Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa anteeksi miehelle, että on maksanut seksistä

Vierailija
07.08.2022 |

Mua ahdistaa ajatus, että mies on joskus ennen mua ostanut seksiä. Oli kuulemma yksi kerta, ja kertoi katuvansa sitä. Sanojensa mukaan tekisi sen tekemättömäksi, jos vaan voisi.

Mulle ajatus on kuitenkin sietämätön, ja palaa näin vuosien jälkeenkin mieleen ajoittain. Miten voisin antaa asian olla ja olla ahdistumatta siitä enää?

Haluaisin oman mielenrauhan takia pystyä antamaan anteeksi, sillä uskon, kun kertoo katuvansa, ja ettei ollut kokeilemisen arvoista.

Kommentit (880)

Vierailija
621/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naista alistavaa ajatusmaailmaa on mahdotonta piilotella loputtomiin. Jos mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei sitä halua, niin tottakai se tulee tavalla toisella esille muussakin elämässä.

Jos jotain olen vauvapalstalta oppinut, niin se on kyllä naisten vielä kuvittelmaanikin negatiivisempi suhtautuminen maksulliseen seksiin. En ymmärtänyt naisten näkökulmien syitä aikaisemmin mutta luultavasti naiset ovat samaan tapaan aika sokeita miesten seksuaalisuudelle ja syille miksi maksullisissa käydään. Vaikka en ole itse käynyt maksullisissa, niin suhtatuminen on paljon kevyempi. Ei se tuntuisi toisen alistamiselta ja näen sen vain vaihtokaupaksi, jossa nainenkin kokee hyöytyvänsä riittävästi. Toisekseen se olisi helppoa ja suoraviivaista seksiä ilman mitään turhaa leikkimistä jos haluaa vain seksiä Lisäksi pääsisi kokeilemaan seksiä useiden naisten kanssa. Syitä miksi en ole käynyt on korkea hinta, mahdollinen leimaantuminen ja seksistä maksamisen säälittävyys. En kuitenkaan usko, että maksullisissa käyminen näkyisi minusta mitenkään eikä käyminen vaadi naisten halveksuntaa millään tavalla.

Joku raja nyt oikeasti.... Yksikään nainen tuskin on sokea syille käyttää maksullisia palveluja. Syy käyttää seksipalveluja on normaalia suurempi itsekeskeisyys, joka koskee seksiä erityisesti ja ilmenee hyvin selvästi tässäkin ketjussa.

Helppo ja suoraviivainen seksi tarkoittaa, että se riittää, että kuvittelee toisen olevan mukana eikä sekään ole välttämätöntä. Säälittävyyteen ehkä tuolla kuvitelmalla viittasit, eiväthän kaikki siitä välitä onko nainen mukana vai ei - sadisti nauttii, että nainen ei ole mukana.

Itsekeskeisyys on minusta pohjimmiltaan tyhmyyttä, mikä selittää, ettei tule toimeen oikein kenenkään kanssa, ei naistenkaan eikä ymmärrä muiden ajatuksista ja reaktioista, vaikka niitä selittäisi. Näitä on tietysti naisissakin.

Viestisi lähtökohdat ovat oletuksia ja äärimmäisen kapeakatseisia, tämänkaltaisista ulostuloista saa myös tyhmän kuvan.

Se on minun tyhmä ja kapeakatseinen kokemukseni vain, ei sen enempää, mutta ei myöskään vähempää. 

Vierailija
622/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:na olisin huolissani siitä, että mies on tyhmä. Kuka kaheli kertoo puolisolleen että hei kulta, kävin muuten maksullisissa kakskyt vuotta sitten?

Vaikka olen koko ajan sanonut, etten itse ottaisi tavallista seksiä ostavaa miestä intiimielämääni, niin tuollainen mies olisi kyllä hyvin kiinnostava tavata, koska hän ei kuulosta mitenkään tavalliselta asiakkaalta. Tosin ainahan tuokin on vähän värittynyttä mikä tavallinen asiakas sitten on, koska ei siinä kovin syvällisestä tuntemisesta ole kyse. Kuitenkin, jos miehen mielestä seksin ostamisessa on jotain pielessä, hän kuitenkin ymmärtää mistä seksissä on kyse oikeasti. Todennäköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:na olisin huolissani siitä, että mies on tyhmä. Kuka kaheli kertoo puolisolleen että hei kulta, kävin muuten maksullisissa kakskyt vuotta sitten?

Huolissaan siitä, että on löytänyt miehen joka on rehellinen ja luottaa niin paljon että kertoo vanhoista asioista suoraan? On se parempi vaihtaa nopeasti sellaiseen kiiltokuva mieheen, joka ei ikinä kertoisi mistään ikävemmästä asiasta. Silloin varmaan olisi tosi hyvä parisuhde.

Vierailija
624/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huokaus*

Kirjoitan av:llä lähinnä vain provoillakseni. Mutta edes minä en jaksa enää availla seksinostoketjuja, koska ne ovat niin ennalta-arvattavia, siis liian helppoja. Joka ainoa kerta asiasta mitään tietämättömät, oman itsetuntonsa ongelmissa kieriskelevät siveyden sipulit tulevat pyhää vihaa uhkuen osoittamaan typeryyttään. Kuten tässäkin ketjussa nähdään. 

Suosittelen näille naisille, joiden "parisuhde perustuu" sille, että mies ei ole maksanut seksistä, että itse kokeilisivat joskus seksin myymistä. Voisi silmät avautua.

Ja tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. 

Vierailija
625/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*huokaus*

Kirjoitan av:llä lähinnä vain provoillakseni. Mutta edes minä en jaksa enää availla seksinostoketjuja, koska ne ovat niin ennalta-arvattavia, siis liian helppoja. Joka ainoa kerta asiasta mitään tietämättömät, oman itsetuntonsa ongelmissa kieriskelevät siveyden sipulit tulevat pyhää vihaa uhkuen osoittamaan typeryyttään. Kuten tässäkin ketjussa nähdään. 

Suosittelen näille naisille, joiden "parisuhde perustuu" sille, että mies ei ole maksanut seksistä, että itse kokeilisivat joskus seksin myymistä. Voisi silmät avautua.

Ja tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. 

Minä olen kokeillut ja vastaillut tähän ketjuun. Kyllähän ne kissanpoikasen silmät avautuivat monelle asialle, vaikkei varmaan siten kuin kuvittelet eivätkä ne kaikilla avaudu samalla tavalla kuin minulla eli kaikki ovat yksilöitä. Mutta onhan se erilainen näkökulma seksiin ja miehiin erityisesti, itseenkin. Olisin varmaan hyvin toisenlainen ihminen myös seksuaalisesti ilman tuota kokemusta. Jotkut asiat jäivät omaan seksuaalihistoriaan, vaikka siinä hetkessä ne eivät olleet kiihottavia. Kai se on traumatisoitumista osittain.

Vierailija
626/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen koko ajan sanonut, etten itse ottaisi tavallista seksiä ostavaa miestä intiimielämääni, niin tuollainen mies olisi kyllä hyvin kiinnostava tavata, koska hän ei kuulosta mitenkään tavalliselta asiakkaalta. Tosin ainahan tuokin on vähän värittynyttä mikä tavallinen asiakas sitten on, koska ei siinä kovin syvällisestä tuntemisesta ole kyse. Kuitenkin, jos miehen mielestä seksin ostamisessa on jotain pielessä, hän kuitenkin ymmärtää mistä seksissä on kyse oikeasti. Todennäköisesti.

Miten niin miehen mielestä seksin ostamisessa on jotain pielessä, jos se AP:lle siitä kertoi? Mielestäni juuri toisin päin, eli mies ei edes tajua hävetä vaan kertoo siitä samalla tavalla kuin kertoisi että kävi teininä rippikoulun.

Vierailija
627/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.

Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.

Hanki itsellesi omanarvontunto.

Pankaa sitten lusikat jakoon. Miehesi ei varmasti kerro seuraavalle naiselle mitään tosta reissustaan. Niin tyhmä hän ei voi olla.

Oletko muuten itse kertonut miehellesi omat seksiseikkailusi?

Vai onko miehesi ainoastaan se rehellinen kumppani?

En tahtoisi laittaa lusikoita jakoon, mutta ehkä tämä siihen vielä päätyy, jos en pääse ongelmastani yli. Ja kyllä, omanarvontuntoa kaipaisin, mutta eihän sitä kaupasta saa ostettua. Olen kertonut miehelle "seksiseikkailuistani" mitä niistä on kerrottavana eli sen, miten ensimmäinen seksikertani oli sellainen, missä ei suostumuksestani välitetty loppujen lopuksi pätkääkään, vaikka muuta esitettiin. Mies oli sitten toiseni.

Vierailija
628/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ja varsinkin sen ostamisesta ja myymisestä pitää yleensä kaikista kovinta ääntä ne jotka siitä tietää vähiten. Kuten tässäkin ketjussa.

Vierailija
629/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksistä ja varsinkin sen ostamisesta ja myymisestä pitää yleensä kaikista kovinta ääntä ne jotka siitä tietää vähiten. Kuten tässäkin ketjussa.

Jep.

Varsinkin seksityöstä moni kuvittelee ymmärtävänsä paljonkin ihan vaan sillä perusteella, että on nainen. Ei ole kokemusta eikä edes tuttuja joilla olisi, mutta kyllähän minä nyt naisena tiedän millaista se on, tiedän millaisia miehet on ja millaisia ne on seksin suhteen!

Ja ollaan aivan pihalla.

Vierailija
630/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31 sivua, jossa miestä haukutaan rehellisyydestään. Mies on ollut naiselle rehellinen (ja myös hiukan tyhmä) kertoessaan asian. Ilmeisesti rehellisyys ei olekaan kovin arvostettu asia?

Tästä voi nyt oppia yhden asian. Pitäkää miehet turpanne kiinni tällaisista asioista. Pitäkää asiat omana tietonanne. Ja jos nainen tämmöstä kyselee, niin sanotte vaan, että en ole koskaan käynyt maksullisissa naisissa. Pääsette paljon helpommalla. Nämä 31 sivua aukottomasti todistavat sen.

Alapeukkuja odotellessa...

Rehellisyys on hyvä asia, mutta en silti tiedä onko järkevää kertoa seksin ostamisesta, koska se menee ihan äärimmäiseen laitaan asenteiden osalta monilla naisilla. Seksin ostaja on kuitenkin aina yksilö hänkin, kuten myyjäkin. Eivät ihan kaikki ole itsekeskeisiä sen vuoksi, että olisivat luonteeltaan sellaisia, vaan on varmasti katuvia ja sitten taas niitä, jotka ovat jossain sekopäisessä elämäntilanteessa ajautuneet ostamaan seksiä. Eli heidän tilanteensa on sama kuin seksin myyjistä suurimmalla osalla. Ja tuollainen tilanne voisi olla se, jolloin myyjä ja ostaja voivat rakastua. Näin minä asian näkisin ainakin omasta näkökulmastani, vaikken tiedäkään tapauksia. Parittajien ja rikollisten piireissä voi olla ihan toisenlaista.

Vierailija
631/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miehen mielestä seksin ostamisessa on jotain pielessä, jos se AP:lle siitä kertoi? Mielestäni juuri toisin päin, eli mies ei edes tajua hävetä vaan kertoo siitä samalla tavalla kuin kertoisi että kävi teininä rippikoulun.

Ap:n mies kertoi ja katuu, selitti sitä kavereiden painostuksella, oli ilmeisesti nuori jne.

Vierailija
632/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän sama ongelma kuin AP:lla sillä erolla, että en koe että minun tarvitsisi antaa mitään anteeksi. Olen sitä mieltä, ettei seksin myymisessä ole mitään väärää enkä oikein ostamistakaan voi tuomita.

Mutta silti tuo miehen "tunnustus" menneisyydestään on vaikuttanut todella kielteisesti siihen, miten koen seksielämämme. Ensinnäkin en pääse irti siitä ajatuksesta, että jos mies on voinut aiemmin harrastaa seksiä seksipartnerinsa nautinnosta välittämättä, niin tuskin hän oikeasti välittää mitään minunkaan nautinnostani. Että ihan turhaa on se pillunlirpsutusteatteri, jos seksissä on kyse hänelle on kuitenkin ihan vain siitä omasta munasta.

Toiseksi, en koe enää itseäni haluttavaksi siltä kannalta, että jos mies on hyödyntänyt ammattilaisen palvelua, niin mitä hän muka voi saada irti seksissä minun kaltaiseni melko kokemattoman naisen kanssa? En minä osaa mitään hienoja sirkustemppuja ja miehen kanssa on ollut ensimmäinen kertani monen asian suhteen.

Tämä on toki ihan minun oma ongelmani omassa päässäni, mutta vaikea näistä ajatuksista on päästä yli.

No yhtä hyvä et tule olemaankaan, mutta kannattaa vain unohtaa asia ja nauttia. Ja kuten sanoit, miehesi on oppinut tältä naiselta hienoja juttuja joita nyt opettaa sinulle.

Missä kohtaa sanoin, että se mies olisi siltä maksulliselta mitään oppinut? Ja ongelmanihan (huom siis minun ongelmani, en syytä miestä) on juuri se, etten enää pysty nauttimaan tämän takia seksistä mieheni kanssa. Satisfyer ei ainakaan esitä, että olisi kiinnostunut jostain mistä ei ole, kun sehän on vain pala muovia.

En kyllä ymmärrä sinunkaan ajatuksiasi. Sehän on varsin selvää välittääkö mies sinun nautinnostasi vai eikö välitä, koska tunnet sen nahoissasi. Ole itsellesi rehellinen ja sano mitä oikeasti ajattelet tuosta asiasta, äläkä verhoa sitä muihin asioihin. Jos seksi ei tyydytä, niin ajatus seksin ostosta  voi hyvin olla takana. Siis onko kyse epätyydyttävästä seksistä vai siitä, ettet hyväksy seksin ostamista vai molemmista?

Mies ei muutu siitä, että on ostanut seksiä, vaan hän on mitä hän on. Mulkku on mulkku, tyhmä on tyhmä jne. Seksin ostaminen on vain osoitus jostain kuten tapa millä seksin ostamisesta puhutaan myös on.  Jopa tappaa voi vahingossa, olematta "sellainen", niin myös ostaa seksiä, joten asia ei ole ihan mustavalkoinen. Jossain voi olla joku tai joitakin miehiä, jotka eivät ole kuten nämä miehet tässä ketjussa, vaikka ovat seksiä ostaneet.

En nyt ihan saa tästä kiinni. Seksi oli hyvää ennen kuin sain tietää asiasta, minkä jälkeen siinä ei mikään teknisesti muuttunut, mutta minun pääni sisällä muuttui paljon. Hyväksyn seksin ostamisen periaatteessa, mutta käytännössä ajatus siitä, että kumppanini on ostanut seksiä, on aktivoinut minussa omat traumani liittyen siihen, ettei seksikumppania ole kiinnostanut minun suostumukseni. Ja kuten olen sanonut monesti, ongelma on täysin minulla, mutta kyllä se vaikuttaa meihin molempiin. Tarkoitukseni oli kai vain sanoa, että ymmärrän AP:ta ainakin osin, vaikka hänelle kai kyseessä on periaatekysymys (?) ja itsekin kaipaisin neuvoja vastaavan asian hyväksymiseen.

Vierailija
633/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellesi omanarvontunto.

Pankaa sitten lusikat jakoon. Miehesi ei varmasti kerro seuraavalle naiselle mitään tosta reissustaan. Niin tyhmä hän ei voi olla.

Oletko muuten itse kertonut miehellesi omat seksiseikkailusi?

Vai onko miehesi ainoastaan se rehellinen kumppani?

En tahtoisi laittaa lusikoita jakoon, mutta ehkä tämä siihen vielä päätyy, jos en pääse ongelmastani yli. Ja kyllä, omanarvontuntoa kaipaisin, mutta eihän sitä kaupasta saa ostettua. Olen kertonut miehelle "seksiseikkailuistani" mitä niistä on kerrottavana eli sen, miten ensimmäinen seksikertani oli sellainen, missä ei suostumuksestani välitetty loppujen lopuksi pätkääkään, vaikka muuta esitettiin. Mies oli sitten toiseni.

Sä et tästä tule yli pääsemään. Jokainen sen täällä tajuaa.

Seksi teidän välillä loppuu kun sä et siihen pysty ja miehesi käy toisen kerran maksullisissa. Ennen kun tätä tapahtuu, niin lusikat jakoon. Sun elämästäsi tulee paljon vaikeampaa tuon toisen kerran jälkeen.

Miten kukaan voi takertua tollaseen vanhaan juttuun, joka ei ole koskenut sua millään tapaa?

Vierailija
634/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Varsinkin seksityöstä moni kuvittelee ymmärtävänsä paljonkin ihan vaan sillä perusteella, että on nainen. Ei ole kokemusta eikä edes tuttuja joilla olisi, mutta kyllähän minä nyt naisena tiedän millaista se on, tiedän millaisia miehet on ja millaisia ne on seksin suhteen!

Ja ollaan aivan pihalla.

Ai. Oletko sinä itse sitten asiantuntija siinä miten seksityöläinen asiat kokee? Niinhän tässä ketjussa suurin osa seksin ostajista ajattelee olevansa.

Vierailija
635/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä sinunkaan ajatuksiasi. Sehän on varsin selvää välittääkö mies sinun nautinnostasi vai eikö välitä, koska tunnet sen nahoissasi. Ole itsellesi rehellinen ja sano mitä oikeasti ajattelet tuosta asiasta, äläkä verhoa sitä muihin asioihin. Jos seksi ei tyydytä, niin ajatus seksin ostosta  voi hyvin olla takana. Siis onko kyse epätyydyttävästä seksistä vai siitä, ettet hyväksy seksin ostamista vai molemmista?

Mies ei muutu siitä, että on ostanut seksiä, vaan hän on mitä hän on. Mulkku on mulkku, tyhmä on tyhmä jne. Seksin ostaminen on vain osoitus jostain kuten tapa millä seksin ostamisesta puhutaan myös on.  Jopa tappaa voi vahingossa, olematta "sellainen", niin myös ostaa seksiä, joten asia ei ole ihan mustavalkoinen. Jossain voi olla joku tai joitakin miehiä, jotka eivät ole kuten nämä miehet tässä ketjussa, vaikka ovat seksiä ostaneet.

En nyt ihan saa tästä kiinni. Seksi oli hyvää ennen kuin sain tietää asiasta, minkä jälkeen siinä ei mikään teknisesti muuttunut, mutta minun pääni sisällä muuttui paljon. Hyväksyn seksin ostamisen periaatteessa, mutta käytännössä ajatus siitä, että kumppanini on ostanut seksiä, on aktivoinut minussa omat traumani liittyen siihen, ettei seksikumppania ole kiinnostanut minun suostumukseni. Ja kuten olen sanonut monesti, ongelma on täysin minulla, mutta kyllä se vaikuttaa meihin molempiin. Tarkoitukseni oli kai vain sanoa, että ymmärrän AP:ta ainakin osin, vaikka hänelle kai kyseessä on periaatekysymys (?) ja itsekin kaipaisin neuvoja vastaavan asian hyväksymiseen.

Nyt ymmärrän. Seksin ostaminen ei ole sama kuin raiskaus, mutta eräänlainen tunteettomuus vähintään seksin suhteen on seksin ostajissakin.

En osaa sinua valitettavasti neuvoa, ehkä sinun pitäisi mennä käsittelemään traumaasi ammattilaisen kanssa. 

Vierailija
636/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Ja ollaan aivan pihalla.

Ai. Oletko sinä itse sitten asiantuntija siinä miten seksityöläinen asiat kokee? Niinhän tässä ketjussa suurin osa seksin ostajista ajattelee olevansa.

En mä nyt kaikkien suulla voi puhua koska seksityöläisetkin ovat yksilöitä, mutta on mulla henkilökohtaista kokemusta myyntipuolesta.

Vierailija
637/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä entisestä seksielämästä pitää ylipäätään keskustella. Se on ollutta ja mennyttä, eikä liity uuteen parisuhteeseen mitenkään. Aina siellä voi olla jotain mistä toinen ottaa herneen nenään tai tulee kateelliseksi tai mustasukkaiseksi. Riskit on suuremmat kuin kertomisen hyödyt. Se mitä sielu ei tiedä, sitä sydän ei sure.  Kuten on tässäkin ap:n tapauksessa.  Sitten jeesustellaaan tekopyhänä. 

Itsellä ollut niin iso ego, etten olisi sallinut itselle maksullisessa käymistä edes sinkkuaikana. Miehisyyteni ei kestäisi sitä, että a) tunnustaisin itselle etten saa naista iskettyä ja b) maksaisin vielä siitä, ettei toinen halua minua seksuaalisesti. Molemmat yhtä pahoja miehisyydelle ja itsetunnolle.  Siten parisuhteessakiin itsestään selvää, etten ole käynyt, varsinkin kun saanut vaimoni aina haluamaan minua ja seksiä. Vaimon halujen nostatus on sama asia kuin naisen iskeminen, eivät juurikaan eroa toisistaan. 

Mutta nyt vanhemmiten olen tullut armollisemmaksi maksullisissa käymisestä. Esim ap:n mies on voinut olla nuoruudessa epävarma miten pärjää naisen kanssa seksissä ja ties vaikka kalustaan. Siten maksullisessa käynti on hänelle voinut olla terapeuttinen käynti, joka vahvistanut itsetuntoa itseensä ja kaluunsa. Käyhän toiset muutenkin seksuaaliterapeuteilla tai muussa terapiassa. Maksullinen tekee vain tehokkaammin epävarmalle miehelle.  Naisten pitäisi olla vähän armollisempia, eikä ylentää itseään farisealaisiksi. 

Vierailija
638/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille miehille, jotka eivät jo ennen ole tajunneet: näistä asioista kannattaa olla naisseurassa ihan hys.

Vierailija
639/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Ja ollaan aivan pihalla.

En mä nyt kaikkien suulla voi puhua koska seksityöläisetkin ovat yksilöitä, mutta on mulla henkilökohtaista kokemusta myyntipuolesta.

Aivan, näissä keskusteluissa unohdetaan usein se, kuten sekin, etteivät ostajat ole seksityön asiantuntijoita. He ovat vain yksittäisiä asiakkaita.

Vierailija
640/880 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä edelliseen, että olen tuntenut seksiä myyviä tyttöjä. Myyvät ihan omasta halustaan, joten aina ekaksi ei tule mieleen, että olisi hyväksikäyttöä.