"Kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevia" ei halua SDP kurittaa, sitä SM toistelee
no entä he kaikki muut tuensaajat, eikö heiltäkään voida kärsiä. Jätettäisiin vaan ne haavoittuvat olemaan.
Kommentit (13)
Mua ovat kyllä ihan surutta kurittaneet.
Olen tämän hallituksen aikana köyhtynyt ihan valtavasti. Ja elämä on muutenkin ollut surkeinta ikinä.
Ei tuu täältä ääntä vassareille.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän hallituksen aikana köyhtynyt ihan valtavasti. Ja elämä on muutenkin ollut surkeinta ikinä.
Ei tuu täältä ääntä vassareille.
No luuletko, että joku kokoomus alkaa sua paijaamaan? Vielä pahempaa on luvassa, jos riistäjäporvareita äänestät - tai jätät kokonaan äänestämättä, koska sekin sataa heidän laariinsa.
Äänestä pienintä pahaa. Tällöin saat ainakin oikeuden valittaa.
Suomeen tarvitaan miljoona lisää n 33 kriä elämään sosiaalituilla. Sillä saadaan etnistä värinää ja talous nousuun.
T. SDP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu täältä ääntä vassareille.No luuletko, että joku kokoomus alkaa sua paijaamaan? Vielä pahempaa on luvassa, jos riistäjäporvareita äänestät - tai jätät kokonaan äänestämättä, koska sekin sataa heidän laariinsa.
Niin teenkin. Äänestän perussuomalaisia :)
SDP, vasemmisto, PS pudotin heti pois listalta. Katsotaan lopuista mihin sitä päätyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu täältä ääntä vassareille.No luuletko, että joku kokoomus alkaa sua paijaamaan? Vielä pahempaa on luvassa, jos riistäjäporvareita äänestät - tai jätät kokonaan äänestämättä, koska sekin sataa heidän laariinsa.
Ja saat vielä pahempaa.
Sanna nosti kiinteistö veronkin viimeisenä vittumaisuutenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saat vielä pahempaa.
Jää nähtäväksi. Haluan kuitenkin katsoa tämän kortin. Niillä on parhaimmat visiot.
Täytyy aina muistaa, ettei tuolla lauseella tarkoiteta suomalaisia köyhiä.
He eivät ole haavoittuvassa asemassa virallisen liturgian mukaan.
Paskanmarjat
Sdp ajoi alas koulut ja terveydenhoidon
Sdpn ehdokkaat on toiseksi rikkaimmat heti kokoomuksen jälkeen
kärsiä=karsia