Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tosi kaunis ja fiksu.Hyvät mielipiteet. Soffen ois hyvä käydä soffalla niin sais vähän makua mitä kansa tykkää.
Siinä pyöröovi heilahtas. Kyllä kansa tietää.
Sofia pääsee turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Soffe saanut orkun viime yönä. Onkohan teipit ollu liisterissä.😳
Oksennus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua.
Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.
Ja luuletko tosiaan, et jos ei menis äänet Reeon oman maun mukkaan niin suostuis vaihtamaan????
Reeo vain kartoittaa, mitä porukat aikovat äänestää, että ohjaa sitten haluamaansa suuntaan. Pelimies on pelimies.
moi
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura voittaa niin on kyllä BB-historian tylsin ja kuivin voittaja ikinä.
Älä huoli, ei tule tapahtumaan. Ei kannatus riitä, kun kovia on vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Milena on se joka kertoo, että ulkona sataa vettä, mutta on itse pakko tarkistaa katsomalla ulos kun ei voi uskoa yhtään mitä hän puhuu.
Se on vähän kuin bbkremlin propaganda.
Vierailija kirjoitti:
Jos Reeo ja Laura ois häädössä, niin tulis kunnon taistelu kumpi pääsis turvaan.
Tuskin. Reeolle moni soisi finaalipaikan ja itsekin ajattelen niin. Tapetti-Laura sen sijaan joutaisikin jo mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mathias syytti Heidiä sinisilmäisyydestä ennen twiittien kirjoittamista ja samat asiat oli twiitissä. Samoin keskustelivat vessassa Mathias, Heidi, Salla ja Milla myös siitä miten Milena änkeää joka keskusteluun.
Mathias on myös sanonut, että haluaa draamaa
taloon.
Kaikki kolme twiittiä vaikuttaa yhden ihmisen kirjoittamilta Reeon, Milenan ja Heidin negatiiviset twiitit.
Olisiko sittenkin Mathias, jota kukaan ei osannut epäillä. Kuka muuten olisi Reeostakin noin kirjoittanut?
Aleksi on yksi varteenotettava mahdollinen.
Roomalaisten keskinäiset jutut melko tylsiä....Naiset tarjoaa tällä hetkellä parhaat keskustelut! Ehdottomasti pidettävä Laura ja Merve talossa kontenttia tuomassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱
Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳
Outo maku siellä on ihmisillä. Kaksi mitäänsanomattominta tapettia. Joutaisivat ulos talosta. Miksi tämä Merve ei ole oikein koskaan nimettynä, tai onnistuu aina keplottelemaan itsenä kuin käärme pois äänestyksistä.
Merve kun pääsee sohvalle niin luiskaan että heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve niin kantaa kaunaa Heidille. Pelin takia. Huoh.🥱
Merve on yksi jodelin suosikeista. Laura toinen. 😳
Outo maku siellä on ihmisillä. Kaksi mitäänsanomattominta tapettia. Joutaisivat ulos talosta. Miksi tämä Merve ei ole oikein koskaan nimettynä, tai onnistuu aina keplottelemaan itsenä kuin käärme pois äänestyksistä.
Reeo.
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Jokohan Tuula tänään esteettiseen hammashoitoon jotta saa implantit ruuveilla kiinni. Ajan kyllä saa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Heidi kertoi Reeolle mitä Salla aikoo. Heidi epäluotettava.
Niin on. Kaikista itsekkäin ja epäluotettavin. Mut ei nää täällä palstalla sitä nää, vaikka Heidi tekis mitä
Tuula saisi lähteä kotiinsa. Vanha mummeli yli 70 v.
Menköön hammaslääkäriin omilla rahoillaan eikä bbn.
Minulta lohkesi sivusta hammas ja tuntu kamalalta ihan niinku hammas lähtenyt, nysä jäljellä. Soitin julkiselle ja sain ajan seuraavalle päivälle. Hampaattomana en ala kulkemaan. Mulla on leveä nauru.
Heidi jo kotiin äidin luokse
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Heidin ja Reeon juonittelu on muka parempaa kuin naisten? Mielestäni melkein pahempaa, kun yksi nukkemestari vetelee naruista ja muut lampaina tottelevat. Ei pienintäkään itsenäistä ajattelua tai neuvottelua.
Just äskenkin Reeo kysyi Sallalta, että kenet haluaisit penkille, kelle annetaan pisteitä. Kysyi useaan otteeseen.
Ja luuletko tosiaan, et jos ei menis äänet Reeon oman maun mukkaan niin suostuis vaihtamaan????
Reeo vain kartoittaa, mitä porukat aikovat äänestää, että ohjaa sitten haluamaansa suuntaan. Pelimies on pelimies.
No eihän Reeolle ole niin väliä ketä sieltä vastustajajoukkkueesta siellä istuu. Salla sano et se haluaa Millun sinne, nii sit mietitään pisteet niin että Millu on siellä.
Reeo sättii, sortaa ja kiusaa. Ja manipuloi. Iltanuotiolta kuultua.
Jos Reeo ja Laura ois häädössä, niin tulis kunnon taistelu kumpi pääsis turvaan.