Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50701/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkö on kyllä hävinnyt täysin johonkin taustakankaaseen tässä tehtävässä. Eikö hänen kuitenki pitäisi olla johtaja?

Vierailija
50702/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että päälikkö Milena siellä istua röhnöttää pöydässä, eikä ota yhtän vastuuta tehätävän onniatumisesta. Reeo(+Soffe) yrittää pelastaa mitä voi

Milena on kanavan johtoryhmän (Milena, Reeo, Soffe) puheenjohtaja, johtaa siis vain sitä ryhmää. Reeo ohjelmapäällikkönä ja Soffe operatiivisena johtajana vastuussa tuosta hyörinästä. Ja Tuula näyttää sekaantuvan kaikkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50703/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli voisi nyt ulottaa lonkeronsa vauvapalstalle ja kieltää hammaskeskustelut! Tylsäääääää!

Vierailija
50704/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?[/quot

Lue netistä minkälainen on hammasimplantti, jos et ymmärrä/tiedä. Älä sitä nyt täällä kysele.

Miten ihmeessä jatkuvasti aloituksia tästä aiheesta? Turhaa maallikoitten spekuloida, miten tapaturman jälkeen tehtyä hammasremonttia nyt uuden ongelman jälkeen korjataan Eiköhän tuo ole Tuulan yksityisasia.

Jep, tuulan tekarit nyt ei vaan kiinnosta ketään. Joku pakkomielteinen jankkaa.

Vierailija
50705/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tollo vois tulla taas kysymään, että miten hampaat voi irrota noin ja toinen tollo selittämään pyöräonnettomuudesta.

  Tuulas kertoi pyöräonnettomuudesta joka tapahtunut joskus ja kertoi ikenien vetäytymisestä, kenties joudutaan tekeen leikkaus,  tämä sulle tiedoksi tollo, hymyä päivään

Sieltähän se tuli. Eiköhän tuo ole tullut selväksi kaikille normaaliälyisille, vaikka sinä sitä joudutkin päivästä toiseen toistelemaan.

Vierailija
50706/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla laiskempaa kuin tuo Merve. Ensin maata lähnöttää sängyllä ja kaivaa nenäänsä kun pitäisi harjoitella ja sitten käskee Heidin hakea Miikan paikalle "koska mä makaan jo".

On jögurttispläshit tehneet tehtävänsä näköjään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50707/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Milenalle on tapahtunut?

Ihan maansa myynyt, eikä ota roolia ollenkaan. Onkp pk ssa kerrottu sanottu jotain, joka on saanut miettimään..

No tommonenhan se koko ajan on ollut ellei sitten suu vaahdossa hauku jotain talossa tai syö itseään läskiksi.

Vierailija
50708/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä om läyhäpäällikkö hiljainen, onneksi, taisi tulla naiselle huutia pk-huoneessa? Toivottavasti pyytää julkisesti Heidiltä anteeksi eilisillan valehtelujaan. Törkeä nainen! Ulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50709/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Tuula on saanut hampaat takasin paikalleen??

En kyllä ymmärrä vieläkään, miten ruuveilla kiinnitetyt implantit voi noin vain irrota, jos sen sijaan olisi kyseessä posliinikuoret, voisin ymmärtää, että niiden liimaus saattaa pettää?

Syöpähoitojen takia hammasluu johon implanttijuuret on kiinnitetty on heikkoa (+ mahdollisesti huono työnlaatu) niin noin voi käydä.

https://www.hammasimplantit.fi/index.php/potilaille/tietoa-hammasimplan…

ktS kuva, Tuosta jatkeen kohdasta voi irrota.

No ei kyllä irtoa. Tuulalla ei ole implanttia.

  Tuulalla on hammas implantit 3 kipaletta ja valahti ne suuhun eilen tehtäväalueella, ehti Milenaa halata kun huomas että kalusto liikkuu. Nyt on tekarit jotka otti kotoa koska sattunut uueesaassa myös impanttien irtoaminen heinäkuussa oliko tämä vuosi, implantit 2019 hankkinut. Onko ennen ollut tarina ei kerro. 

Vierailija
50710/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

reeo ihan sekona siitä jos salla aikoo äänestää sofia eikä niin mitä HÄN haluaa, uhkaa laittaa häätöön, antaa heidille tehtävän että kertoa tämän , kuningas antaa keskiviikkoon aikaa tehdänpäätöksen

Nyt on kyllä valheellista tekstiä. Reeo puhui siitä, ettö jos Salla nyt oikeasti aikoo vaihtaan jengiä niin se on varma, että Salla tulee istumaan sohvalla heidänkin toimestaan. Onhan tuo Sallan sinkoilu nyt aivan todella epämääräistä ja epäluotettavaa, että sinänsä en ihmettele Reeon tuohtumista. Ei tuossa vaiheessa pysty enää seilaamaan liittojen välillä.

Na vielä aikaisemmin Salla jutteli Reeon kanssa siitä, että mikä on suunnitelma ja Salla oli ihan 100% mukana, sitte joku Laura tai Milena heittää jotain kommenttia niin Salla on ihan valmis taas vaihtamaan leiriä.

Sallan kannattaisikin vaihtaa leiriä, että saisivat tuon reeon johtaman ryhmä rämän äänestykseen. Apukoululaisen oloinen Miikka ainakin lentäisi kuin leppäkeihäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50711/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo nyt tyylikäs pukutakki päällä ja kraka huolettomasti, niinku 49 v pitää ollakin 

Vierailija
50712/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Ei kannattaisi puhua toisen huonosta suomen kielen taidosta, kun näyttää itselläsikin olevan hukassa. Gynekologi.

No hei ! Pikkasen laitoin huumorilla. Älä ole tosikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
50713/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon Tuulan ikäinen ihminen on niin hölmö, että käyttää jonkun köyden puremiseen suussa olevia implantteja? Ei edes omilla hampailla sellaista tehdä.

moi

Vierailija
50714/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tehtävässäkin Tuulee uutisissa Tuulan rikkinäisestä 3 pudonneesta impparista. Sofia tainnut ennenkin tehnyt noita hommia, tuntuu osaavan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50715/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikkia nikotiinituotteita ole otettu pois?

Samaa ihmettelen. Onhan tuo huvittavaa seurata esim. Miikkaa, kun ylähuuli koholla selittää kuinka helppoa on ollut polttamatta...

Pelottaa, että öykkäri-Miikka hyökkää nyrkein jonkun kimppuun.

Vierailija
50716/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla laiskempaa kuin tuo Merve. Ensin maata lähnöttää sängyllä ja kaivaa nenäänsä kun pitäisi harjoitella ja sitten käskee Heidin hakea Miikan paikalle "koska mä makaan jo".

On jögurttispläshit tehneet tehtävänsä näköjään...

Roolivaatekaan ei kelvannut kun ei ollut musta. Piti sitten vaihtaa takaisin omaan nukkavieruun mustaan.

Vierailija
50717/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen koko setin kun makkarissa naiset Milenan johdolla suolsivat Heidistä sellaista tekstiä että minulla on vieläkin näin aamulla fyysisesti paha olo. Nyt on pakko laittaa hetkeksi BB tauolle ja keskittyä omaan elämään. Jännä miten joku TV-ohjelma voi vaikuttaa noin kovin itseeni.

Mää vaan toivon, että oikeus toteutuisi ja koko tämä naiskööri lentäisi ulos talosta. Tai oikeastaan toivon että tuo älytön jauhaminen näytettäisiin koko talolle telkkarissa, ja siinäpän yrittäisi Milena ja muut kiemurrella. Aivan järkyttävää miten petollisia naiset ovat toisilleen, miten helposti Laurakin lähtee mukaan ja uskoo Milenaa vaikka muka on niin kaveria Heidille : (

Reeo(ja Miikka)on tällä hetkellä ainoat kaverit Heidillä talossa.

Toivottavasti koosteissa näytetään tuo toiminta kokonaisuudessaan ja kukaan katsojista ei ole tuon läyhäringin puolella.

Mikä oikeus? Kaikki saavat juonitella ja kaikki sitä tekevät. Heidikin muistuttaa aika usein, että "tämä on vaan peliä", vaikka sitten itkee, kun kohdistuu häneen itseensä. Inhottavaa peliä, siitä olen samaa mieltä. Toivottavasti tuolla on joku psykologi aina välillä juttelemassa kilpailijoiden kanssa, koska ei tuo talo voi kenellekään hyväksi olla. Toivottavasti jää ainutkertaiseksi kokeiluksi tällainen juonittelukausi.

Ja onhan hamsteri-Heidi todella kuvottavan ilmestys talossa, tulee mieleen Aileen Wuornos. Melkein yhtä kuvottava kuin Reeo.

 

Joo, tässäpä taas yksi esimerkki edellä, miksi tällaisiä ikävää ilmapiiriä ruokkivia ohjelmia ei tarvittaisi yhtään enempää

Vierailija
50718/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula oli niin huumassa tehtävää suorittaessaan ettei muistanut ettei purra muuta kun ruokaa. 

Vierailija
50719/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus, lähtiks Tuulalta hampaat? Hirveetä mie lähtisin heti ukon luo jenkkeihin.

Vierailija
50720/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin eilen huomiota iltanuotiolla siihen, että miten vahvasti ja aidosti Reeo reagoi Aleksin kommentteihin siitä, että hän on pahoittanut mielen Reeon nälvimisestä. Huomasi kyllä siinä tilanteessa, että oli ihan vilpitön reaktio. Sanoi heti että haluaa pyytää sitä anteeksi Aleksilta.

Ja nyt aloin tarkemmin miettiin, niin eihän kukaan ole koskaan Reeolle sanonut suoraan että pahoittavat mielen Reeon vitseistä. Selän takana kyllä läyhätään ja haukutaan mitä moninaisemmin sanoin. Tosi epäreilua kyllä Reeoa kohtaan, jolle ei ole asiasta suoraan sanottu ja näin ollen ei edes pysty korjaamaan käytöstään.

Voi olla Reeolle vähän yllätys, että miten pahana ja julmana pelaajana häntä on pidetty.

Jatkuvastihan esim Nabas sanoo, että ei ole hauskaa ja on käsittääkseni Mervekin asiasta sanonut. Mutta vastaus on jotain "njää, ei kai tuollainen nyt mene tunteisiin, häh?"

Reeo on just sellainen  sählyjengin varapenkin jämäpelaaja, joka kuvittelee, että sen käninä ja jutut on jollain lailla hauskoja. No eivät ole.

Ketju on lukittu.