua tarjoaa itsenäisesti omasta halustaan ja täysi-ikäsenä, niin mitäpä pahaa siinä on. Ammattilaiset huolehtivat myös suojauksesta, toisin kuin satunnaiset baarituttavuudet. Hyvin harva ammattilainen tarjoaa palveluita paljaalla edes lisämaksusta. Voi siis todeta että tämä on huomattavasti turvallisempaa kuin perinteinen pettäminen.
Se on sitten kokonaan pariskunnan välinen asia miten suhtautuu siihen jos mies käy salaa maksullisissa, itse suhautuisin siihen vähän kun hieronnassa käyntiin; maksullinen nainen ei ihastu siihen asiakkaaseen vaan tuottaa vain maksua vastaan palvelun. Mutta joku voi hermostua.
Sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä jos mies on ennen suhdetta sinkkuna käyttänyt maksullisia. Vai saako mies tuomita sinut jos et ole neitsyt? Tai sinulla on yli yksi seksikumppani? Voihan se olla miehen mielestä huoraamista sekin että olet jakanut pildeä ilmatteeksi ties kenelle.
Suurin osa naisista ei mitenkään kykene sisäistämään, että lähes kaikilla miehillä on myös se piirre, että seksiin voi satunnaistilanteissa suhtautua kuten hieronnassa käyntiin. Ilman, että mies kokee, että siinä tilanteessa kajottiin väärin johonkin pyhään tai ihmisen sisimpään tai ostettiin toinen ihminen tms. Useimmat seksiä ostavat miehet kohtelevat seksinmyyjää asiallisesti ja pyrkivät välttämään työhön vastentahtoisesti päätyneitä.
Vierailija kirjoitti:
No, itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on maksanut seksistä. Harrastan seksiä vain miesten kanssa, jotka pitävät naisen nautintoa yhtä tärkeänä kuin omaansa.
Onko mies ikinä koskaan saanut itsekseen runkata? Vai menikö jo siinä pilalle. Etenkin jos ajatteli naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse en koskisi pitkällä tikullakaan mieheen, joka on maksanut seksistä. Harrastan seksiä vain miesten kanssa, jotka pitävät naisen nautintoa yhtä tärkeänä kuin omaansa.
Onko mies ikinä koskaan saanut itsekseen runkata? Vai menikö jo siinä pilalle. Etenkin jos ajatteli naista.
Vaikka toodella moni koskee tikkuun, koska kukapa mies haluaisi kertoa, kuten moni nainenkaan ei halua kertoa ns bodycountejaan (tosin rahvasta edes kysellä toisen seksuaalihistoriaa). En itsekään kerro, enkä myöskään kerro, että olen köynyt vieraissa ja harrastanut seksiä toisten miesten ja muunsukupuolistenkin kanssa. Melkoisen viktoriaanisessa lynkkausilmapiirissä moni elää, vaikka on ollut puhe tasa-arvosta ja seksipositiivisuudesta jne jo vuosikymmeniä. Tehtävää riittää näkäjään edelleen!
Maksullinen ei muuten mitenkään estä molempia kokemasta nautintoa: kyllä todella moni on sitä saanut kanssani ja jopa pyytänyt sitten myöhemmin ulos, maksanut drinksut ja harrastettu ihan ilmatteeksi, kun molemmilla oli mukavaa. Onneksi uutisissa on nykyään myös näitä positiivisia kokemuksia! <3
Itse vieläpä olen todella tarkka, että on varmasti ollut kotimaista ja vapaaehtoista opiskelijaa yms ja tolkuissaan sekä täysi-ikäinen! Nyt nämä seikkailut eivät ole ajankohtaisia, mutta kukapa tietää: toisinaan näkyy niin kiinnostavia tarjouksia, että alkaa mietityttää. Ja ainakin sitten, jos/kun on taas jossain vaiheessa vapaa, voisi muutaman kokemuksen hankkia. Näitä nimittäin on aivan mahtavaa muistella. :*
'Meni hämmennyksen sormi ihmetyksen suuhun.' Onko tämä parodia, vai oliko kirjoittaja tosissaan? C'est la question. Kynis.mies